Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Palivoměr


Guest Chozeluizskuner

Recommended Posts

Guest Chozeluizskuner

Ahoj.Měl bych pár dotazů než začnu rozebírat (nechci zbytečně vyndavat budíky, tak se raději zeptám abych diagnostikoval chybu)

Můj problém je ten. že nastartuju,auto ukáže hladinu paliva správně a po chvilce ručička padne do čtvrtky rezervy a pak se hrozně dlouho zberchává zpět na své místo.Kolikrít se mi to stane i za jízdy.Vím že už se tu podobné případy řešili a problém může bejt jak v nádrži tak v budíkách.

Zajímá mě od kad bere palubák informace o dojezdu,jestli z budíků nebo z nádrže.Jelikož když padne ručička tak palubák na dojezd ukáže jen čárky.Je tedy spíše možné že problém bude v nádrži a ne v budíkách?

Kolikrát se mi i stane že mi ukazuje palivoměr v rozmezí cca 10L.Ne že by stoupala ale spíše ukáže mín a zase pomalu stoupá.Nebo že jedu dálku,stále ukazuje hezky a přijedu do města a padne po chvilce o pár litrů v nádrži

Zkoušel sem už vyndat sedák,očistit kontakt,prostříknout ale furt stejná písnička

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Děkuju za odpověd.Je to asi nejpravděpodobnější závada která tomu odpovídá.Vyndám a zkouknu to.Pokad bude nějaká vůle mezi měrkou a tou deskou co na ní je stupnice tak s tim asi nic moc nenadělám že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale naděláš, on ten plovák má vůli aby se volně hýbal, ale tu vůli musí kompenzovat pružný jezdec. Takže tam bývá nějaký proužek ( fosforbronz nebo něco takového ) na kterém je uhlíkový klobouček. Takže ten kovový proužek napružíš aby při jakémkoliv pohnutí s polovákem dolíhal s rezervou a vyzkoušíš to. Nesmíš to ale přehnat aby se zbytečně nedřela ta uhlíková vrstva po které to jezdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

Nechci zakládat nové vlákno, tak to přidám sem. Mám problém s palivoměrem. Na první pohled se chová normálně, při natankování plné nádrže ukazuje plnou a s tím jak ubývá nafta v nádrži, krásně plynule klesá i ručička palivoměru. Žádné poskakování nebo padání ručičky se nekoná. Jenže problém je v tom, že ručička klesá daleko rychleji, než opravdu ubývá nafta.:( Takže například teď je tam najeto zhruba 450 km, průměrná spotřeba 8,5 l (manželka většinou jezdí samé krátké couračky po městě) a tím pádem by tam mělo zbývat plus mínus něco málo přes 30 l. Jenže palivoměr je jeden dílek nad rezervou a odhadovaný dojezd je jen 110 km. Takže v tuhle chvíli ukazuje o nějakých 20 l méně, než tam opravdu je. Že PP počítá průměrnou spotřebu dobře s odchylkou nějakých 0,2 l mám změřené tankováním do plné. Ještě doplním, že ta nepřesnost se postupem času zvětšuje. Když se s tím autem víc jezdilo, už se ta odchylka také začínala projevovat, ale nebylo to tolik. Teď už je to opravdu hodně... Máte s tím někdo zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to tak děla někdy i mě, ma štvrt nadrře zničeho nic na druhy den je třičvrtě a to bez tankování dojezd se zvýši a jezdim tak až skoro do dna ,ručička klasicky pada dolu ,ono se to tak samo kalibrujě a přepočitáva nikdy se mě nestalo žeby mi ukozovalo nějakou hodnotu a došla mi nafta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...