Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

nepravidelný chod motoru


Felipe

Recommended Posts

Ahoj,nedávno mi na autě -P 405 GRI 1.8 1992 odešla převodovka.Známý mechanik jí vyměnil za jinou použitou a dal mi i starší ,ale schopnou lamelu.Asi od té doby začal motor zlobit.

Do toho odešlo těsnění pod hlavou,chladič a svíčka.Vše je již opraveno,ale motor stále zlobí.Na neutrál pohoda,přidávám plyn do 5000 ot. a krása.Sešlápnu spojku ,přidám plyn,otáčkoměr šílí.Lítá sem a tam.Motor kolem 3000 ot cuká,střílí z výfuku,smrdí benzínem.Padají otáčky.Bliká oranžová kontrolka jako tranzistor (asi vstřiky).Za jízdy to samé.při akceleraci i klidné jízdě.Na nerovnostech(děrách,kostkách)chcípá.

Prostříkal jsem kontakty,měnili řj,koukli na cívku,na diagnostice vše ok.svíčky nové,i kabel.Lamda na zkoušku odpojená .Vyměnění snímače otáček.Váhy vzduchu.Potrenciometru škrtící klapky.

Můj závěr je že něco podělal při výměně převodovky nebo lamely.Díky za odpovědi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...