sharpers Odesláno 15. září 2011 Sdílet Odesláno 15. září 2011 zase mě trošku trápí modrák, zkouším ho prodat aby jsme s přítulkyní mohli do bytu a modrák to moc neuhelčuje... Konkrétně když je venku teplo a aut otřeba den stojí, tak po nastartování se drží otáčky normálně , stačí se trochu dotknout plynu a auto má na chvíli citelnější vibrace, volnověh nestojí u těch 750 ale ručička poskakuje mezi 700-800 , a když se člověk cche rozjet tak se rozjede a nahle ztrati uplně otačky a skoro chcípně. To udělá 2-3x a pak jede normálně. Když je studenější počasí tak to sice udělá taky, ale třeba jen trochu poskáču otáčky, rozjede se \"těžko\" ale jde to .... na jaře to dělalo jenom za studena tak vyměnili čidlo chladící kapaliny které prý nespouštělo automatická sytič jak mi bylo řečeno. Ale co te´d ? jsou to svíčky ? ty mají asi 20tis km, ale byly tam nějaké levné jednobodové, dohromady všechny 4 za 160kč... na Diagnostice nic nenašli, ani když tam měli auto ráno a problém se oběvil, pro jistotu vyčistili klapku ale je to stejné, možná to prvních pár dní bylo trochu lepší. A poslední dotaz. V motorovém oleji je patrný nějaký bordel, jako nějaké železné piliny nebo usazeniny. Může to mít s tím souvislost ? Konečně sem získal garáž tak tam auto hodím a mám čas a prostor nato mrknout jen potřebuju poradit co to tak může bejt Děkuji za odpoved kdyžtak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 15. září 2011 Sdílet Odesláno 15. září 2011 Co zanesené filtry, nebo olejová vana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 15. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2011 vzduchový filtr čístý včetně celého toho potrubí, na vanu sem nekoukal. Jak to dám do garáže pujde vana dolů, olej pryč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 15. září 2011 Sdílet Odesláno 15. září 2011 taky mi to dělá ,že úplně stratí tah pak se rozjede a vše v pořádku,ale dělá mi to jen ráno a když teplotý jsou vyšší než 10C,vyměnil jsem svíčky,čidlo kapaliny,vzduchový filtr,map senzor a pořád stejný(zkoušel jsem to brát z 2 auta se stejným motorem,už mi zbývá jen krokáč! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 15. září 2011 Sdílet Odesláno 15. září 2011 Potenciometr klapky, palivový filtr, zapalovací rampa,… to je těžko takhle, bojuju s něčím podobným už delší dobu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 16. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2011 klapka je kompet vyčištěná, potenciometr je prý ok říkali v servise, palivový filtr moje auto nemá a jak koukám je to asi častější nemoc u těhdle motorů...ted jen zjistit čím to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Mag Odesláno 16. září 2011 Sdílet Odesláno 16. září 2011 ahoj, taky mám podobný problém. Ráno startuju na třikrát vždycky motor chvilku běži ale potom chcípne... s každým dalším startováním dýl. Dneska bylo 6 stupňů a auto chyto až na počtvrté. Musím ho nechat trochu zahřát jinak se ani nerozjedu... jakmile se dotknu plynu autu padnou otáčky a chcípne. Když bude mínus tak asi ani nenastartuju. Můžete prosím někdo poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Mag Odesláno 16. září 2011 Sdílet Odesláno 16. září 2011 .... jo jinak po zahřátí všechno funguje jak má bez problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 16. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2011 jo tohle mám teda stejné jen že mi jenom padnou otáčky ale auto zatím nechípá...až uvolnim garaž tenhle vikend tak pujde olej pryč, vyčistit vana + se podivame odkud tam muže jit ten bordel a uvidime co to uděla...když náhodou něco zjistim určitě to sem napíšu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Mag Odesláno 16. září 2011 Sdílet Odesláno 16. září 2011 já nemám žádný bordel v oleji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 16. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2011 to zase já jo nějaké železné pilinky nebo co to je otázka jak se tam dostaly, možná jak mi v zimě vytekl olej, bůhví kde to tam vymetlo jaké skulinky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Mag Odesláno 16. září 2011 Sdílet Odesláno 16. září 2011 jo ale to s tím škubáním nemá určitě nic společného:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 16. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2011 no někteří právě říkají že bordel v oleji a ve vaně může taky dělat svoje, a stejně, když to vyčistím tak to bude jen a jen dobře :roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 16. září 2011 Sdílet Odesláno 16. září 2011 bordel by tohle nedělal:papa budeš pak muset přetěsnit vanu,tak aby ti to pak někde nechcalo!radši tam dej šroub s magnetem a máš klid! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 17. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2011 tak tu vanu a vyčištění oleje nechám na kolegovi servisákovi, mě se do toho moc nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106sťák Odesláno 17. září 2011 Sdílet Odesláno 17. září 2011 tak ty pilinky v oleji,to prý je tím že ten už má svoje a nějak se to v motoru brousí,měj sem to u 205tky,vyměnit olej a to chcípání je krokáč,dělalo mi to u 106tky:D po výměně v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Mag Odesláno 17. září 2011 Sdílet Odesláno 17. září 2011 já krokáč vyměnil a jenom sem vyhodil prachy.... stejně to pořád dělá .... bude to asi něco jiného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 17. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2011 kolik tě stál ten krokáč jeslti se můžu zeptat ? a musí to do servisu nebo jde samodomo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butrus Odesláno 17. září 2011 Sdílet Odesláno 17. září 2011 Me stal krokac na P406 kolem 700 Kč a sam si ho vymenis v pohode, pokud to se sroubovakem aspon trosku umis. Krokac jsem kupoval zde: http://www.autodily-hlubina.cz/ V Pežo počítej s několikanásobnou cenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butrus Odesláno 17. září 2011 Sdílet Odesláno 17. září 2011 já krokáč vyměnil a jenom sem vyhodil prachy.... stejně to pořád dělá .... bude to asi něco jiného A co potenciometr klapky, palivový filtr nebo zapalovací rampa, jak radil Džůny o pár příspěvků výše. Nebo MAP senzor? Svíčky? Čidlo teploty nasávaného vzduchu v klapce? Zelené čidlo teploty chladící kapaliny? Vše máš zkontrolované a v pořádku? Jestli je jedna věc z toho špatná, pak je problém na světě (vlastní zkušenost). [upravil dne 17/9/11 19:44 od Butrus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.