Jump to content
Nová verze fora, prosíme o trpělivost, ladíme ×

špatné starty + rozjezdy 1.8 16V:(


Recommended Posts

zase mě trošku trápí modrák, zkouším ho prodat aby jsme s přítulkyní mohli do bytu a modrák to moc neuhelčuje...

Konkrétně když je venku teplo a aut otřeba den stojí, tak po nastartování se drží otáčky normálně , stačí se trochu dotknout plynu a auto má na chvíli citelnější vibrace, volnověh nestojí u těch 750 ale ručička poskakuje mezi 700-800 , a když se člověk cche rozjet tak se rozjede a nahle ztrati uplně otačky a skoro chcípně. To udělá 2-3x a pak jede normálně. Když je studenější počasí tak to sice udělá taky, ale třeba jen trochu poskáču otáčky, rozjede se \"těžko\" ale jde to ....

na jaře to dělalo jenom za studena tak vyměnili čidlo chladící kapaliny které prý nespouštělo automatická sytič jak mi bylo řečeno. Ale co te´d ? jsou to svíčky ? ty mají asi 20tis km, ale byly tam nějaké levné jednobodové, dohromady všechny 4 za 160kč...

na Diagnostice nic nenašli, ani když tam měli auto ráno a problém se oběvil, pro jistotu vyčistili klapku ale je to stejné, možná to prvních pár dní bylo trochu lepší.

A poslední dotaz. V motorovém oleji je patrný nějaký bordel, jako nějaké železné piliny nebo usazeniny. Může to mít s tím souvislost ? Konečně sem získal garáž tak tam auto hodím a mám čas a prostor nato mrknout jen potřebuju poradit co to tak může bejt :) Děkuji za odpoved kdyžtak

Link to post
Share on other sites

taky mi to dělá ,že úplně stratí tah pak se rozjede a vše v pořádku,ale dělá mi to jen ráno a když teplotý jsou vyšší než 10C,vyměnil jsem svíčky,čidlo kapaliny,vzduchový filtr,map senzor a pořád stejný(zkoušel jsem to brát z 2 auta se stejným motorem,už mi zbývá jen krokáč!

Link to post
Share on other sites

ahoj, taky mám podobný problém. Ráno startuju na třikrát vždycky motor chvilku běži ale potom chcípne... s každým dalším startováním dýl. Dneska bylo 6 stupňů a auto chyto až na počtvrté. Musím ho nechat trochu zahřát jinak se ani nerozjedu... jakmile se dotknu plynu autu padnou otáčky a chcípne. Když bude mínus tak asi ani nenastartuju. Můžete prosím někdo poradit :fnuk

Link to post
Share on other sites
já krokáč vyměnil a jenom sem vyhodil prachy.... stejně to pořád dělá .... bude to asi něco jiného :myslim

A co potenciometr klapky, palivový filtr nebo zapalovací rampa, jak radil Džůny o pár příspěvků výše. Nebo MAP senzor? Svíčky? Čidlo teploty nasávaného vzduchu v klapce? Zelené čidlo teploty chladící kapaliny? Vše máš zkontrolované a v pořádku? Jestli je jedna věc z toho špatná, pak je problém na světě (vlastní zkušenost).

[upravil dne 17/9/11 19:44 od Butrus]

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...