Jump to content

Spodny gulovy cap-vymena


Recommended Posts

Nazdar,

mam jednu prozbycku,nevie niekto jak najlahsie uvolnit spodny gulovy cap? Cely ej rozdrbany kladivom,ani za svet som to nevedel povolit, tak som tam navaril matkua skusal tak,matka sa odlomila :-S tak s hasakom tiez nejde, vo zveraku tiez nejde, mam to uz zhodene z auta.Na c5 je to tiez takto,ale zvycajne vo zveraku to slo povolit ale na tomto ani za bohovi.Kupil som cap a ted neviem co s tym auto uz musim zajtra dokoncit :-S pls pomoc prosim....

Link to post
Share on other sites

tak konecne sa podarilo, navaril som este raz matku, viac krat som presiel aj obvod(nech drzi jak svina) a na zemy s dvomi rurami dlhe priblizne jak ja vysoky povolil,slo to hrozne tazko,ale podarilo sa uz tam je aj novy ;)

snmek005u.jpg

snmek006r.jpg

Aaaa idem este vymenit manzetu na poloosy a zajtra dokoncievam motor :-)

[upravil dne 14/9/11 18:14 od crazybiker]

Link to post
Share on other sites

No my jsme to vždycky pořádně provařili, jinak se ta matka utrhne.... Chce to něco velkého, ideálně matice z poloos (30,32,34) a s velkým trhákem a dvoumetrovou trubkou jsme to vždycky povolily i na autě.... To prostě jít musí.... ;)

Maximálně ještě opatrně ohřát autogenem, ale s tím bych raději opatrně ... :papa

Link to post
Share on other sites

ozzy56-jojo toho som sa bal ze lozisko sa prehreje a mam plus robotu navyse,tak som aj prvy krat slabo navaril, potom som to zvrail lepsie a konecne to slo.

Spravil som aj manzetu,nalial olej do rana uvidime ci bude tiect ked nie tak rano dokoncim motor a potom sa pojde na vyfuk :-)) Dufam,ze zajtra sa aj potom nastartuje ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

ahoj, já když to vidím tak takhle podobně mi to dělal včera v servisu na 607 a už by to víc nedělal. tvrdil mi že to muselo být daný přes závit a nový čep tam navařil, že stejně je těhlice v prdeli, že jemný závit co tam byl prostě není.. Tak jestli je to normální takhle sundavat..? Přes svátky ten co mi dělá na autě normálně dělá peugeoty má zavřeno tak jsem to dal jinam. a teď abych kupoval těhlici a opět čep..:(

Link to post
Share on other sites

Ahoj, na 405 jsme to vždycky dělali výše popsaným postupem - navařit velkou matku a na tyči to horko těžko povolit.. Vždycky do závitu ještě nastříkáme odrezovač, ale moc to stejně nepomáhá a nový závit tam tak jde stejně dost blbě. Není to nic moc práce, vždycky to odkládám, protože se mi do toho nechce :) Snad Ti to dobře dopadne, držím palce!:papa

Link to post
Share on other sites

tak není co dobře dopadnout budu muset koupit hned po svátcích těhlici a čep.. jen mi nejde do hlavy, že to tak je..? tak, že jestli je to normální tak opět při výměně hruhého čepu budu muset rovnou kupovat i těhlici protože to nepůjde a odnese to pak i závit těhlice..? to se mi zdá jako blbost. a hlavně nevím jak to vydrží když mi to tam navařil na pevno, abych nevjel do díry a neupadlo mi kolo...:(

Link to post
Share on other sites

špatně jsem se vyjádřil, je to nějaký povolovač závitů ve spreji či co, ne odrezovač, pardon.

I kdyby nezničil závit, tak bych měl docela obavy z toho navaření čepu natvrdo.. Pokud by mi řekl, že to chce řešit takhle, tak bych se takové dílně radši vyhnul.

Link to post
Share on other sites

tak nebyla jiná možnost aby bylo auto pojízdné přes svátky není kde sehnat těhlici. no snad mi neupadne kolo hned po svátcích těhlici seženu a vymění se to. Prý závit nemohl zničit tím, že čep vyndaval zničil to ten co ho tam nasilím narval přes závit..

Link to post
Share on other sites
Normální vařit čep do těhlice určitě neni, moc bych tomu nevěřil, kdysi mi takhle upad čep na Bx a moc příjemný to neni. Nechal jsem si udělat podle obrázku stahovák na tyhle čepy a je klid, žádný vaření matic a ani zničení závitu.

asi myslíš přípravek na povolení--stahovákem není co stáhnout :myslim

a těch přípravků jsem viděl plno stržených, zničených a čep furt v těhlici--co bys pak dělal? on ten postup se svařováním matice k čepu a jeho demontáž je asi poslední možný před koupí nové těhlice a čepu...:myslim

[upravil dne 30/12/12 22:58 od ozzy56]

Link to post
Share on other sites

Jo je to přípravek, rádoby ořech se 4 ma výstupkama , kterej nasadíš na čep a přišroubuješ maticí na čep. Je potřeba ho mít z pořádnýho materiálu, pak neni problém, povoloval jsem to běžne na bx, 405 i 605 a nezmám , že bych někde jedinkrát vařil. a co se týká toho zavařenýho čepu na 607, tak by mě zajímalo jak dlouho si myslí ten mechanik, že ten čep vydrží, protože vnitřní uložení čepu neni ze železa a teplo od svařování mu zrovna nedělá dobře.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...