crazybiker Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 Nazdar, mam jednu prozbycku,nevie niekto jak najlahsie uvolnit spodny gulovy cap? Cely ej rozdrbany kladivom,ani za svet som to nevedel povolit, tak som tam navaril matkua skusal tak,matka sa odlomila :-S tak s hasakom tiez nejde, vo zveraku tiez nejde, mam to uz zhodene z auta.Na c5 je to tiez takto,ale zvycajne vo zveraku to slo povolit ale na tomto ani za bohovi.Kupil som cap a ted neviem co s tym auto uz musim zajtra dokoncit :-S pls pomoc prosim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 asi neporadím,ale ještě se mi nestalo,že bych měl demontovanou těhlici ve svěráku, navařenou matku a nešlo to povolit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazybiker Odesláno 14. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2011 tak konecne sa podarilo, navaril som este raz matku, viac krat som presiel aj obvod(nech drzi jak svina) a na zemy s dvomi rurami dlhe priblizne jak ja vysoky povolil,slo to hrozne tazko,ale podarilo sa uz tam je aj novy Aaaa idem este vymenit manzetu na poloosy a zajtra dokoncievam motor :-) [upravil dne 14/9/11 18:14 od crazybiker] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 No my jsme to vždycky pořádně provařili, jinak se ta matka utrhne.... Chce to něco velkého, ideálně matice z poloos (30,32,34) a s velkým trhákem a dvoumetrovou trubkou jsme to vždycky povolily i na autě.... To prostě jít musí.... Maximálně ještě opatrně ohřát autogenem, ale s tím bych raději opatrně ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 tak konečně to šlo:super, jinak autogen néé (je tam ložisko kola)--stačí dobře zavařit,počkat chvilku,až se teplo rozloží i do materiálu těhlice a pak to jde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazybiker Odesláno 14. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2011 ozzy56-jojo toho som sa bal ze lozisko sa prehreje a mam plus robotu navyse,tak som aj prvy krat slabo navaril, potom som to zvrail lepsie a konecne to slo. Spravil som aj manzetu,nalial olej do rana uvidime ci bude tiect ked nie tak rano dokoncim motor a potom sa pojde na vyfuk :-)) Dufam,ze zajtra sa aj potom nastartuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 No a pak že to nejde ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazybiker Odesláno 15. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2011 Bola to matka z poloosu, asi 32-34(z 405 1,6 tam boli mensie) jasne som to robil prvy krat,takze sa clovek uci stale :-)Hlavne ze sa to podarilo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hakavcak Odesláno 29. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2012 ahoj, já když to vidím tak takhle podobně mi to dělal včera v servisu na 607 a už by to víc nedělal. tvrdil mi že to muselo být daný přes závit a nový čep tam navařil, že stejně je těhlice v prdeli, že jemný závit co tam byl prostě není.. Tak jestli je to normální takhle sundavat..? Přes svátky ten co mi dělá na autě normálně dělá peugeoty má zavřeno tak jsem to dal jinam. a teď abych kupoval těhlici a opět čep.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaGRDT Odesláno 29. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2012 Ahoj, na 405 jsme to vždycky dělali výše popsaným postupem - navařit velkou matku a na tyči to horko těžko povolit.. Vždycky do závitu ještě nastříkáme odrezovač, ale moc to stejně nepomáhá a nový závit tam tak jde stejně dost blbě. Není to nic moc práce, vždycky to odkládám, protože se mi do toho nechce Snad Ti to dobře dopadne, držím palce! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hakavcak Odesláno 29. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2012 tak není co dobře dopadnout budu muset koupit hned po svátcích těhlici a čep.. jen mi nejde do hlavy, že to tak je..? tak, že jestli je to normální tak opět při výměně hruhého čepu budu muset rovnou kupovat i těhlici protože to nepůjde a odnese to pak i závit těhlice..? to se mi zdá jako blbost. a hlavně nevím jak to vydrží když mi to tam navařil na pevno, abych nevjel do díry a neupadlo mi kolo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 29. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2012 Ten postup je úplně normální, to že zničil závit je věc druhá, aspoň víš kam nemáš jezdit. Jinak odrezovač do závitu urřitě nelejt, půjde to píš ještě hůř. Používí se brzdovka, WD a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaGRDT Odesláno 29. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2012 špatně jsem se vyjádřil, je to nějaký povolovač závitů ve spreji či co, ne odrezovač, pardon. I kdyby nezničil závit, tak bych měl docela obavy z toho navaření čepu natvrdo.. Pokud by mi řekl, že to chce řešit takhle, tak bych se takové dílně radši vyhnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 29. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2012 smotek vaty s naftou nebyl po ruce? po 24 hod v naftové lázni pustí u nápravnice s ko ložiskem a z. ramenem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 29. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2012 Normální vařit čep do těhlice určitě neni, moc bych tomu nevěřil, kdysi mi takhle upad čep na Bx a moc příjemný to neni. Nechal jsem si udělat podle obrázku stahovák na tyhle čepy a je klid, žádný vaření matic a ani zničení závitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hakavcak Odesláno 29. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2012 tak nebyla jiná možnost aby bylo auto pojízdné přes svátky není kde sehnat těhlici. no snad mi neupadne kolo hned po svátcích těhlici seženu a vymění se to. Prý závit nemohl zničit tím, že čep vyndaval zničil to ten co ho tam nasilím narval přes závit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 29. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2012 to je nafta 1.9 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hakavcak Odesláno 30. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2012 to je nafta 1.9 ? nene to je 607 2.2hdi 2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2012 Normální vařit čep do těhlice určitě neni, moc bych tomu nevěřil, kdysi mi takhle upad čep na Bx a moc příjemný to neni. Nechal jsem si udělat podle obrázku stahovák na tyhle čepy a je klid, žádný vaření matic a ani zničení závitu. asi myslíš přípravek na povolení--stahovákem není co stáhnout a těch přípravků jsem viděl plno stržených, zničených a čep furt v těhlici--co bys pak dělal? on ten postup se svařováním matice k čepu a jeho demontáž je asi poslední možný před koupí nové těhlice a čepu... [upravil dne 30/12/12 22:58 od ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 30. prosinec 2012 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2012 Jo je to přípravek, rádoby ořech se 4 ma výstupkama , kterej nasadíš na čep a přišroubuješ maticí na čep. Je potřeba ho mít z pořádnýho materiálu, pak neni problém, povoloval jsem to běžne na bx, 405 i 605 a nezmám , že bych někde jedinkrát vařil. a co se týká toho zavařenýho čepu na 607, tak by mě zajímalo jak dlouho si myslí ten mechanik, že ten čep vydrží, protože vnitřní uložení čepu neni ze železa a teplo od svařování mu zrovna nedělá dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.