MHS Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 Kontroloval sem dneska olej v posilovači a všiml sem si že mi unikl olej. Pod autem sem se dival že mi prosakuje přes silikonove tesneni. CHtěl bych se zeptat jaky olej tam mám dát na forum sem našel že by se tam měl být TOTAL FLUIDE DA. ale v nabidce sem nasel vic typů a barev tohoto oleje. Dále bych se chtěl zeptat zda to servo se dá přetěsnit? Jde vidět že je tam černý silikon,MOhu použít normlaní silikon co najdu nebo musí být specialní ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 já mám v posilovači červenej olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MHS Odesláno 14. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2011 ještě bych potřeboval kdyby mi někdo vypsal rozměr toho těsneni ktere tam potřebuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MHS Odesláno 14. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2011 a nebo se vykaslat na to tesneni a dát tam toto ? http://proprumysl.cz/loctite-5910-80-ml-cerny/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino666 Odesláno 6. září 2012 Sdílet Odesláno 6. září 2012 prosím Vás tento olej v posilovači treba menit alebo nie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. září 2012 Sdílet Odesláno 6. září 2012 mění se jen když je problém s řízením (při opravě), nebo je-li hustý, nebo omylem zředěný nesprávnou kapalinou atd., při normálně fungujícím řízení není důvod k výměně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanil Odesláno 17. duben 2020 Sdílet Odesláno 17. duben 2020 Ahoj, mám dotaz, v servisní knížce na P307 mám uvedené 2 typy oleje do posilovače ( Total DA a Total LDS ), je možné tyto 2 oleje míchat? Jelikož nevím, jaký tam je teď a nechce se mi to měnit celé, jelikož chybí tak 100-200 ml jenom, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. duben 2020 Sdílet Odesláno 18. duben 2020 melo by to byt stejne, viz specifikace T-F DA Total Fluide DA je speciální kapalina určená pro systém posilovačů řízení osobních vozidel značky Citroen, Peugeot a Renault. Specifikace: PSA S71 2710, MAN 3289, Renault PSF Class 1, identická kapalina jako pro Hydropneumatické podvozky Citroen C5 a C6 - LDS Kapalina v posilovači řízení se doporučuje měnit nejdéle po 5 letech nebo 100 000km. 307rg ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 18. duben 2020 Sdílet Odesláno 18. duben 2020 Nebo to můžeš vyřešit jako manžel od přítelkyně sestry, nalej tam motorový olej a pak se div že ti nejde točit volantem xD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 18. duben 2020 Sdílet Odesláno 18. duben 2020 Ja iba doplním, že tie oleje majú jasnú oranžovú farbu a sú určené pre elektročerpadlá, ktoré majú asi takmer všetky 307čky. Do starších čerpadiel s pohonom na remenicu ( nie som si istý či sa používali aj v 307čke) bol iný typ oleja, nespomínam si na označenie, ale bol to tuším zelený olej. Takže do elektročerpadla oranžový Total DA alebo LDS, malo by to byť to isté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. duben 2020 Sdílet Odesláno 18. duben 2020 Do starsich peugeotu sestkove rady Total Fluide AT42 nebo neco se specifikaci Dexron IID - maji cervenou barvu, ale treba 106ky mely taky elektroserva a tam se daval Pentosin CHF11S nebo ten Total Fluide DA Mira 79 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 18. duben 2020 Sdílet Odesláno 18. duben 2020 Nwn jak total DA .ale LDS je růžovo oranžová kapalina do hydropneumatických systémů citroenů C5 s hydrem a C6. Zelená je do starších pod DS přes BX,XM a Xantie a je to LHM+. Jinak dle manuálu co se mi u služební 307 1,6-16V má přijít Total fluide DA + něco co si nepamatuji,ale v místním servisu tak klidně lili LHM+.Co je ale zajímavé když jsem s ním jezdil jen já jsem citíl výpadky v posilování,které po návštěvě servisu a dolití přestali,až za delší dobu ,tak jsme koupili flašku LHM a průběžně to kolegům kontroluji .jeden sjel desky do mrti a vůbec mu nevadil zvuk a že hůř brzdí a zkur... i kotouče!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.