Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

olej do posilovače řízení


MHS

Recommended Posts

Kontroloval sem dneska olej v posilovači a všiml sem si že mi unikl olej. Pod autem sem se dival že mi prosakuje přes silikonove tesneni.

CHtěl bych se zeptat jaky olej tam mám dát na forum sem našel že by se tam měl být TOTAL FLUIDE DA.

ale v nabidce sem nasel vic typů a barev tohoto oleje.

Dále bych se chtěl zeptat zda to servo se dá přetěsnit? Jde vidět že je tam černý silikon,MOhu použít normlaní silikon co najdu nebo musí být specialní ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...
  • O 7 let později...

Ahoj, mám dotaz, v servisní knížce na P307 mám uvedené 2 typy oleje do posilovače ( Total DA a Total LDS ), je možné tyto 2 oleje míchat? Jelikož nevím, jaký tam je teď a nechce se mi to měnit celé, jelikož chybí tak 100-200 ml jenom, díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

melo by to byt stejne, viz specifikace T-F DA

Total Fluide DA je speciální kapalina určená pro systém posilovačů řízení osobních vozidel značky Citroen, Peugeot a Renault. 

Specifikace: PSA S71 2710, MAN 3289, Renault PSF Class 1, identická kapalina jako pro Hydropneumatické podvozky Citroen C5 a C6 - LDS

Kapalina v posilovači řízení se doporučuje měnit nejdéle po 5 letech nebo 100 000km. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja iba doplním, že tie oleje majú jasnú oranžovú farbu a sú určené pre elektročerpadlá, ktoré majú asi takmer všetky 307čky. Do starších čerpadiel s pohonom na remenicu ( nie som si istý či sa používali aj v 307čke) bol iný typ oleja, nespomínam si na označenie, ale bol to tuším zelený olej. Takže do elektročerpadla oranžový Total DA alebo LDS, malo by to byť to isté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nwn jak total  DA .ale LDS je růžovo oranžová kapalina do hydropneumatických systémů citroenů C5  s hydrem a C6. Zelená je do starších pod DS přes BX,XM  a Xantie a je to LHM+. Jinak dle manuálu co se mi u služební 307 1,6-16V má přijít Total fluide DA + něco co si nepamatuji,ale v místním servisu tak klidně lili LHM+.Co je ale zajímavé když jsem s ním jezdil jen já jsem citíl výpadky v posilování,které po návštěvě servisu a dolití přestali,až za delší dobu ,tak jsme koupili flašku LHM a průběžně to kolegům kontroluji .jeden sjel desky do mrti a vůbec mu nevadil zvuk a že hůř  brzdí a zkur... i kotouče!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...