Qcko Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 Na 406 si spojka zatial akosi sadla, ale vcera odisla spojka na 306 (uplne). Dnes som ju kupil a pustil som sa do rozoberania. Dostal som sa sem: Demontaz akumulatora, vsetkej kabelaze a vedeni, Lanko spojky Starter silentbloku prevodovky, lavy tlmic a cela tehlica, lava poloos 4x skrutka ktora drzi prevodovku o motor Problem mam s diferencialom, neviem ako dostat von tu pravu stranu (predpokladam ze ta ide von spolu s prevodovkou). Dalej neviem ci musi ist dole ovladacia vydlicka vypinania spojky (mala by mat nejaky cap, ale ten co mam ja vyzera napevno, zalisovane.) Takze, 2 otazky: Na co som zabudol? Ako vybrat tu tyc diferencialu (dufam ze to dobre pomenuvam). Horna cast prevodovky ide krasne dole, ale dolna drzi ako pribita, davam to za vinu prave tomu diferaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 máš na mysli dlouhou poloosu??? jde z převodovky, je přichycená na spodní silenbloku motoru, tam jsou z boku 2 šrouby.... horší přístup než k penězům..... páčka na vypínání spojky nemusí dolu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 13. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2011 No tie 2 matice som vyskrutkoval (resp. uvolnil) podla navodu v knihe Jak na to (ale ta kniha je tak vseobecna a zbytocna, ze neviem naco ju kto pisal) ... ked su uvolnene, da sa tymi skrutkami otacat o 1/4 otacky. Ci ich mam vybrat komplet cele von? (pristup je vcelku dobry, ale ten zavit je straaaaasne dlhyyyyy ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 no právě a musíš plochym klíčem a asi o půl otáčky no tedko bys měl tu polosu normálně vyndat, vysunout z převodovky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 ty matky stačí jen povolit a otočit šroubama o 90 stupnů--na hlavě šroubu jsou takové patky,které dovolí ložisku poloosy z uložení ložiska ven, ta pravá poloosa musí ven...,jinak převodovku nesundáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 13. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2011 Aha pockat, ja mam otocit tou poloosou samotnou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 nene tim šroubem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 13. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2011 No, tak o 90° som ich otocil, aj uvolnil, ale proste sa to ani nepohne ... mam skusit to otocit proste este viac? Lebo tu skrutku inak ako rukou nechytim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 to ložisko poloosy bývá v tom domku zatuhlé--takže jen rukou poloosu vytáhnout z diferáku nepůjde,musíš si pomoct kladivem a tahat poloosu z difer. ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 13. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2011 No, takze len pre istotu si to zhrniem --> mam to vlastne cele dobre, akurat je to zatuhle, cize pomoct kladivom tak, aby cela ta poloos isla von aj s prevodovkou, cize ta poloos ostane v prevodovke (diferaku) ale vysunie sa mi z tej pravej casti (kde je to spojene s pravou poloosou). Je to tak... ak hej, tak proste po tom natrieskam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 ne--poloosu musíš demontovat zvlášť a potom samotnou převodovku teda samozřejmě obě poloosy musí ven... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 nene ty musíš nejdřív sundat celou polosu z převodovky, a potom až sundáš převodovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 13. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2011 Tvl a ako ju vyberiem z prevodovky? (diferaku?) ked nalavo je diferak a napravo je to lozisko ... tak to je to co ma brzdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 to pude i s tim ložiskem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 ložisko je nalisované na poloosu a musíš vytáhnout celou komplet poloosu ven z auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 13. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2011 Tomu rozumiem, len neviem ako s tym pohnut do strany (ked uvazujem ze prava poloos ostava na mieste). Ak sa nad tym zamyslim logicky, mam vybrat aj pravu poloos? Tu je amatersky nakres z pohladu vodica [upravil dne 13/9/11 20:55 od Qcko] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 no obrázek hezký,ale ta poloosa jde vytáhnout i s ložiskem směrem ven z diferáku, víc poradit neumím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 sundáš polosou z náboje na kole a vytáhneš ji celou i s tim ložiskem z převodovky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 13. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2011 Takze musia ist proste von obe poloosy (resp. vsetky 3, lava + stredna + prava), to je cele? len nechapem, co ju potom drzi v prevodovke, ked sa da jednoducho vysunut? ... nejak mi to hlava len nepobera... Lavu poloos som vybral, to je jasne, vypustil som olej z prevodovky, tak zajtra este zhodim pravu poloos [upravil dne 13/9/11 21:02 od Qcko] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 žádná střední poloosa není--ta pravá je ze dvou kusů (je taky delší,protože diferák není v podélné ose auta), protože je delší,tak má navíc uložení v ložisku (aby nevibrovala), to znamená,že musíš povolit tu velkou matku na náboji kola,uvolnit spodní kulový čep a poloosu vysunout z drážek náboje kola,povolit ty dvě matice,co drží ložisko poloosy v domku,šrouby otočit o 90 stupňů a poloosu vyklepat ven z domku ložiska a tím i z diferáku... vytáhnout pravou poloosu je prostě stejné jako vytáhnout levou poloosu,navíc je tam jen to uložení ložiska poloosy--podívej se v servisboxu na obrázky obou poloos a bude ti to hned jasné...,prostě musíš vytáhnout obě poloosy,jinak převodovku nesundáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.