Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Demontaz prevodovky KFX (1.4i) P306


Qcko

Recommended Posts

Na 406 si spojka zatial akosi sadla, ale vcera odisla spojka na 306 :D (uplne). Dnes som ju kupil a pustil som sa do rozoberania.

Dostal som sa sem:

Demontaz akumulatora,

vsetkej kabelaze a vedeni,

Lanko spojky

Starter

silentbloku prevodovky,

lavy tlmic a cela tehlica,

lava poloos

4x skrutka ktora drzi prevodovku o motor

Problem mam s diferencialom, neviem ako dostat von tu pravu stranu (predpokladam ze ta ide von spolu s prevodovkou).

Dalej neviem ci musi ist dole ovladacia vydlicka vypinania spojky (mala by mat nejaky cap, ale ten co mam ja vyzera napevno, zalisovane.)

Takze, 2 otazky:

Na co som zabudol? :D

Ako vybrat tu tyc diferencialu (dufam ze to dobre pomenuvam).

Horna cast prevodovky ide krasne dole, ale dolna drzi ako pribita, davam to za vinu prave tomu diferaku :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tie 2 matice som vyskrutkoval (resp. uvolnil) podla navodu v knihe Jak na to (ale ta kniha je tak vseobecna a zbytocna, ze neviem naco ju kto pisal) :D ... ked su uvolnene, da sa tymi skrutkami otacat o 1/4 otacky. Ci ich mam vybrat komplet cele von? (pristup je vcelku dobry, ale ten zavit je straaaaasne dlhyyyyy :D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, takze len pre istotu si to zhrniem --> mam to vlastne cele dobre, akurat je to zatuhle, cize pomoct kladivom tak, aby cela ta poloos isla von aj s prevodovkou, cize ta poloos ostane v prevodovke (diferaku) ale vysunie sa mi z tej pravej casti (kde je to spojene s pravou poloosou).

Je to tak... ak hej, tak proste po tom natrieskam :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu rozumiem, len neviem ako s tym pohnut do strany (ked uvazujem ze prava poloos ostava na mieste).

Ak sa nad tym zamyslim logicky, mam vybrat aj pravu poloos?

Tu je amatersky nakres z pohladu vodica :D

post-26023-14109619740355_thumb.jpg

[upravil dne 13/9/11 20:55 od Qcko]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze musia ist proste von obe poloosy (resp. vsetky 3, lava + stredna + prava), to je cele? len nechapem, co ju potom drzi v prevodovke, ked sa da jednoducho vysunut? ... nejak mi to hlava len nepobera...

Lavu poloos som vybral, to je jasne, vypustil som olej z prevodovky, tak zajtra este zhodim pravu poloos :roll

[upravil dne 13/9/11 21:02 od Qcko]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

žádná střední poloosa není--ta pravá je ze dvou kusů (je taky delší,protože diferák není v podélné ose auta), protože je delší,tak má navíc uložení v ložisku (aby nevibrovala), to znamená,že musíš povolit tu velkou matku na náboji kola,uvolnit spodní kulový čep a poloosu vysunout z drážek náboje kola,povolit ty dvě matice,co drží ložisko poloosy v domku,šrouby otočit o 90 stupňů a poloosu vyklepat ven z domku ložiska a tím i z diferáku...

vytáhnout pravou poloosu je prostě stejné jako vytáhnout levou poloosu,navíc je tam jen to uložení ložiska poloosy--podívej se v servisboxu na obrázky obou poloos a bude ti to hned jasné...,prostě musíš vytáhnout obě poloosy,jinak převodovku nesundáš :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...