Birkov Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 Tak tedy můj příběh započal před cca dvěmi lety, když auto začalo pod plynem hulit jak liazka. Po čase auto začalo padat do nouzáku když a) jízda konst. rychlostí trvala dále než cca minutu b) auto accelerovalo do rychlostí kolem 170km/h Vyměnil jsem podavací čerpadlo, repasoval vstřiky,čerpadlo, vyměnil DRV ventil, všechny filtry, vyzkoušel věci typu TEC, vyměnil obě autobaterie,vyčistil váhu vzduchu, vyměnil egr ventil. Fap má najeto cca 60tkm. auto 240tkm. chyba na diag že tlak paliva je nižší než požaduje jednotka. Měl někdo podobný problém? V bazarech je spousty 607 hdi s motorem v nouzáku, takže předpokládám, že je to častý problém.. jak ho vyřešit a kde ho hledat aniž by člověk utratil dalších 20tis jen tak pro srandu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkov Odesláno 14. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2011 ---- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czedisonek Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 jestli není na vině ten \"chip\" .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 ja bych zkusil kontaktovat nejakyho dobryho sikovnyho mechose-diagnostika napřiklad straki007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 1, jakej farby je ten dym, kdyz to huli? 2, mozna to bude fakt tim cipem 3, i kdyz si vsechno vymenil (repasoval) bude neco spatne, neco, co vyvyja nebo kontroluje, prip. prepusta tlak teho paliva. 4, zvlastni je, ze ti ukazuje \"nizky tlak paliva\" a hadze do nouzaku pri konstantnej rychlosti, kdyz cerpadlo talci hodne (diki otackam) ale vstriky nepotrebuju vela nafty (diki konstantnej rychlosti)... 5, jak si repasoval vstryky, cerpadlo?? Kdo to delal?? Nekterym servisom se neda verit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 Ak je to čierny dym, tak by to mohlo byť aj vstrekovacie čerpadlo v prdeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkov Odesláno 14. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2011 Je to černý dým stejný jako má většina čipnutých aut.. nicméně prvních cca 20tis po chipu to nehulilo.. Jelikož se postupně i změnil zvuk motoru a trochu to připomíná cvrkot jako dělají špatné hydroštely na benzinech tak bych předpokládal spíš mechanickou závadu než čerpadlo atp.. V každém případě už nechci dělat nic metodou \"pokus omyl\" takže by to chtělo někoho, kdo už se stím problémem potýkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 14. září 2011 Sdílet Odesláno 14. září 2011 pises \"tak bych předpokládal spíš mechanickou závadu než čerpadlo atp..\", ale cerpadlo je mechanicka zavada. Kdyz to mas ciple, hned se to neposere, ale pozvolna se ty soucastky opotrebovavaji a to mnohem vic, jak za normal rezimu. Ja bych to videl na vstreky, kazdopadne napichnut na dia vstreky, zistit korekce. A hlavne dat puvodni soft... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkov Odesláno 15. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2011 nahoře jsem nepsal pro srandu králíkům co se na tom dělo..... vstřiky jsou repasované, čerpadlo totéž. korekce jsou v pořádku.- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 16. září 2011 Sdílet Odesláno 16. září 2011 Birkov: v jednom vláknu Zasláno 17.4.2010 v 23:30 chip mám třeba já na 2.2hdi a bez nej uz bych auto nechtel :-) je to krasne živé s najeto s tim cca 30tkm fap problemy nedela... jedine co mi momentalne zlobi je regulator tlaku paliva, ale ac je mozna souvislost, pravdepodobne by stejne odesel drive ci pozdeji.. rozhodne chipu nelituji .... to asi už není pravda co....ale jinak nevím proč tu řešíš tolik závad a ptáš se stále do kola...bejt na tvém místě kontaktuji Strakiho007 jestli by si udělal čas atd...je ti už 18 když jezdíš,tak proč potřebuješ radu,zvedni telefon a zavolej a uvidíš...to není nic ve zlém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czedisonek Odesláno 16. září 2011 Sdílet Odesláno 16. září 2011 auto s čipem bych nechtěl, tam správně mělo být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkov Odesláno 16. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2011 John_Ice A na co by pak bylo tohle forum když ne k tomu, aby se ostatní podělili o své radosti a strasti s očekáváním názorů ostatních? To, že člověku již bylo 18let, neznamená, že bude svými problémy otravovat ostatní aniž by pečlivě prozkoumal možnosti, mohou být v jeho silách.. Když máš problém, skutečně ho běžíš za někým řešit. Nebo se snažíš pomoci si sám? Internetová fora jsou tu od toho, aby se využívala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 16. září 2011 Sdílet Odesláno 16. září 2011 pro srandu kralikum mozno ne, ale kdyz mas vsechno, co si psal hore, v poradku, tak auto by muselo slapat jak hodinky. Tak nekecaj, ze je vse v poradku. Evidentne neni... Jen si to myslis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkov Odesláno 16. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2011 foxo: výše zmíněné věci jsou v pořádku..... v motoru je spousta dalších věcí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 17. září 2011 Sdílet Odesláno 17. září 2011 jo forum je určitě na co co píšeš,ale když se ti to sere musíš zvednout zadek od monitoru a jít za někým, kdo to dá do pořádku a ne psát jestli někdo neví...sem tam někdo poradí určitě,ale ohledně závad,které člověk musí vidět nebo slyšet ti asi těžko řekne někdo je to tím atd. 2,1td tam je třeba na 90% jasný když začnou blbnout otáčky(nahoru dolů)že je to čerpadlo epic,když tam je.... a jinak já jsem ti řekl radu,když ji potřebuješ... :rokerstraki007:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkov Odesláno 17. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2011 Straki je pro mě zruky 100km zadek už jsem zvedl několikrát. Nebo si vážně myslíš, že se ty věci vyměnili, repasovali atp sami od sebe? Kdepak, to mi vždy někdo poradil a tak jsem to nechal vyměnit..... ale pokus omyli mě už moc neba... proto se ptám tady, jestli někdo neřešil totéž? Snad jsem se vyjádřil dostatečně srozumitelně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 17. září 2011 Sdílet Odesláno 17. září 2011 jedine, co mne napada je uz len FAP... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkov Odesláno 17. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2011 bohužel ten má najeto cca 60tkm a když jsem ho kontroloval byl ok moje predstava jsou písty nebo neco v motoru.. bohužel to je totálně mimo mě v každém případě mě to už sere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 17. září 2011 Sdílet Odesláno 17. září 2011 Straki je pro mě zruky 100km 100km? ja som bol ochotny ist za strakim 450km a neriesil som nejaky smiesnych 100km... prosimta... je pravda, ze nakoniec dosiel on zamnou... John_Ice ti radil dobre a myslim ze mal pravdu v tom co ti vravel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 18. září 2011 Sdílet Odesláno 18. září 2011 komu není radno tomu není pomoci....100km pro tvůj problém je opravdu dost,tak se spolehej na forum,kde ti sem tam napíšou co by to mohlo bejt a budeš tam kde jsi....tisíc lidí tisíc verzí... ,,Nic proti lidem na forum,ale když je opravdu nějakej problém tak to přece nejde řešit takhle,to mi jistě dáte zapravdu:papa,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.