hulkjo Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 Chci se zeptat jakej je rozdil mezi turbem do Dieslu a benzinu nebo turbo je stejny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 No to je zajímavá otázka, 2 různé diesely nemají většinou stejné turbo... ale pokud se ptáš takhle obecně tak principielně rozdíl není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 akože ak by si ho tam mal ako dať myslim tým upevniť tak prečo nie ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 No tak ono je to trochu složitejší, žáleží samozřejmě na tom jaký má dávat plnící tlak a při jakých otáčkách, na tom jak se ovládá - obtok, natáčení lopatek... a třeba taky na tom jaký má být tlak oleje pro mazání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kopr Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 nevim to jiste ale když vemeš že nafta toči max 4 500 a dava to určitej tlak tak to na benzin kterej toči třeba 7 000 asi bude malo ale mužu se plist nehlede na ot jestly by se davalo na motor kterej na turbo neni stavenej tka toho tma je určite vic jako třeba klika ojnice pisty jina mapa řj atd je to začarovanej kruh:D [upravil dne 13.9.2011 19:00 od kopr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 a čo tak kebyže auto je na turbo stavané a date tam aj druhé ? je to to isté ako keby kupite regulator tlaku a nastavite tam 1,4bar ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra xrdt Odesláno 24. září 2011 Sdílet Odesláno 24. září 2011 sorry za ale nereste tady ptakoviny, kdyz tomu nerozumite, tak to nechte bejt.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 25. září 2011 Sdílet Odesláno 25. září 2011 Presne tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 25. září 2011 Sdílet Odesláno 25. září 2011 sorry za ale nereste tady ptakoviny, kdyz tomu nerozumite, tak to nechte bejt.. No tak s ohledem na tvoje předchozí témata fakt trefná poznámka :D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra xrdt Odesláno 26. září 2011 Sdílet Odesláno 26. září 2011 Tak to si mě asi s někým pleteš, pokud ne, tak mi musiš připomenout, co máš na mysli:myslim? Aha asi moje OT ohledně olejů...No tak asi takhle, pracuju jako automechanik v Mercedesu (ano teprve 2 roky) a do toho dalkove studuji vysokou skolu (Autotronik), je pravda, že mám trochu blíž k elektrice, ale jako mechanik se taky uživím(uz to zvladam ty 2 roky). A protože jsem stále ještě student a snažím se všemu co nejvíce porozumět, tak mi nedělá problémy jít pro radu ke starším a zkušenějším, kor když se jedná o takovéhle polemiky vycházejicí z praxe a zkušeností. Přesto jsem si tedy dovolil upozornit, že kecy typu větší turbo, druhý turbo, větší IC atd jsou opravdu jen kecy lidí, kteří o tom nemají ani páru. A pokud ti to tedy vadí, tak už se nebudu k ničemu vyjadřovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomMaister Odesláno 16. říjen 2011 Sdílet Odesláno 16. říjen 2011 ...pracuju jako automechanik v Mercedesu ... Když už si se o tom zmínil nevíš z jakého důvodu u starých sprinterů praskají písty ? Minulej měsíc nám přivezly takovýhle na dílnu dva a oba měly najeto \"jen\" 500tis. ?? Oba měly min na dvou pístech praskliny a vyházely olej vrchem... vstřiky jsou ok, mohl by to udělat nekvalitní olej ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.