Vítek1 Odesláno 13. září 2011 Sdílet Odesláno 13. září 2011 tak dneska jsme se pustili do kontroli žhavících svicek vsechny žhavili dobre tak nevím proc v zime huř startoval? ale co me prekvapilo tak na prvním valci byla svicka od oleje byla na ni primo kapka, setkal se s tim nekdo? [upravil dne 19/9/11 21:47 od Vítek1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 13. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2011 no tak panove prece nekdo mel vytazene zhavice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 19. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2011 tak co jsem tady procet nejake veci muze to delat i DRV kdyz je vetsi zima? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 tak co jsem tady procet nejake veci muze to delat i DRV kdyz je vetsi zima? Může = čím větší zima, tím horší start. ALE: 1. Točí starter dostatčně silně (rychle)? To byl můj problém - pomaleší točení = nedostatčný tlak = špatný start, ve finále při nižších teplotách kole -5 stC jsem neastartoval. 2. Vysokotlaké čerpadlo nebo jeho čidlo 3. DRV Můj problém prozradila diag. Zkus to taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 HDi by mělo chytat bez žhavení i při nule. Jak točí startér? Není náhodou baterka před smrtí? Napadá mě ještě čerpadlo v nádrži ... ovšem to nemělo mít se zimou moc společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 20. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2011 jo chyta az do nejakych cca -10 bez problemu a jak je fakt dost zima a prijdu rano k auto tak to startuje pekne dlouho. starter toci docela dobre no uvidime az zase prijde zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 Mne sa to sprava presne tak isto, mam zrepasovany alternator, starter, novy akumulator a nove zeravice, ale proste ked viac mrzne tak auto toci dlhsie kym naskoci... robi to len prvy start, keby vypnem motor a natocim znova, tak chyti hned ... tiez neviem co s tym, ale chcem vyskusat iny DRV ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 20. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2011 jo presne tak dokonce jak dlouho startuju tak vyskoci i chyba airbagu a najednou naskoci uplne v poho. hlavne pak dej vedet co to udelalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 20. září 2011 Sdílet Odesláno 20. září 2011 Aha, já myslel, že ted, jak ráno bylo pod 10°C ... to u mého RHY to je stejné, pod -10°C točí déle, ale jakmile jednou bafne, tak chytí ... hned po koupi v zimě (před filtrama, který byly total KO) si motor klidně 5 zakuckal a pak teprve chytnul, ale to už bylo po baterce. Minulou zimu jsem problémy neměl, jenom ve velkých mrazech to déle točilo, ale pak to chytlo, vyjedu z garáže, chcípnu, a pak startuji bez problémů. Říkám si, zda mám koupit novou baterku, tato už tam je alespon 4 roky a je jenom 55 Ah ... uvidíme u kolegy, co udělá DRV, ale já bych to viděl na mrazy (snižuje výkon baterky), hustější naftu (taky ta řepka moc nepřidá) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 21. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2011 no ja jsem myslel ze vyndam svicky a budou KO a je to! že ale proste bude takovahle zrada ja mam na baterce vyrazeno RV 2004 je to Varta tak nevim jesttli je jeste puvodni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 21. září 2011 Sdílet Odesláno 21. září 2011 Pokud máš možnost si někde půjčit baterku, zkus to s ní, nicméně všeobecně platí, že originální baterky vydrží o něco déle ... ač si nejsem jist, že by dávali Vartu A jak ji máš silnou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 21. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2011 myslim 74A je to cerna Varta mel jsem ji na takovim tom zatezovim testeru a tam byla OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 22. září 2011 Sdílet Odesláno 22. září 2011 No robil som pokusy aj s akumulatorom... ked som nanho polozil este jeden a zapojil ich spolu, tak motor naskocil rychlo a bez problemov na prve brnknutie... tak som si kupil 77Ah akumulator, napatie aj vsetko je v poriadku, ale zacalo to po case robit aj s nim... ked ale pripojim este jeden, tak brkne ako nic... pravdu povediac vobec tomu nerozumiem, neverim tomu ze by nieco malo taky obrovsky odber. Chcel som tam dat aj silnejsi starter (napr. z 2.2HDi, len neviem ci pasuje priruba ). Inak airbag fault naskocil aj mne, to sposobuje prave ten velky pokles napatia [upravil dne 22/9/11 20:26 od Qcko] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 22. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2011 co presne mas za akumulator? spis asi bude zalezet na startovacim proudu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 22. září 2011 Sdílet Odesláno 22. září 2011 Varta Silver dynamic, 77Ah, 780A... co si myslim je az az Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 22. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2011 tak to urcite! tu jsem chtel prave taky porizovat ale asi teda jeste pockam! jeste mozna mrknu na ukostreni baterky a starteru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastik Odesláno 4. únor 2012 Sdílet Odesláno 4. únor 2012 Cau inak bol som prekvapeny ze na Varta 77ah/780A silver pisu : Vhodná pro moderní automobily - není vhodná pro starší vozidla vzhedem k nutnosti vyšších dobíjecích proudů. Ja mam 2003 pazouta 406 80kW HDI. Tak neviem ci uz to je stare auto alebo nie . Nejake skusenosti s touto 77AH baterkou ? Inak povodne som tam mal johnson controls (varta to od nich myslim bere) 640A a je tam od 2003 a ma 230000km za sebou takze spokojnost, akurat, ze uz pod -15C mi to este toci chvilu ale moc nechce chytat motor. Takze este skusim nabit a ked to k nicomu nebude tak objednavam novu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 4. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2012 no ta silver chce trosku vetsi nabijeci napeti, coz 406 ma osobne bych radeji dal modrou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 No robil som pokusy aj s akumulatorom... ked som nanho polozil este jeden a zapojil ich spolu, tak motor naskocil rychlo a bez problemov na prve brnknutie... tak som si kupil 77Ah akumulator, napatie aj vsetko je v poriadku, ale zacalo to po case robit aj s nim... ked ale pripojim este jeden, tak brkne ako nic... pravdu povediac vobec tomu nerozumiem, neverim tomu ze by nieco malo taky obrovsky odber./[rquote] Skusal si skontrolovat aj kostry? Jednak oba konce minus polu akumulatora a tiez aj ukostrenie motora. Spoje je dobre rozobrat,pripadnu oxidaciu ocistit na kov, namazat a potom dobre pritiahnut. PS:Mozno si to uz robil,neviem, psiem to len ako tip. [Edited on 6/2/12 08:12 by miroja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.