Jump to content
Sign in to follow this  
vachic307

Vynechávání druhého a třetího válce

Recommended Posts

Ahoj,

mám problém. Z ničeho nic když jsem nastartoval tk mi začal cukat motor na volnoběh,padali otáčky a auto skoro vůbec nejelo. Psalo to CATALYST CONVERTER FAULT. Byl jsem v originálnim servise na diagnostice a samozřejmě to auto jelo jak naschvál normálně takže tam jen zjistili, že mi vynechává druhý a třetí válec a že to může být svíčkama, zapalovací cívkou nebo vstřikama. Svíčky jsem vymněnil a dělá to pořád. Někdy to auto jede normálně a někdy ne. Nevíte někdo čím to může být? Většinu co čtu tk každý píše zapalovací cívka tak nevim. Děkuji za rady :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mě to vyřešila výměna svíček to vynechávání. Rozsvicelo mi to \"Depolution system faulty\" ale nevím, jestli ta chyba byla spojena s tím vynecháváním, protože ta chyba občas sama zmizí a časem se zase objeví. Každopádně teď tam není :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska jsem byl v servise a bylo mi receno ze to jde tezko zjistit a rekl mi ze by to videl taky na tu civku. Kdyby to byly pry vstriky tak by to delalo porad a ne sem tam. Nevim jestli tu civku mam teda risknout a koupit a vymenit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi bych si dal tu práci a našel někoho se stejným motorem a zkusil si ji půjčit za nějakou úplatu po dohodě. Tímhle způsobem by si mohl povyměňovat půlku auta a stejně by si na to nemusel přijít. Podobně sem to měl já. Mohlo to být od katalyzátoru, přes lambdu či vstřiky další X součástek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milujem technikou co vravia ze je to tazko zistit. Je to uplne najzakladnejsia vec ako zistit vadnu cievku osciloskopom. Lenze kazdy jeden by musel davat v skole pozor a musel by vediet ako taky osciloskop vyzera a hlavne ako vyzera priebeh.

Najdi niekoho co vie co je elektrika v aute, lebo inac sa nedoplatis ked dostanes nejakeho vymienaca dielov.

Ak vynechava valec a nie je to vstrekom , ale zapalovanim tak aspon by si mohol z vyfuku citit nespaleny benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 jofo > trefil si to přesně. Jenže ono pro servisy je levnější říct, že to může bejt hodně věcí, protože ten čas a tu práci by jim nikdo nezaplatil, navíc by ještě museli ten osciloskop koupit :D.

Jinak si ale myslím, že při vynechávání jednoho či dvou válců ve výfuku nic neucítíš.

Řešení bych volil jak už tu padlo. Pokud styl hokus pokus, tak zkus od někoho sehnat cívky a zkusit je, případně pak koupit nový. Opravujou se dost blbě, nevím jak to má 307.

Pokud půjdeš cestou jistoty, tak najdi schopného slaboproudaře. Problém je, že taky může lítat po autě celý den, měřit a měřit a pořád bez úspěchu. Proto to servisy nedělají. Jedno je spojené s druhým a dohromady se vadné díly špatně vylučují, takže tu práci ve výsledku nikdo nezaplatí, když se ta závada nepodaří najít.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno tak sa musim mechosa zastat. Ak mu to pocas skusania nerobilo, nezisti nic ani osciloskopom. Co bych mozna skusil. skontrolovat kontakty na tych cievkach, hlavne silove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vetsina lidi mi rika ze to bude tou civkou tak jsem to risknul objednal ji tak uvidim az to vymenim. Kdyz to tim nebude tak mi nezbyde nic jinyho a dam auto do orig. servisu. Dekuju za rady :) dam sem pak vedet jak to dopadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj civky jsou potvory, muzou za 95% tehle problemu, utechou muze byt, ze nejen u peugeotu, ale u vsech aut, ktery maji zapalovaci civky integrovany v liste montovany na hlavu valcu

Share this post


Link to post
Share on other sites
je zapalovací cívka na 1,6 stejná jako na 1,4 16V 65kw? Nikde to nemohu najít.

na můj motor 1.6 16V jsou dvě cívky a ta jedna je stejná jako na 1.4 ale já mám tu druhou

tahle je na 1.4 http://obchod.autokelly.cz/#PATH=3761801;16;145966;167885;619490;619696;619699|CT=4|PCT=16|CUR=0|EM=False|PGS=20|PT=0|PDID=1219666|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|LNG=0|

a tahle na 1.6 http://obchod.autokelly.cz/#PATH=3761801;16;145966;167341;621828;622163;622166|CT=5|PCT=4|CUR=0|EM=False|PGS=20|PT=0|PDID=4672744|PDPID=1219666|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|LNG=0|

[Edited on 29/9/11 08:21 by vachic307]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj kluci.Mne to zaclo dnes.Nevim jestli je to stejny prubeh.Nastartuji a jedu si.Nikdy nic take jsem nezazil.Jedu si tak 50km/h a zrazu brum,brum a zaclo to poskakovat.Nechtelo to zrychlit nic.Zastavim a auto bublalo jak haraburda.Otacky klesky na 800 a jemne kolisali.Porad to bublalo.Tak jsem to vypnul, pockal a za chvilku jsem nastartoval.Auto jelo normalne.Je to stejne jak u Vas nebo to je neco jiniho???Diky za radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...