Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zkušenosti s P406 2.2 HDI


Free-style

Recommended Posts

2 free-style : mam ji nejakej ten patek a musim rici ze je to pekne svezeni :). Nejaka zasadni zavada na tom zatim nebyla, klasicke veci co se opotrebujou. Mam skoro 250 tis a motor slape jako hodinky. Spotreba je taky pekna, osobne tam mam FAB a EGR ani jedno jsem nekuchal ci nezaslepoval, nemam to ani chiple. S autem jsem nadmiru spokojen sel bych do toho znova :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2free-style: zdar. Také jsem jí měl, ale pouze cca rok. Auto bylo koupené po vyplacení pojistky z krádeže jiné 406, tím pádem na ní moc peněz nebylo a auto podle toho \"vypadalo\". Ne exterierově, ale motorově. Moje 406 měla při koupi nalítáno něco přes 250tis a když šla z domu bylo tam cca 295tis. Věnoval jsem jí dost peněz, ale když poslední závada na motoru šla hodně do tisíců Kč ( vstřiky či něco podobného ), neměl jsem už nervy a chuť jí dál dotovat. Pokud se ti zadaří koupit dobrý kus s jasným servisem a původem, tak rozhodně neuděláš chybu. Auto jede parádně, je tiché, pohodlné a většinou 2,2 HDi měli i pěknou výbavu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim muzu jen a jen doporucit a napsat to co pisou predemnou :)

Jedine co se menilo mimo klasiku jako jsou rozvody vodni pumpa brzdova kapalina chladici kapalina po koupi byla remenice na klice a ted pred nedavnem tesneni na vyfuk.svodu.

Jinak spokojenost je to po zahrati tiche zive a je to radost ridit.

EGR ventil nemam ty saze do sani se nam nejak \"nepozdavali\" a FAP je zatim v dobrem stavu dle PC.

Dale doporucuji pravidelne menit veskere filtry idealne pri vymene oleje sic je to drazssi ale asi se to vyplati.

Lepe nez brecet a psat rikat Hodne Draha Investice.

Nasi naftu nekupuju jezdim do Polska pro DISEL GOLD /obdoba nasi VERVA + aditivum SUNOCO.

Ale asi zalezi kdo se o auticko staral pred Vama .....

Preji mnoho stastnych km bez zasadnejsich oprav :)

PS:Je to P406kombi /01-02 a ma aktualne 156tis/km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky pánové za vaše zkušnosti, zatím se mi potvrzuje to,že i tento motor by mohl být v pořádku

podobně jako je tomu u 2.0 HDI.

Kde a jak jste kupovali auta ? V ČR, BAZAR, DOVOZ ?

paul jane: vidím,že i s tolika kilometrama a s FAP a EGR se dá normalně jezdit, což je dobrá zpráva.

co chladič turba? Neprosakuje olej po tolika KM ?

Lihous: měnit olej se všema filtrama mi přijde jako zamozřejmost stejně tak jako když měnim tlumič tak rovnou

oba. Je aditivum do nafty dobra věc?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no. ja mam nabehaných 250000na tachaci a 100000 bolo este stocenych!!! auto ide super a problem s nim nebol. zo zaciatku som nevedel prist na to, preco ide do nudzaku. bola nahovno nadoba na aditivum. po vymene no problem.

druha vec bola snimac polohy akceleratora. po vymene no problem.

fap idem dat do dymu , lebo mi uz asi skonci zivotnost ako povedal straki, dava mu tak 2-5000km. novy davat nebudem tak pojde do prec.

len tolko. motor vydarený a max spokojnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli můžu doporučit, tak určitě používej aditivum - nejlépe VIF. Liju ho i do Parťáka. Naše nafta není dobrá a 2,2 jsou trochu náchylnější na kvalitu nafty než 2,0. Jinak bych řekl, že 2,0 jsou přeci jenom spolehlivější a možná i levnější na servis. Moje auto bylo z DE, ale už nějakou dobu ježděný tady. V autě jsem našel nějaké staré účty od nafty a všechny byly od neznačkové čerpačky ( proto asi ta závada na motoru ) - i když znáte to . . . . Auto mělo drobný chip a fap off. Turbo mírně pískalo. Jak už jsem psal: hlavně zkus najít auto s jasnou historií. Osobně si myslím, že to bude už docela problém, přeci jenom nejmladší jsou ročník r.v. 2004 a pokud se podíváš třeba na mobile.de zjistíš, že většina jich má za sebou od 150tis. km víš a v bazarech u nás??? :myslim Asi bych hledal v západním DE pokud máš hotovost . . .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milan+ : tak to si mě teď dostal...to jako fakt je na tom Shell tak špatně? To sem nečekal.

zprávy o OMV nahodou nemáš?

paul jane : taky tady nikomu nevěřim a auta vybirám za hranicema. Co mám teď 406 1.8 r.v. 00

původ z Francie po prvním majiteli a slouží už 6 let nicméně 2.2 HDI už je na světě

a je taky z německa se serviskou najeto 198tis akorat trochu pochroumany levý bok

takže se teď léčí u klempíře :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...