Rumiik Odesláno 11. září 2011 Sdílet Odesláno 11. září 2011 Mohly by jste mi poradit,dnes jsem přijel autem vypnul motor cca za tři hodky jsem chtěl odjet a nic:( auto nestartuje starter toči ale žadna snaha ale přitom jsem stim autem neměl sebemenši problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. září 2011 Sdílet Odesláno 11. září 2011 čerpadlo v nádrži slyšíš při startu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumiik Odesláno 11. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2011 ano čerpadlo funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 11. září 2011 Sdílet Odesláno 11. září 2011 mno mam (nebo mozna jsem mel) ten samy problem, pokud jsi tak jiz neucinil, tak si precti me tema \"nestartujici piskot\" ... me mozna pomohlo to co jsem udelal nevim, uvidim .... kazdopadne pricin je vic proc to nechytne, muze byt nektere z cidel nebo palivove cerpadlo popripade drv ventil nebo to taky muze byt neco uplne jineho, nejsem mechanik, ale temat jsem tady na foru nasel dost a z toho co jsem si vsechno rano precetl, jsem odpoledne udelal to aktualne nejdostupnejsi a zatim startuji okamzite Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumiik Odesláno 11. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. září 2011 ja už 406 mam asi rok a celou dobu co ji mam tak žadny problem startovala na prvni šup adetivka tam liju od prvniho dne pro jistotu jsem vymněnil dnes i filtr ale tim to nebude trubky jsou taky všechny pruchodne nevim čim to je ale bylo my řečeno že to muže dělat imobilizer.Ja si myslim že to bude něco s elektrikou ještě včera sem sni ujel cca 80kilaku v kuse a nic šlapala v pohodě všechno jak ma pak jsem vypnul motor a konec už jsem nenastartoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumiik Odesláno 12. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2011 Tak dnes jsem zkusil na trysky napojit tlakoměr a zkoušel jsem jestli při startovani tam je tlak tak ani bar v cele střikovaci liště neni tlak tak to bude asi nějaky ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 12. září 2011 Sdílet Odesláno 12. září 2011 Takže DRV nebo vysokotlaké čerpadlo - potěš Tě Bůh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 12. září 2011 Sdílet Odesláno 12. září 2011 A nemůže být vyplý ten bezpečnostní ventil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumiik Odesláno 12. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2011 bezpečnostni ventil a kde tam je a jak to poznam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 12. září 2011 Sdílet Odesláno 12. září 2011 To sem jenom tak plácl:mad:.Je v motorovém prostoru před řidičem.Já mám červený klobouček,někdo psal,že má černý.Je nad nádržkou brzdové kapaliny.Zkus ho zmáčknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumiik Odesláno 12. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2011 jj už vim co mysliš,mačkal jsem ho a nic ale napadlo mně jsetli to nemuže bejt imobilizer? neviš jak ho obejit at vyřadim dalši možnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 12. září 2011 Sdílet Odesláno 12. září 2011 To by měla svítit kontrolka klíčku na přístrojovce,asi?Jestli máš druhý klíč tak skus ten a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumiik Odesláno 12. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2011 pravě že mam jenom jeden,a na přistrojovce žadnou takovou kontrolku nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 12. září 2011 Sdílet Odesláno 12. září 2011 a co rika diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumiik Odesláno 19. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2011 tak dneska jsem byl na diagnostice a bez chyby,ale něco se našlo vysokotlake čerpalo davalo tlak něco kolem 260 až 280 bary a na start hadeička se potřebuje 300baru takže vysokotlake čerpadlo je K.O. ale jak mně rozlačily z kopca tak o chytlo vetši otačky vetši tlak a dokonce to i ted startuje ale i tak nove čerpadlo musim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 Pro start potrebuje 120 baru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 mno, me napsala dignostika tohle: Prechodna zavada: Sledovani vysokeho tlaku paliva. Nedostatecny tlak (unik). mozna je poskozenej u me jen ten senzor vysokeho tlaku paliva, ale nevim kde ho najit , protoze vcera mi to udelal autak zase, takze vycisteni nepomohlo asi nezbyde nez to projit, zkontrolovat tesnost, pripadne vymenit ten senzor, kterej nevim kde je a jestli tam vubec je a nebo rovnou premerit to cerpadlo, jestli mi nahodou neodchazi taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumiik Odesláno 19. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2011 no dnes my v servisu řikaly že potřebny tlak pro start je 300baru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 19. září 2011 Sdílet Odesláno 19. září 2011 kdyz straki rika 120 tak 120 a servis se plete Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rumiik Odesláno 19. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 19. září 2011 tak my čerpadlo dava tech 280 a je to malo nechytneto A jak sem ho popostrčil tak chytlo hned Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.