bure Odesláno 11. září 2011 Sdílet Odesláno 11. září 2011 zdravim vsechny, chci se podelit o me \"nestesti\" a za jakykoliv podnet ci pripominku budu rad ... prestal mi startovat piskot, resp. pozvolna ... poprve se to stalo cca v polovine cervence kdy jsem zastavil pred jednim obchodem a uz nenastartoval (motor normalne tocil, ale nechytlo to), nastesti byl hned vedle servis, tak jsme to napichli na dia, ta nam rekla blize neurcenou zavadu na startovani, mechanik sel vytisknout protokol a ja uz se smiroval s tim, ze ten autak tam necham a pujdu domu pesky, ale zkusil jsem to jeste jednou natocit a chytlo to a ja v pohode odjel .... pak dal cca na mesic pokoj a pak zas tu a tam zacal nahodile zlobit, ale treba na potreti to chytlo (nejsem si jisty, ale obcas kdyz jsem to odpojil od baterky a zase zapojil, tak to chytlo hned), ale vcera uz jsem to musel domu odtahnout, dnes odpoledne jsem vycistil vzduchovy filtr, rozpojil a profoukl vsechny naftove hadicky, ktere jsem objevil, vcetne palivoveho filtru, rozpojoval vsechna cidla a kontakty motajici se kolem palivoveho cerpadla a celeho systemu vstrikovani paliva kam az jsem se dostal, prostrikal to kontoxem a opet zapojil, zaroven jsem ve vsech krabicich vypojil a prostrikal vsechna rele ktera jsem nasel, pak to cele zapojil a sel nastartovat, chytil okamzite, ale zacal mi nadavat \"antipolution fault\", tak jsem ho projel, potom chcipnul a za nejake 2h opet nastartoval a nejen ze zas hned chytil, ale uz ani nenadava \"antipolution fault\" ... a ted to hledej ..... ? 1. nacate palivove cerpadlo ?? 2. nacatej drv ventil ?? 3. nacate nejake cidlo, senzor nebo rele ?? a nebo to s tou elektronikou vubec nesouvisi a opravdu byla zacpana jen nejaka ta trubicka (nedavno jsem zacal pouzivat aditivum, ktere mohlo zpusobit uvolneni nejakeho bordelu v nadrzi, ktery se nasledne dostal a ucpal hadicku sani ... ? (nikdy nevyjizdim nadrz do mrte, za posledni tri roky mi \"hladove oko\" svitilo tak 3x, naposled nekdy loni)) tak nevim, ... a cekat na to az me piskot nekde necha se mi moc nechce, budu rad za kazdy napad nebo podnet cim by to mohlo byt, jit metodou postupne vymeny celeho systemu dodavajiciho palivo do valcu se mi teda moc nechce ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ericce Odesláno 11. září 2011 Sdílet Odesláno 11. září 2011 dle všeho to vidím na načaté podávaci čerpadlo v nádrži. totéž mi robila má predešlá 406 2.0 HDI 80 kw r.v.99 až jsem jednoho dne nenatočil vůbec, jenomže tenhle proces u mne trval cca dva týdny a pak to chcíplo. pri otočení klíčku do polohy žhavení skus poslouchat podávací čerpadlo zda vůbec je slyšet a nebo zda vynecháva, a nebo jestli má nejaký divný zvuk. kdyby to byl DRV tak by ti auto při ubráni plynu cukalo, v zimě bys měl špatné starty, také se projevoval i tím, že po vytažení klíčku motor chvíli běžel. může se projevovat jedním symptómem nebo nejednou všema ješte by to mohlo být i čidlo polohy klikového hřídele Je potřeba to dát na peugeot diagnostiku. tá by to měla napsat víc zrozumitelne než tá neorigo. hodne štestí přeju at to vyřešiš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 12. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. září 2011 mno, tak v zime jsem mel problem nastartovat poprve letos v lednu, jak bylo par dni opravdu hodne pod nulou, rozmrazil jsem to v garazi, vymenil palivovy filtr, zacal lejt ty aditiva a od te doby klid a pak s tim startovanim zacal zlobit zas az v cervenci .... pri ubirani plynu necuka a chcipa ihned po vypnutí, kazdopadne na tu dia pojedu dnes odpolko a to podavaci cerpadlo si poslechnu, dik za typ ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 15. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2011 diagnostika promluvila: Prechodna zavada: Sledovani vysokeho tlaku paliva. Nedostatecny tlak (unik). kod zavady pocitace: P1112 otacky motoru: 1253ot/min snimac tlaku v palivove nadrzi: 24bar RCO regulator tlaku: 97,3% proud regulatoru: 1224mA merna teplota paliva: 33ºC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 18. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2011 achjo, tak to dneska zacal delat zase opravdu nikomu nic nerikaji proznaky co zaloval pocitac pls ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 18. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2011 vyřešeno ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 18. říjen 2011 Sdílet Odesláno 18. říjen 2011 a jak? podel se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 18. říjen 2011 Sdílet Odesláno 18. říjen 2011 pisal som s bure_406 SS ... a zevraj to bol DRV ventil ktory daval zle info do RJ.. po vymene ze slape ako ma.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 18. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2011 tak ted uz se nedivim, ze mi na muj dotaz dlouho nikdo neodpovedel, kdyz jsem to vlakno v podstate zalozil zbytecne ... ted, kdyz uz vim, kde je drv ventil a ne tam kde jsem si myslel ze je, tak ano byl to drv ventil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 14. prosinec 2011 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2011 odvolavam co jsem odvolal, slibuji co jsem slibil .... DRV Ventil to nebyl ! ..... ale podavaci cerpadlo v nadrzi ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.