Jump to content
Sign in to follow this  
bravoGT

koupe noveho vozu

Recommended Posts

cauky predem se omlouvam pokud jsem dal tema do nespravne sekce.

Rad bych se s vama poradil. Situace je takova:

nyni mam fiata bravo s motorem JTD coz je da se rict HDI to z nej vychazi. Rocne najedu max 12 tis km a tak mam diesela jasne zbytecne,ale i presto,ze jezdim kratke trate vyplatilo se mi to, ale s velkym hackem. Do auta sem nasypal obrovske investice,ktere se mi nikdy nevrati. Nyni mam poruchu vstrikovani kdy motor vypina pri brzde ni motorem. zasira se sitko DRV od necistot nebo jednoho z cerpadel. Protoze se na aute vyskytuje koroze prahu a jinych casti plus auto je dobite a potzrebovalo by kompletni GO karoserie plus spatny setrvacnik a dalsi investice asi za 15 tis krom vstrikovani nemuzu si dovolit opravovat i kdyz mam uplne vse ostatni jako jsou podvozek,brzdy ,chladic,spojka,silentbloky motoru vymeneno.

Ted k tematu. i kdyz nemuzu mit diesle z duvodu obrovskych investic jak me ted potkalo chci jezdit sporive,takze chci auto na LPG. proc peugeot? jednoznacne sem se obratil na francouze z duvodu mekkeho podvozku dost semi libi i citroeny,ale krom C5 neam nic vyhlidle a tu Peugeotu me oslovuje jak 207,307 tak i 407.

do auta chci investovat max 150 tis s tim,ze chci co nejnovejsi rocnik at neni sance absolutne zadne koroze,protoze ted mam na aute problem vsechno povolovat veskere srouby se vzdy zlomi a a oprava je bud nemozna nebo se strasne prodrazi. takze auto bych chtel od roku 2003 nahoru coz je asi nebezpecny rocnik pro 307micku pokud se nemilim. slysel sem,ze prvni modely mely problemy s elektronikou a rad bych uz odladeny model zkratka celkem spolehlive auto. nechci uz 3 dverak sem sice mladej,ale myslim na budoucnost a chci zaprve bezpecne zadruhe v ramci moznosti usporne a vetsi auto nez je fabie apod.207cka je sice mala,ale cenove je dostupna a mohl bych mit novejsi model coz je velky plus.

407 o te sem se moc nedocetl vim,ze to je uz korab s slozitou zadni napravou a dily na ni jsiu extremne drahe,ale kdyz vemu vpotaz ze pred mesicem sem vybiral AUDI A6 je tohle asi smesne resit. ja ten servis zaplatim dily si umim sehnat levne a vetsinu udelam doma i dkyz nemam diagnostiku na francouze.Od vas bych rad dostal rady cemu se vyhnout a co mi doporucite. od auta ocekavam spotrebu v kombinaci do 12l. zduraznuju tak velkou,protoze to je uz s LPG a v rezimu mesto do 10 km. s zadnym benzinakem sem nikdy nemel po 9 l krom fabie HTP a s dieselem co ma chip na 290Nm 6,5,ale jezdim trasy treba aj 5 km. takze je jasne,ze za 8 s benzinem nemuzu jet.

Podle nynejsiho vykonu 96 kw bude asi blbe si kupovat 307dmicku s 1,4 65 kw i kdyz na tipcars psali,ze to je lepsi motor nez 1,6 ta pry ma blby prubeh kroutaku stejne jako 2 litr, na ktery sem si brousil v LPG zuby.

dalsi vec je , kd ekoupit v kazdym bazaru jsou auta stoceny aspon o 100 tis znam auta co jsou 3 roky stare a stocene o 350 tis konkretne HDI. Kdyz hledma kterykoliv peugeot od roku 2003 na LPG vyhodi mi to jen dovoz ze zahranici a samozrejme v bazaru zadny majitel CZ a vubec koupe tady.

Co s tim? dokazu odhalit hodne,ale nektere auta jezdene v Italii maji podvozek tak perfektni,ze stoceni o 100 tis nepoznam. kdyz bude met treba 110 tis v servisce co nekdo prestal vypisovat muze mit tech 210 a to uz by byla sebevrazda ted mam auto co ma 183 tis a menil sem uplne vse(stocene na 100 tis km)

Kolik vydrzi podvozky Peugeotu? ramena,tlumice stabilizatory? je to jako u jinych 100-150 tis. tohle muze byt voditko

Kazdopadne tentokrat nechci koupit srot,ale zachovale auto co bylo pecovano. a kdyz vidim,ze aj za 120 tis jsou 307micky nad rok 2004 myslim,ze za 150 by snad neco slo ulovit co myslite?kazdou radu ocenim a i navrh treba jinyho auta co me nezrujnuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejprve tě potěším, sekci máš správně :)

Nový model 307 je tuším až od roku 2005 /má mlhovky v nárazníku/.

S benzinem ti neporadím, jsem odkojený naftou.

Zde na klubu v sekci servis je téma, kde se přes VIN dá vyjet servisní historie (garanční opravy atd) - z toho si lze udělat obrázek, kolik to bude mít asi najeto. O stáčení taky vím své, známému nabízeli naleštěného Pasata se 170 tkm, nakonec se dozvěděl, že ho myli a leštili 3 dny a umotali 350 tkm ... navíc to byla dročka ...

Přeji příjemné vybírání nového vozu :papa

[upravil dne 11/9/11 19:55 od MilanF1]

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) dekuji. divam se,ze bdue potiz najit vybaveny model s motorem co bude vhodny a jeste na LPG, protoze sem slysel,ze francouzi nekdy spatne LPG snaseji rikal mi to kamos co ma xantie.

jeste sem se chtel zeptat jestli nekdo nema zkusneosti s jak fungujid nensi LPG vim,ze ty nejnovejsi nepusti prepnout na LPG dokud neni motor teplej coz je mi nanic,protoze zadnej motor se neohreje driv jak za 5 km. ja mam diesela zahrateho asi po 4 kdyz ho netrapim,ale mam 2 termostaty funkcni EGR a to pomaha.Jinak vase spotreby me taky zajimaji jestli enkdo lita po emste jestli se dsotane s 1,6 tkou pod 10 l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zde je sekce o alternativních palivech: http://www.peugeot-club.com/forum/forumdisplay.php?fid=147 určitě tam něco najdeš.

Já tedy převážně jezdím taky do 5 km (z obce do obce) a jezdím za pět na sto (HDi), v zimě klidně 6,5 ... ale naprosto chápu, že to tě moc nezajímá, když chceš LPG.

Jakou máš představu? Koupit 307 už s LPG nebo ho dodělat? Nevím, zda je z čeho vybírat (nebo-li kolik 307ček je prodáváno s LPG). :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zde je sekce o alternativních palivech: http://www.peugeot-club.com/forum/forumdisplay.php?fid=147 určitě tam něco najdeš.

Já tedy převážně jezdím taky do 5 km (z obce do obce) a jezdím za pět na sto (HDi), v zimě klidně 6,5 ... ale naprosto chápu, že to tě moc nezajímá, když chceš LPG.

Jakou máš představu? Koupit 307 už s LPG nebo ho dodělat? Nevím, zda je z čeho vybírat (nebo-li kolik 307ček je prodáváno s LPG). :)

jako chci nechci:D ja sme s dieselm spokojenej,protoze ma obrovsky kroutak ,ktery ziskam u benzinu tak u objemu 2,8 a vic litru nebo aspon 2 litru s turbem,ale tezko 290 Nm. Pro tahani voziku urcite nesnesu 1,4rku ktera ma 145 Nm nebo kolik navic sami vite,ze je nebezpecne predjizdet s autem co ma zrychleni jako favorit nebo mozna spis forman:D.

Ja sem opravdu usoudil,ze CR diesle,je hrozne drahej na udrzbu u benzinu vidim nejvetsi moznou investici zapalovaci civky co se tyce elektriky( cidla nepocitam) a pak jeidne zadrity motor ci hydrostely a podobne,ale u diesleu mam dvouhmotu, 2 cerpadla, vstriky, DRV, asi 4 dalsicidla v cene 2-6 tis pak IC, EGR atd nemluvim o prasklych hadicich turba atd.

je pravda,ze dnensi benzinaky maji taky dvuhmoty coz me vydesilo a nejsu schopny zjistit ktere maji a ktere ne. vim,ze BMW uzd od 2,8 V6 to same AUDI potom dokonce i motor 1,8 T a u francouzu nemam poneti.

Raci bych auto co ma zanovni LPG stare ,ax 3 roky. samozrejme by bylo lepsi koupit novy system,ale cloveku jako sme ja se to vrati na jednu stranu rychle kvuli spotrebe nad 10l,ale na druhou stranu kdyz nebudu jezdit a najedu 7 tis rok tak za 4 roky treba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zde je sekce o alternativních palivech: http://www.peugeot-club.com/forum/forumdisplay.php?fid=147 určitě tam něco najdeš.

Já tedy převážně jezdím taky do 5 km (z obce do obce) a jezdím za pět na sto (HDi), v zimě klidně 6,5 ... ale naprosto chápu, že to tě moc nezajímá, když chceš LPG.

Jakou máš představu? Koupit 307 už s LPG nebo ho dodělat? Nevím, zda je z čeho vybírat (nebo-li kolik 307ček je prodáváno s LPG). :)

jako chci nechci:D ja sme s dieselm spokojenej,protoze ma obrovsky kroutak ,ktery ziskam u benzinu tak u objemu 2,8 a vic litru nebo aspon 2 litru s turbem,ale tezko 290 Nm. Pro tahani voziku urcite nesnesu 1,4rku ktera ma 145 Nm nebo kolik navic sami vite,ze je nebezpecne predjizdet s autem co ma zrychleni jako favorit nebo mozna spis forman:D.

Ja sem opravdu usoudil,ze CR diesle,je hrozne drahej na udrzbu u benzinu vidim nejvetsi moznou investici zapalovaci civky co se tyce elektriky( cidla nepocitam) a pak jeidne zadrity motor ci hydrostely a podobne,ale u diesleu mam dvouhmotu, 2 cerpadla, vstriky, DRV, asi 4 dalsicidla v cene 2-6 tis pak IC, EGR atd nemluvim o prasklych hadicich turba atd.

je pravda,ze dnensi benzinaky maji taky dvuhmoty coz me vydesilo a nejsu schopny zjistit ktere maji a ktere ne. vim,ze BMW uzd od 2,8 V6 to same AUDI potom dokonce i motor 1,8 T a u francouzu nemam poneti.

Raci bych auto co ma zanovni LPG stare ,ax 3 roky. samozrejme by bylo lepsi koupit novy system,ale cloveku jako sme ja se to vrati na jednu stranu rychle kvuli spotrebe nad 10l,ale na druhou stranu kdyz nebudu jezdit a najedu 7 tis rok tak za 4 roky treba

Share this post


Link to post
Share on other sites

TO: bravoGT: ked sa ti podari najst take auto a za tu cenu ako pises tak potom BRAVOOO:super,ale nechcem ta tymto odradit.Drzim ti palce a vyberaj si radsej velmi dlho. Ja len zareagujem na tu vetu kde pises ze : citujem:jednoznacne sem se obratil na francouze z duvodu mekkeho podvozku,koniec citatu.

To slovo mekkeho by som u 307 cky urcite nepouzival.Prave opak je pravdou-je tvrda jak svina,a pokial viem 407 tiez nieje extra makka. Co sa tyka podvozku a karoserie:tam je vsetko OK.mam r. 2003 a ziadna korozia ani naznakom a tlmice som menil len zadne a na prednej naprave gulove capy a silembloky-to je zanedbatelna suma.

Jednoznacne na tvojom mieste by som siel do diesla.:myslim

Vela stastia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo asi mas pravdu o 307 sme cetl na TIPcars,ze je tvrda sem asi zblblej C5tkou a taky renckama.

Ja ti nevim do ceho jit je jednoznacne ze turbomotor neni vhodny na kratucke trasy. ja se teda o turbo staram: menim olej hrozne casto a nechavam schladit a nevytacim ho zastudena,ale stejne pri me smule by mi odeslo a to je vec kterou sam nevymenim. Dalsi vec je moje zkusenost s vibracema u kterych si nejsu jisty,ze dela dvouhmota,protoze to muze byt vstrikama a to nechci uz zazit. vim,ze dnesni ropaci jsou kultivovani,ale to rok po koupi nemusi byt pravda. Zkratka se toho uz bojim vylozene mam hruzu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

urcite verim. Ja kdyz delal repas ramen tak sem urval srouby zadniho stabiku a musel sem ho odrezat kvuli STK,takze ted to je jakoby mekkci nic nemlati,ale stejne to je na predek hroozne tvrdy. Zitra me ceka STK tak su zveda vej na emise s tim extremnim chipem. Kazdopadne me odchazi vysokotlake cerpadlo a ucpava porad DRV ,takze nove auto je porad ve hre a kdyz se divam ta silene ceny benzinu 36,40 tak uvazuju asi o slabsi aute, protoze nechci skoncit,tak ,ze nebudu mit na chleba. Videl bych to fakt maximalne 1,6 na LPG nebo neco do 1,4 benzin. ono stejne kdyz chci hodne nove auto co nehnije a je zachovale nemuzu si koupit audi 16 jak sem chtel,protoze tam je vse dodelane po 400 tis km ze...

opravdu se mi libi 307 a 407 :) skoda,ze 1,8cka v 407 je spatnej motor co ,zere olej mi rekli na C5klubu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kluci STK udelana,takze ted si davam pauzu. budu setrit penize na nove dokud se nezadre vysokotlake cerpadlo nebo neodejde podavaci. ale zajimat se o Peueoty prubezne budu at mam informace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nejde jestli se ti líbí víc to či ono,musíš vědět jestli to auto přece využiješ.třeba 407 má v zádu málo místa na co ja robustně vypadá,kufr to už je kapitola sama pro sebe(mě třeba to mrzí,ale zatím jsem nepotřeboval nikdy přidělat vozejk)

Motor jestli je povedej nebo ne,to ti asi nikdo neřekne,ale že žerou olej tak to jo,aspoň nemusíš tak často to měnit:)

u 407 třeba 2,2 možná ujde,ale pár koníků by určitě potřebovala na tu tíhu.Ale jestli jezdíš jenom kousky tak 1,8 bohatě stačí,ale až pojedeš dálku tak ti to nepojede a když mu dáš cerest,tak budeš na tom hůř než u 2,2.mám automat tak to je zkreslené ale mám průměr cca 12-13l(10kmměsto+10km tam+10kmzpět) a kombi něco okolo 10-11l/100km...no po dálnici při 130km je kolem 8-9l/100km...LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo tak kolik je mista vzadu neresim,protoze jezdim jen sam nebo se spolujezdcem a kdybyb nahodu,tak tam za 8 let treba bude dite :D. Ale kufr to je potreba.Zaprve bych chtel valcovou bombu,zadruhe urcite basak, protoze nevim o tom,ze by francouzi delali hudbu jako AUDI,FIAT nebo HONDA s basakem.

Ta spotreba na LPG mi je uplne fuka ja jezdil s favalem jak hovado a byl sem zvyklej s ucpanym palivakem na 15-18 l,ale je pravda,ze tehda stal plyn 13 kc max. Ja jinak najeud tak smesne kilometry rocne,ze je asi zuplne jendo kolik zere oleje,protoze kdyz najedu treba 5 tis za rok tak ho kazdy rok vymenim a neresim nic:) 407 je fakt luxus,ale obavam se trosku tech dilu cekove to ej auto asi narocne a nedejboze to nabourat muzu si jit hodit maslu. takove auto jedine pojistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no když to neřešíš nemá cenu ani mluvit o přestavbě ,nechápu proč to chceš když jezdíš tak málo.......protože přestavba je cca 20 a výše...

Hudba jde když tam bude JBL ...bud už koupenou nebo dodělanou...v peugeotu to stojí myslím 12koliků.

Jinak benzín auto nebude tolik olítané jako ropák,tak zas tolik nemusíš do toho investovat....já najel 22 000km a zatím jsem tam musel šoupnout kat,kterej tam nebyl a spodní čep....má to ted 125 000.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
noo tak kolik je mista vzadu neresim,protoze jezdim jen sam nebo se spolujezdcem a kdybyb nahodu,tak tam za 8 let treba bude dite :D. Ale kufr to je potreba.Zaprve bych chtel valcovou bombu,zadruhe urcite basak, protoze nevim o tom,ze by francouzi delali hudbu jako AUDI,FIAT nebo HONDA s basakem.

Ta spotreba na LPG mi je uplne fuka ja jezdil s favalem jak hovado a byl sem zvyklej s ucpanym palivakem na 15-18 l,ale je pravda,ze tehda stal plyn 13 kc max. Ja jinak najeud tak smesne kilometry rocne,ze je asi zuplne jendo kolik zere oleje,protoze kdyz najedu treba 5 tis za rok tak ho kazdy rok vymenim a neresim nic:) 407 je fakt luxus,ale obavam se trosku tech dilu cekove to ej auto asi narocne a nedejboze to nabourat muzu si jit hodit maslu. takove auto jedine pojistit.

Ty brdo to co tu vlastne riesime? Naco auto na plyn? na 6000km rocne? Aj audio? kolko asi muziky ti tam pocas 6000 km za rok odohra? mozno tak 8 GB USB a to je vsetko. Pri 6000km stravis za volantom cca 100 hodin. Odhadujem podla seba,lebo ja tolko prejdem za mesiac. Na tolko km rocne nepotrebujes ani poriadne auto,pretoze ti viac stoji v garage ako jazdi. Či?

PS: a ake nahradne diely chces riesit,co myslis ze sa ti kazdych 6000 km nieco pokazi? To by som ja konkretne uz preplati dve auta.

Neber to v zlom ale nechapem tvoje obavy.:myslim

[upravil dne 14/9/11 16:21 od Existujuci]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekdo ma auto na praci,ze ujede 100 tis rocne. Nekdo ma auto pro zabavu,ze ujede 100 km rocne na tuning show. Tohle nema cenu resit ja to auto ma na vylety na jezdeni na chalupu ted jezdim do prace,ale jen kousek. Tim lip,ze neprojedu to co jini to co neprojedu na benzinu muzu investovat do vybavy chapete.

To se muzete ptat kazdeho dedka proc nejezdi kazdy mesic 3 tis km,ale najede to za 6 let.

Jo? to je blbost. Ja te chapu,ale ty chapej me,ze mam auta rad a rad se o nej staram a chci mit vs etip tom. do nynejsiho auta sem dal tilik co vy tady vseci dohromady v tehle diskuzi a ano na dilech sem nic nenajel,ale stejne mam dobry pocit. bohuzel palivovej system me vypeka.

LPG tam chci,protoze kdyz budu vedte,ze muzu jet za max 2 kacky,tak se muzu jezdit vic na delsi vylety jaoby jste nevedeli kolik stoji dneska benzin a jaky jsou vyplaty nevim jak to delate,ze projedete 100 tis kc za rok na benzinu a uzivite se berete snad 40 cistiho mesicne?

cim,ze nejlevnejsi system vstrikovani LPG stoji 27 tis,ale to nove auto chci mit aspon 8 mozna vic let a pak to ocenim. Ted vybiram znacku model a vybavu takze fakr resme tohle. ja si necham od Vas jako uzivatelu poradit,ale kecat mi at jezdim sockou nemusite na chalupu mi fakt bus s matrosem nebo kvasem nedojede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nikto ti do toho kecať nechce ale existujúci tým chcel povedať že ked najazdíš tak málo tak naftou sa ani nezaoberaj (to sa ti nikdy nevráti) a koľko stojí benzín je tým pádom jedno lebo LPG sa ti neoplatí, nakoľko návratnosť investície pri prerábke na LPG ja cca 35000 km

nakoniec je to tvoja volba a chcel si vedieť názor iných tak tu ich máš

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to mě hlava nebere....nic jsem nepověděl ať jezdíš sockou,jenom jsem nepochopil to,když najedeš 5 000km/rok proč člověk uvažuje o LPG,které stojí např 20 000kč....když si koupím auto na to co potřebuješ,tak potom ty musíš vydělávat 40-50 000kč,protože to jsou jasně vyhozené peníze.A čím menší spotřeba benzínu pod 10l/100km tím delší návratnost,ale při těhleh cenách...nikdy nevíš co bude za x let,ale za ten rok určitě nikdy LPG neskočí na cenu benzínu(i když možné to je). A rozhodně když mi auto bude žrát 7-8l/100km bych už vůbec neuvažoval o LPG protože to žere i nafťák.

Kdybych třeba šel do auta na popojížky a na výlety vzal bych si suzuki SX4...to je idealní auto ani nízké ani vysoké(dobře se nastupuje),kufr menší,ale když jezdíš sám tak niní problém schodit sedačky a je rázem velkej a je to 4x4 a to člověk ocení a za ,,málo,, peněz....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...