Jump to content
Nová verze fora, prosíme o trpělivost, ladíme ×

postupne chladnuti ohrate V6


Recommended Posts

Ahoj, mam \"problem\". Jak jinak..

Stava se to se vzacnou pravidelnosti, jakmile motor bezi rekneme dele, nez 15 minut. Znate ten \"cinkavy\" zvuk, ktery dela vyfuk, kdyz chladne po vypnuti motoru? Urcite ano. Tak me tenhle prisernej zvuk dela, ikdyz motor bezi a to ho ani nemusim nijak zvlast honit, staci, kdyz proste treba i na 10-15 minut nekam vyrazim. Jestli to dela i za jizdy - tezko rict, to je to pomerne snadno prehluseno vetrem.

Moje otazka zni: je to normalni?

a doplnujici: co s tim muzu udelat?

Link to post
Share on other sites

Katalyzator(y)? Teds me znejistel :) ale podle serviceboxu tam je katalyzator jeden a ten je pritomen, nikam se nestehoval. Ani jsem si nevsim, ze by byl nejak svarovanej, takze i vnitrnosti by mit mel. Ale me to prijde, jako by to bylo vylozene pod motorem (pripadne v nem). To, ze to je vyfuk je jenom muj odhad... muze to byt i jinde. Kazdopadne, kdyz uz to dela, tak to dela v pravidelnych intervalech. (a ten se zkracuje cim je motor teplejsi)

post-10542-14109619676912_thumb.jpg

edit: skoro bych vinil dil 12 (je na nem trocha rzi).

[upravil dne 11.9.2011 21:49 od švejk]

Link to post
Share on other sites

Je to old model, jeden kat, tak jak píšeš - obrázek odpovídá. Vzhledem k tomu že se za motor ke svodu pořádně nedostaneš, prověřil bych ten zbytek. Na katu zvenku nic nepoznáš, podívej se do něj...Jinak zvuk bude slyšet při autě na zemi vždy jakoby odpředu. Takže se musí pod to a poslouchat. Nějaké to cinkání je tam normální, když to chladne tak to dělá, při volnoběhu jsem si toho nikdy nevšiml, za jízdy taky ne... Je tam spousta míst která to mohou dělat a pokud není nic prasklého (litina svody) a žádný únik výf plynů (uvolněný, poškozený díl), tak bych to neřešil... Ta12ctka to může dělat jen ve spojkách, povrchová koroze na fci nemá vliv, já ji ( 12ctku) mám od snížení auta, od nerovností vozovky \"rozkovanou\" do oválu a žádný problém... Nejhorší jsou v tom vedení díly 1 a spoje, platí pro funkčnost i možné místo závady. Díly 17 bývají shnilé, tak bacha na oči...

Link to post
Share on other sites

ted jak koukam na ten obrazek, tak mozna vim co to dela... ale poprosim o potvrzeni. Na vyse uvedenem obrazku je dil 18 mezi pruzinou a \"podlozkou\"? Ja, kdyz jsem pomerne nedavno sundaval vyfuk, tak se mi tahle podlozka rozpadla na velmi male kousky driv, nez jsem zjistil kam vlastne patri. Tudiz jsem predpokladal (protoze na sedanu jsem ji nemel vubec), ze patri presne na druhou stranu - tzn. mezi pruzinu a prirubu vyfukoveho potrubi.

Zk*rvil jsem to, nebo je to blbe na tom obrazku?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...