Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Restart auta za jízdy


brade

Recommended Posts

Dnes se mi na dálnici při cca 150km/h stalo, že celé auto zhaslo (díky bohu vyjma světel, bylo to v 10 večer).

Bylo to jako nějaký restart - veškerá elektronika se vypnula - počítadla na palubním pc se restartovala do doby před nastartováním auta.

Máte někdo podobnou zkušenost? A nechci slyšet, ať si zajedu na dia ,to je logické :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně tohle kdysi dělalo zoxydované relé imobilizeru. Bylo to sice na VW, ale žádný servis si s tím přes DIAG nevěděl rady - v seznamu závad se to projevovalo jako \"sporadická chyba\". Až jsem na jedné chlastačce potkal kluka, který byl do autoelektriky fanda, druhý den se na auto podíval, vyndal relátko, ukázal mi, jak je pěkně zelené, cosi poletoval a od té doby problém nebyl. Každopádně auto se do té doby chovalo vyloženě neočekávaně - tu si chcíplo při čekání na volnoběh na křižovatce, tu si chcíplo v tahu při podřazení, úplně nejlepší bylo, když se motor zastavil uprostřed předjíždění ... Naštěstí jsem měl velice rychle natrénovaný postup kterak auto znovu rozběhnout s minimální ztrátou rychlosti (vypnout klíček, zapnout klíček, podřadit a pustit spojku), takže jsem si díky \"sporadické závadě\" hubu nerozbil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v peugeotu mi rikali, ze to muze zpusobit chyba v komunikaci po multiplexu mezi jednotkama a BSI naridi (nebo je nejaky timeout primo v kazdem zarizeni) restart daneho zarizeni (treba budiky, panel klimy ... )

a pricina neutarizovane zarizeni na multiplexu, napr. netovarni radio ... a nebo nejake ruseni ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som nieco podobne... Ked som isiel tak pocas jazdy my urobilo akoby restart budikov. Podsvetlenie budikov zhaslo, otacky, rychlomer-rucicky padli na nulu, klima sa restartla na 21st, a prebiehal na displeji CHECK auta ako po nastartovani. Motor pritom bezal cely cas normalne. Cele to trvalo pol sekundy, ze niekedy som si to ani nevsimol a zistil len podla klimy. Chybu mi nepisalo ziadnu. Len raz mi rucicka teploty oleja ukazovala po restarte max teplotu. Myslim ze to mal na svedomi ten milionkrat spominany zadny konektor na svetle ktroy sposobuje hlasky chyby ziarovky smerovky a brzdovej ziarovky. Odkedy som ho dal vymenit tak som to uz nepozoroval. klop, klop :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Raz sa mi stalo niečo podobné ale nebol to takzvaný reštart alebo aspoň som si nevšimol že by boli ručičky budíkov klesli dolu. Skôr som bol prekvapený že čo sa to stalo, vychádzam z mesta už bolo šero a stmievalo sa, svetlá som mal rozsvietené zapol som tempomat ako obvykle a idem si po chvíľke zhasli svetlá (možno na sekundu) a auto strácalo výkon (vypol aj tempomat). Bolo to už asi rok dozadu a odvtedy to už nespravilo.

Neviem či to malo súvislosť s tým že asi v tom období alebo niečo potom mi odišiel vypínač obmedzovača na plynovom pedále (vtedy som ešte nevedel že je závada vo vypínači) a bol som v origo servise kde som si dal nahrať nový soft do BSI keďže tempomat fungoval len obmedzovač nie.

Odvtedy mi akože ten reštart nespravilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Judes: napr.pri THP 200 motoroch v RCZ peugeot par zavad uz neklasifikuje ako tak dolezitu aby vyhodilo chybu vodicovi a aby auto NESLO do nudzoveho:-) Moc vela aut by potom stalo kade tade;-) Tym padom je mozne aj u teba, ze ten novsi soft uz neni taky \"citlivy\" a ma väcsiu \"toleranciu\" alebo to bol len ten pedal :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrad. Vcera som siel pre znameho na letisko Luton a dva krat mi zblblo po ceste auto.

Prvykrat cestou tam sa za jazdy resetla klima na 20 stupnov, naskocili mi chybove hlasky, ktore mi bezne skacu pri nastartovani (vypalena ziarovka hmlovky) a zblbol mi trip computer (len usek 2, ten som resetoval pred cestou a zrazu ukazoval nezmyselne hodnoty).

Druhykrat cestou spat sa pustila regeneracia tak som podradil do 5ky a zacal vytacat nad 3000 otacok. Ale na dialnici bola hustejsia premavka, tak som musel parkrat ubrat z plynu (vdzy to neprijemne trhnutie po pridani plynu, ale otacky neklesli pod 2500). Asi po dvoch minutach regeneracie naskocila ta hlaska \"depolution faulty\" a ostala svietit kontrolka systemu na znizovanie skodlivin. Regeneracia pritom pokracovala este asi 5 minut.

Dnes som napojil auto na dia motora a vyhodilo mi zavady na obr. Kody zavad postupne: P0238, P1536, U2003, U2001, U1118 a P1693.

Podla dia sa FAP zregeneroval. Ukazovalo zaplnenie 9%.

BSI ukazovalo len zavadu ziarovky hmlovky.

Mam aj screeny k jednotlivym chybam.

Neviete mi nikto poradit co sa mohlo stat, v com je asi problem, ako to riesit alebo ci to nechat tak a cakat co sa bude diat dalej? Auto zatial jazdi normalne.

post-32332-14109619779256_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu je este screen tej chyby s turbom. Pravdepodobne podla otacok a rychlosti nastala prave pri tej regeneracii.

Ta chyba stym spinacom je asi len nejaky kontakt alebo to uzemnenie svetla, lebo ked to blbne tak sa to prejavuje tak, ze ked stupim na brzdovy pedal, tak naskoci ta hlaska s vypalenou pravou ziarovkou. Raz to blbne, potom je zas mesiac klud. Vcera to blblo asi len par km dnes uz normalne.

post-32332-14109619779836_thumb.jpg

[Edited on 17/9/11 23:22 by jojosavi]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu je screen tej tretej zavady. Ta pravdepodobne nastala, ked sa restartovala ta klima.

Ta 4., 5. a 6. zavada nastala pri vypnutom studenom motore. Pravdepodobne to suvisi s tou vyrobnou vadou motora stieraca a stalo sa to ked som cestou z dovolenky cakal v aute na trajekt a auto som prebudil otocenim kluca do polohy zapalovania (stierac spolujazdca narazil do stieraca vodica, vyskocilo ramienko z drziaka a drziak skrabol po skle :grr ). Dovtedy mi stierace zblbli len pri odomknuti alebo pri otvoreni dveri alebo kufra (ked odomknute auto zaspi a zobudim ho odvorenim dveri).

Stretli ste sa uz s niecim podobnym? Kazda rada dobra.

post-32332-14109619780081_thumb.jpg

[Edited on 17/9/11 23:45 by jojosavi]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skusim skontrolovat kable, kostru, ... A prerobim aj to ukostrenie svetla na pevno, nie cez konektor a uvidim ci to bude este restartovat.

Najviac ma trapi ta chyba turba P0238. Ci to bol len skrat alebo odisiel nejaky snimac. Skusim este zmerat hodnoty na turbe za jazdy, ci neukazuje nejake nezmyselne hodnoty a ak nie tak pockam ci sa to bude opakovat.

A ten motor stieraca, o tom som probleme som vedel, len sa mi nechce davat 180 eur za novy motorcek. Mam auto s volantom na pravo, takze u mna je to pravy motorcek u vodica. Sklo uz je aj tak slusne skrabnute (vzdy to skrabne po rovnakej drahe, takze tam mam taky skrabnuty obluk na strane spolujazdca ale nie je to zas take hrozne). To bych rovno menil aj s celnym sklom. Zatial som to riesil tak, ze som tu hranu, co skrabne po skle oblepil ciernou latkovou izolacnou paskou, takze to aspon trochu zmierni. Mozno keby som zohnal niekde na srotovisku z novsieho modelu pouzivany motorcek.

Skor som rozmyslal nad nejakou lacnejsou alternativou. Na 100% ta chyba suvisi aj s dazdovym senzorom ako uz pisal Prema. Chcel som skusit ci by to neprestalo, keby som v dia vypol dazdovy senzor. Tusim som tam tu moznost videl ale nie som si isty. Neskusal to uz niekto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...