Medvěd Odesláno 9. září 2011 Sdílet Odesláno 9. září 2011 Včera jsem konečně mohl předat panu mechanikovi \"auto\", kterým ve firmě rozvážím zboží po Praze. Jedná se o IVECO Daily, r. v. 2001 se stavem tachometru 310 000 km (fyzicky je najelo pouze po Praze a vizuelně vypadá, jako by mělo namotáno minimálně 3x tolik). Auto jsem mu předal s tímto seznamem: 1) výměna oleje 2) nefunkční ruční brzda 3) nesvítí pravé přední světlo (tlumené + obrysovka), asi nějaký zkrat v elektrice 4) nefunkční klakson (jeho knikání není téměř slyšet) 5) utržený přední nárazník klepe o kastli 6) nefunkční servo (hlavně parkování na místě je zážitek pro silné chlapy) 7) v zatáčkách se při změně směru zpod auta ozývají rány (asi nějaká vůle uložení?) 8) cinká spojkové ložisko 9) chybí část bezpečnostního pásu u řidiče 10) tlumiče pérování jsou „mrtvé“ 11) utržený tapecírunk pravých dveří – nejdou zavřít z kabiny 12) nefunkční zámek pravých předních dveří 13) při popojíždění v kolonách ve vedru se motor ohřeje téměř na 100 C, 14) utržená palubka – při jízdě třeba po dlažbě vše v kabině drnčí a mlátí 15) obě přední paraboly jsou utržené a zralé na výměnu 16) nejde vnitřní ventilátor 17) trvale svítí kontrolka brzd, airbagu + problikává imobilizér a druhá brzdová kontrolka Jsem zvědavý, zda mi ho opravdu v pondělí doveze opravené a co ze seznamu bude vyškrtáno. Každopádně až někdo v Praze uvidíte bílé IVECO 6A3 0848 omlácené ze všech stran, tak bacha na věc, za volantem bude nejspíš trůnit chvátající Medvěd. [upravil dne 9/9/2011 21:43 od Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hYena Odesláno 9. září 2011 Sdílet Odesláno 9. září 2011 Hej, Medvěde.... Já se popadám za břicho, toto je mazec... Ale stěrače stírají, ne? :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 9. září 2011 Sdílet Odesláno 9. září 2011 Hoď sem fotky Hlavně mě pobavilo to s tím, že dveře nejdou zavřít z kabiny ale jen zvenku ps: těch 100°C bych se nebál, záleží na to, kde začíná červená stupnice měřáku. Někde je až od 120°C. Je to uzavřený vysokotlaký okruh a bod varu vody je poněkud výše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. září 2011 Sdílet Odesláno 9. září 2011 chvatajici medved v chatrajicim ivecu dle popisu sberny dvur to jisti tak good luck, doufam, ze te jeste uvidime na srazu jo a doufam, ze nebudes casto jezdit z kopce kolem myho baraku, kdyztak zacnu parkovat nekde jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 9. září 2011 Sdílet Odesláno 9. září 2011 no jo máš barák v nepřehledný zatáčce..... Jé volant! Ten mi chyběl :D:D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanHal Odesláno 9. září 2011 Sdílet Odesláno 9. září 2011 jezdí to vůbec? :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 9. září 2011 Sdílet Odesláno 9. září 2011 oprava prevysi cenu auta.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 10. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2011 DanHal: Ač je to k nevíře, tak auto jezdí i brzdí (i když musím přiznat, že při rychlosti přes 80 km/h se v něm dobře necítím - možná proto ani nemá dálniční známku). Marcel00: Osobně bych za něj nedal ani 20 000,- Kč a pokud by se mělo opravit všechno, co je na autě v háji (nepsal jsem třeba o netěsnících zadních lítačkách, které nejdou ani zaaretovat = musí se jedině otevřít tak, že se přiloží k boku kastle a věří se, že nezafouká vítr), opravdu by bylo lepší koupit auto jiné. Bohužel majitel firmy si myslí, že neustálé lepení tohohle střepu je výhodnější než prodej a koupě jiného a po pravdě řečeno, když vidím, jak dobitá jsou na firmě auta podstatně novější ani se tomu nedivím. Když jsem podnikal, měl jsem na VW T4 najeto faktických 480 000 km a na autě to ve srovnání s tímhle kouskem vůbec nebylo znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voighta Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 Při čtení jsem se docela pobavil a jsem na tom obdobně. Jezdím z skříňovým Transitem r.v 95 dle tacho 490 000 , seznam radši dávat nebudu taky by byl pěkně dlouhý. Šéf taky pořád říká že vezme nový nebo trochu novější ale když člověk vezme jak rychle ty auta jdou do háje tak se mu vyplácí radši udržovat tohle auto v nějakém tom provozním stavu.Tady aspon ví co se může kde rozbít a ty díly na to jsou taky v jíný cenový relaci. Taková menší fotečka ze včerejška jak jsem odjížděj ze skladu nosnost tak 1.8t a skutečnost přes 2t naštěstí víc jak třetinu jsem vezl do firmy která je cca 1km od našeho skladu jinak bych do toho nešel páč bych se někde rozpůlil. [upravil dne 10/9/11 12:09 od Voighta] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 Medvěd: Dobrej výčet závad, něco mi to připomíná Voighta: Do toho bych nesedl:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 Než sme dostali na firmu nový auta, tak takovejhle luxusní stav vozidel by jsme brali všema deseti .... Pětiletý berlinga, jumpy a jumpery měli najeto průměrně přes 500.000km a ve většině aut nebyla použitelná ani sedačka natož cokoliv jinýho .... Rekordně nám vydržel jeden jumpy, ten měl 640.000km a pak odešlo olejové čerpadlo v motoru a zadřelo se to.... Tetka máme nový auta rok a půl a průměrnej nájezd je přes 150.000km a pomalu se začínají projevovat první problémy .... Počítám že do dvou let jsou na tom stejně jako ty starý, přičemž nový dostaneme nejdřív po pěti letech stáří auta..... Shrnuto, podtrženo, je to všude stejný.... :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 Hoďte fotky Voighta už dal fotku svojho lowridera. [upravil dne 10/9/11 13:12 od marko306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voighta Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 marko306 : hned bych se mohl přidat k Woodymu do klubu. Opravdu jsem jel low and slow [upravil dne 10/9/11 13:20 od Voighta] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 10. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2011 V této souvislosti s pomyslnou slzou v oku vzpomínám na zaměstnání u klubového kamaráda Řebíka - jezdil jsem s fungl novým autem (ostatně jako i ostatní zaměstnanci), ale dobrého bydla jsem si dostatečně nevážil a odešel jsem \"za lepším\" (nejdřív mateřská, pak na krátkou dobu návrat k milovanému prodeji knih a nakonec rozvážím psí žrádlo polorozpadlou šunkou). Holt každý chleba má dvě kůrky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 Aha, už rozumim, proč jsi tu nedávno sháněl kolo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
automale Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 to Voighta : a na celnom skle mas nalepku \"Toreto\"? ci ako sa to pise :-D ked si sa rozbiehal tak si to dal na zadne nie? :-) no ja jazdim v praci s Ladou Nivou r.v. okolo 89 - teda soferuje to kolega, ja bych to soferovat nechcel. raz za jazdy nam vypadli platnicky z prednej brzdy. rucka bola 2 roky nefunkcna, odpadol nam vyfuk - to bol rachot - domov bez vyfuku :-) raz mu za jazdy odpadla bomba na LPG a tahal ju za sebou. pri vypnuti motora sa rozsvietia dialkove svetla, stiahnut sa da len okienko na spolujazdcovej strane, kazdy druhy mesiac sa davaju zvarat predne sedacky lebo sa v operadle zlomia, rucicka tachometru je nefunkcna, paraboly setiel na total zhnite, jedno svetlo drzi len na jedinom srobiku - pri vacsej jame hrozi jeho vypadnutie. olej sa tam nemeni ale len dolieva. ... je toho este kopec ale presli sme stym kde bolo treba - lomy, poorane role, lesy ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 ...ale presli sme stym kde bolo treba - lomy, poorane role, lesy ..... predpokladam ze aj cez STK... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 10. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2011 Marcel00 - neblázni, na STK jezdí jen funglovky nebo auta, která nemají problém - ostatní si kupují štempl do TP + známečku někde ouplně jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaper Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 Tak toto by som si na krk asi nevzal mám nastarosť vo firme 14 vozidiel a všetky su v tip top stave od gúm až po motor. Stane sa čokolvek autá sa kažia aj nové ale všetko mam v cajchu. Je až nehorázne ako si Zamestnávatelia nevážia životy svojich zamestnancov a riskujú. Sám som niekedy jazdil na nám dobre známej avii s jedním brzdiacim kolesom a naloženy cez horské prechody v zime. Bola to dobrá skúsenost ale pokial by som neskapínal od hladu asi by som viac nešiel. Je to všetko chyba korupcie a zákonov v našich krajinách kde majitel môže zamestnanec nie. Medved prajem veľa Km a nech sa nič nestane cesty sú v dnešnej dobe strašné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 vidim to tak ze v pondeli bude opraven pouze bod 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.