benet-11 Odesláno 8. září 2011 Sdílet Odesláno 8. září 2011 ahoj všem mam jiny problem s otačkamy , kazdymu zhasina motor kdyz vyslapnou spojku proste pri razeni ale ja kdyz nastartuju tak mi nedrži otacky a chcipne to,kdyz nastartuju treba na potreti tak mam zas vysoky otacky ,kdyz se motor ohreje tak mi docela obcas drži ale vetšinou kolisaji -krokovy motorek jsem vyčistil mam sice jiny nez jsem tady videl na fotce nemam bosch ale mareli tak bych potreboval poradit jestli to muze bít čidlem teploty nebo tim krokačem a tech čidel je tam vic tak jakou barvu ma mit to čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jadek Odesláno 8. září 2011 Sdílet Odesláno 8. září 2011 zdar, mel jsem dost podobnej problem, sundej celou klapku, krokáč + čidlo skrtici klapky. Zkus to vycistit poradne benzinem, nebo necim podobnym. Mne to tedka slape a chyta na poprvé, prostě krása :-) Jinac Krokáč mam taky od Mareli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benet-11 Odesláno 8. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2011 dekuju za radu ale nevim kde je ta klapka a čidlo skrtici klapky mohl bys mi poradit kde to mam hledat [upravil dne 9/9/11 22:10 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jadek Odesláno 8. září 2011 Sdílet Odesláno 8. září 2011 tady mas foto jak jsou nahore na ty gume ty svorky stribrny tak na levo od toho je klapka, pod tím krokáč a u krokace to čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benet-11 Odesláno 8. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2011 kde ta fotka nikde ji nevidim das mi odkaz ? [upravil dne 9/9/11 22:10 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jadek Odesláno 8. září 2011 Sdílet Odesláno 8. září 2011 http://www.2i.cz/e17c94be6d Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benet-11 Odesláno 9. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2011 ahoj nevim kde ta klapka je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martanc Odesláno 9. září 2011 Sdílet Odesláno 9. září 2011 pokud dobře vydím tak má motor 1.1 s jednobodovým sistémem vstřikování. Tam je to řešené jinak a klapka je přímo v tělese jednotky pod vstřikovacím ventilem. Motor na obrázku je 1.4 tam je klapka daná ůplně jinak tesně za filtr, taky ten sistém je ůplně jinej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jadek Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 Aha tak to se omlouvám, to mi nějak nedošlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.