klm16 Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 Zdravim cizte problem je taky ze mi nieco klepe v motore. Predpokladam ze tu budu ventily, dal som si to v servise nastavit ventily a vymenit tesnenie pod vekom, problem bol vyrieseny, cca po mesiaci to klepe zase... Niekto mi hovoril ze to moze suvisiet s olejom (10W40) co myslite ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 No, s olejom by to mohlo súvisieť asik iba vtedy, ak by mala 1,6ka hydroštely, ale to pokiaľ viem nemá...teda s olejom by to nemalo byť spojené...skús ešte raz nastaviť ventily... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koci Odesláno 1. říjen 2011 Sdílet Odesláno 1. říjen 2011 Ahoj Klm16 to klepani se ozyvalo kdyz byl motor zahřátý nebo za studena ?Já mam podobný problém tak jsem zvědaví na co se mám připravit dik za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 22. říjen 2011 Sdílet Odesláno 22. říjen 2011 Ahoj, moje 306ka hydroštely má. Neklepe, běží potichoučku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferrari Odesláno 28. říjen 2011 Sdílet Odesláno 28. říjen 2011 Fuuuha, som myslel, že všetky TU motory majú mech nastavovanie...no možno aj moja má, iba v knižke \"jak na to\" nejak zabudli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy66 Odesláno 15. listopad 2011 Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 prosil bych foto 1.6 s hydroštelama jen mě to zajímá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy66 Odesláno 16. listopad 2011 Sdílet Odesláno 16. listopad 2011 Také sem to řešil na mojí jednašvesce 3a4 válec . U sebe sem to přikládal nízkému mazacímu tlaku na konci hřídele klaviatůry ,zkušel sem 4 druhy oleje 10W40 .Po každé výměně se to zlepšilo ale po rozdílném početu ujetých Km se klepání zase ozvalo.zatim sem to dál moc neřešil ventily maj správnou vůly a kozlíky taky zničené nejsou . Př. kámoš co dělá ve Fordu říká že Escorti trpěj podobně a řešej to tak že zvětší vnitřní půměr hřídele plus zvětšení ostřiku ventilu tak nevím ,asi seženu z nějáké mrtvoly klaviatůru a mrknu jestly natom něco jde prozkoumat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 18. listopad 2011 Sdílet Odesláno 18. listopad 2011 Tož tady je 1.6 hydrošteluňk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy66 Odesláno 18. listopad 2011 Sdílet Odesláno 18. listopad 2011 to je motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy66 Odesláno 18. listopad 2011 Sdílet Odesláno 18. listopad 2011 já čekal že uvidim co je pod tim vetildeklem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvasky Odesláno 19. listopad 2011 Sdílet Odesláno 19. listopad 2011 Já mám mechanické... mám rok 95... Před léty mi taky cvakaly a po seřízení OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy66 Odesláno 19. listopad 2011 Sdílet Odesláno 19. listopad 2011 právě že sem neviděl 8v aby neměl mechanické Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.