Tantor-BN Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 chalani moj pežotik začal voliako vela žrať naftu je tam otvorený filter KN nedáno čistený (dnes ešte skontrolujem) je tam spravené turbo že tlačí cca 0.9Bar - 1Bar minulý rok menené žhaviče čo by to asi mohlo byť ? a ešte turbo žere naftu ? napr. dam ho na 1,5bar tak bude mať auto večšiu spotrebu ? hovorim obrazne to 1,5Bar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 a coze to mas za pezotika? skus blizsie specifikovat, rocnik a typ motora... pises o velkejs spotrebe a riesi tlak turba? turbo zere hlavne plyny, nie naftu... nejako som mimo a nechapem, asi idem na obed... [upravil dne 6/9/11 12:06 od Marcel00] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 6. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2011 dobru chuť to len tak som sa pýtal či turbo naftu žere lebo kamarat ma presviečal že ano aj keĎ som tvrdil že nie je to 1,9 306tka 95rok a údajne je motor z 2000tky a mal nabehané cca 140 tis . keď sa kupil teraz môže mať nabehané tak 160 až 170 tis. [upravil dne 6/9/11 13:39 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 turbo zere naftu ... to jsou mi novinky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 tady snad ani nema cenu psat jakekoliv komentare 1) nepises typ motoru 2) nepises, kolik ze to vlastne zere a proc si myslis, ze to zere vic (napr. srovnani chovani auta pred mesicem/rokem/atd.) 3) nepises, jakym stylem a kde s tim jezdis Zhavice se spotrebou asi opravdu nebudou mit co delat, ze, uz z logiky veci, ze funguji jen pred startem a pripadne chvilku po nastartovani, pak se vypinaji Turbo naftu fakt nezere a kdyby se tam nafta dostala, to by pak byl poradnej svunk, mozna by pak pribehla i klikovka potrast ti pravou rukou Turbo muze zrat leda olej, kdyz je tesne pred smrti a prestane tesnit na osickach vrtuli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 Ak by to bol motor z auta r.v.2000 tak by to už bol 2,0HDi 66kw. 1,9TD 66kw sa dával do konca roku 98, modely 99 už mali HDi. Kamarát je turbo znalec, čo? [upravil dne 6/9/11 14:05 od marko306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 7. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2011 kks to je v riti...keď som kupil auto tak v TP bolo rok vyroby 2000 na KO zistili že je to 95 motor je D8A podla TP chalan mi vravel že motor tam daval z 2000 ako sa da zistil aký je motor rok vyroby ? predtým to žralo cca 8 a teraz v pohode 10 pravda že ho točím na 3tis. niekedy ale tak to aj predtým Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 To bude nejaká černota. Hoď sem VIN, fotku auta a fotku motora. Zistíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vavoj Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 koukni jestli se ti vypíná přidavač paliva (rádoby sytič), já když ho měl zaplej furt tak jsem taky jezdil 8-9. Ted je funkční a jezdim kolem tich 7, ale trasy většinou 10km a když člověk jede dál, tak je to slabý tak na tom víc stojíš. Řešení je koupit silnější auto a otázka je jak dostáváš auto na 3.tis otáček, jestli mu dupneš na plyn a pak řadíš nebo to necháváš roztáčet pomalu na čtvrt plynu .... tuty aspekty dělaj spotřebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 7. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2011 ako kedy...ale večšinou mu nedávam podlahu ale tak pomaličky nech sa to roztočí...a ako zistim či je pokazený ten pridavač paliva ?.a zmena mojej jazdy neni iná iba že menej ho točím do tých 3tis. proste že už jazdim v klude a nie stále vytačanie... a vin je VF37CD8A230696705 a tiež ešte mam napisane že to 68KW čo sa mi zdá hlúposť nemalo by to mať 66 ? edit: motor je tuto http://imageshack.us/g/836/mf329887419fa236003dea9.jpg/ [Edited on 7/9/11 10:14 by Tantor-BN] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 Tu máš niektoré údaje o aute. Pomohla by aj fotka motora, čo tam vlastne máš. Charakteristiky vozidla Modelový rad 306 Č. APV/PR 06666 81 1 0178 Datum začiatku záruky 1.1.1990 Sériové výrobné číslo motora 10 CU6R 6068491 Sériové výrobné číslo prevodovky 20 CM70 6375820 Prívod paliva do motora MOTOR TURBO DIESEL XUD9TE UZÁVER HRDLA PALIVOVEJ NÁDRŽE PALIVOVÝ KRYT BEZ UZAMYKANIA BLOK VALCOV (MATERIÁL) LIATINOVÝ BLOK VALCOV PALIVO NAFTOVÉ PALIVO EMISNÝ PREDPIS (MOTOR) SYSTÉM PROTI ZNEČISTENIU (MOTOR) EEC 19-5 HRUBÝ FILTER SÚSTAVA BEZ PREDFILTRA ZÁZNAM RÝCHLOSTI (SIGNÁL SNÍMAČA) BEZ SNÍMAČA RÝCHLOSTI MOTOR (TYP) XU/XUD KATALYZÁTOR BEZ KATALYZÁTORA CHLADENIE OLEJA MONTÁŽ VÝMENNÍKA VODY A OLEJA NA MOTORE TRYSKA NA OCHLADZOVANIE MOTORA TERMOKONTAKT ZÁSUVKY TEPLOTY MOTORA OHREV OKRUHU ODVODU PLYNOV Z KĽUKOVEJ SKRINE BEZ OHRIEVANIA PLYNOVÉHO OKRUHU KRYTU ZASTAVENIE PRÍVODU PALIVA BEZ PRERUŠENIA PRÍVODU PALIVA ZMENA VÝKONU (MOTOR) ŠTANDARDNÝ VÝKON PREDPIS 70/221 (UNIKANIE PALIVA) S PROTIVRATNOU KLAPKOU PRE PRÍPAD PREVRÁTENIA REOSTAT S REOSTATOM VENTILÁTOR 2 VENTILÁTORY S MOTOROM 300W ZACHYTÁVANIE BENZÍNOVÝCH VÝPAROV BEZ KOLEKTORA BENZÍNOVÝCH VÝPAROV PRIDRUŽENÁ VARIANTA VSTREKOVANIA NEZÁVISLÝ VARIANT VSTREKOVANIA Edit, no podľa fotiek je to old model 93-97 a motor 1,9TD. Takže pochybujem, že motor je r.v. 2000. To by už bolo HDi. [upravil dne 7/9/11 11:25 od marko306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 7. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2011 editoval som prispevok pred tvojim je tam aj fotka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 http://imageshack.us/photo/my-images/853/mf2779967012b5832d64bdf.jpg/ Tak toto je ten starsi naftak, 1905 ccm Novsi (1868 ccm - 69 HP/51 kW) vzera inak. [Edited on 7/9/11 12:54 by miroja] [Edited on 7/9/11 12:59 by miroja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 Miro, ale 51kw je hladký diesel, on tam má TD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 Ano, mas pravdu, prehladiol som to v tvojom vypise zo serviceboxu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 7. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2011 tak chalani čo teda aký to je rok nevieš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 Treba počkať nech sem niekto napíše kde by si mal na motore vyhľadať vyrazený kód motora a iba tak zistíš čo to je za rok. Hore som editol aj ja vlákno a tam som pisol čo som iba z obrázkov zbadal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 rok je to primo dabelsky - kod vyroby 6666 - tzn. 8.3.1995, v ten den to sjelo z linky s motorem s vyrobnim cislem 10 CU6R 6068491 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.