Jump to content
Sign in to follow this  
Tantor-BN

velká spotreba

Recommended Posts

chalani moj pežotik začal voliako vela žrať naftu je tam otvorený filter KN nedáno čistený (dnes ešte skontrolujem) je tam spravené turbo že tlačí cca 0.9Bar - 1Bar minulý rok menené žhaviče čo by to asi mohlo byť ?

a ešte turbo žere naftu ? napr. dam ho na 1,5bar tak bude mať auto večšiu spotrebu ? hovorim obrazne to 1,5Bar

Share this post


Link to post
Share on other sites

a coze to mas za pezotika? skus blizsie specifikovat, rocnik a typ motora...

pises o velkejs spotrebe a riesi tlak turba? turbo zere hlavne plyny, nie naftu...

nejako som mimo a nechapem, asi idem na obed... :myslim

[upravil dne 6/9/11 12:06 od Marcel00]

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobru chuť to len tak som sa pýtal či turbo naftu žere lebo kamarat ma presviečal že ano aj keĎ som tvrdil že nie je to 1,9 306tka 95rok a údajne je motor z 2000tky a mal nabehané cca 140 tis . keď sa kupil teraz môže mať nabehané tak 160 až 170 tis.

[upravil dne 6/9/11 13:39 od Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tady snad ani nema cenu psat jakekoliv komentare :bojim

1) nepises typ motoru

2) nepises, kolik ze to vlastne zere a proc si myslis, ze to zere vic (napr. srovnani chovani auta pred mesicem/rokem/atd.)

3) nepises, jakym stylem a kde s tim jezdis

Zhavice se spotrebou asi opravdu nebudou mit co delat, ze, uz z logiky veci, ze funguji jen pred startem a pripadne chvilku po nastartovani, pak se vypinaji

Turbo naftu fakt nezere a kdyby se tam nafta dostala, to by pak byl poradnej svunk, mozna by pak pribehla i klikovka potrast ti pravou rukou ;)

Turbo muze zrat leda olej, kdyz je tesne pred smrti a prestane tesnit na osickach vrtuli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak by to bol motor z auta r.v.2000 tak by to už bol 2,0HDi 66kw. 1,9TD 66kw sa dával do konca roku 98, modely 99 už mali HDi.

Kamarát je turbo znalec, čo? :D

[upravil dne 6/9/11 14:05 od marko306]

Share this post


Link to post
Share on other sites

kks to je v riti...keď som kupil auto tak v TP bolo rok vyroby 2000 na KO zistili že je to 95 motor je D8A podla TP chalan mi vravel že motor tam daval z 2000 ako sa da zistil aký je motor rok vyroby ? predtým to žralo cca 8 a teraz v pohode 10 pravda že ho točím na 3tis. niekedy ale tak to aj predtým

Share this post


Link to post
Share on other sites

koukni jestli se ti vypíná přidavač paliva (rádoby sytič), já když ho měl zaplej furt tak jsem taky jezdil 8-9. Ted je funkční a jezdim kolem tich 7, ale trasy většinou 10km a když člověk jede dál, tak je to slabý tak na tom víc stojíš. Řešení je koupit silnější auto :)

a otázka je jak dostáváš auto na 3.tis otáček, jestli mu dupneš na plyn a pak řadíš nebo to necháváš roztáčet pomalu na čtvrt plynu .... tuty aspekty dělaj spotřebu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako kedy...ale večšinou mu nedávam podlahu ale tak pomaličky nech sa to roztočí...a ako zistim či je pokazený ten pridavač paliva ?.a zmena mojej jazdy neni iná iba že menej ho točím do tých 3tis. proste že už jazdim v klude a nie stále vytačanie... a vin je VF37CD8A230696705 a tiež ešte mam napisane že to 68KW čo sa mi zdá hlúposť nemalo by to mať 66 ?

edit: motor je tuto

http://imageshack.us/g/836/mf329887419fa236003dea9.jpg/

[Edited on 7/9/11 10:14 by Tantor-BN]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu máš niektoré údaje o aute. Pomohla by aj fotka motora, čo tam vlastne máš.

Charakteristiky vozidla

Modelový rad 306

Č. APV/PR 06666 81 1 0178

Datum začiatku záruky 1.1.1990

Sériové výrobné číslo motora 10 CU6R 6068491

Sériové výrobné číslo prevodovky 20 CM70 6375820

Prívod paliva do motora

MOTOR TURBO DIESEL XUD9TE

UZÁVER HRDLA PALIVOVEJ NÁDRŽE PALIVOVÝ KRYT BEZ UZAMYKANIA

BLOK VALCOV (MATERIÁL) LIATINOVÝ BLOK VALCOV

PALIVO NAFTOVÉ PALIVO

EMISNÝ PREDPIS (MOTOR) SYSTÉM PROTI ZNEČISTENIU (MOTOR) EEC 19-5

HRUBÝ FILTER SÚSTAVA BEZ PREDFILTRA

ZÁZNAM RÝCHLOSTI (SIGNÁL SNÍMAČA) BEZ SNÍMAČA RÝCHLOSTI

MOTOR (TYP) XU/XUD

KATALYZÁTOR BEZ KATALYZÁTORA

CHLADENIE OLEJA MONTÁŽ VÝMENNÍKA VODY A OLEJA NA MOTORE

TRYSKA NA OCHLADZOVANIE MOTORA TERMOKONTAKT ZÁSUVKY TEPLOTY MOTORA

OHREV OKRUHU ODVODU PLYNOV Z KĽUKOVEJ SKRINE BEZ OHRIEVANIA PLYNOVÉHO OKRUHU KRYTU

ZASTAVENIE PRÍVODU PALIVA BEZ PRERUŠENIA PRÍVODU PALIVA

ZMENA VÝKONU (MOTOR) ŠTANDARDNÝ VÝKON

PREDPIS 70/221 (UNIKANIE PALIVA) S PROTIVRATNOU KLAPKOU PRE PRÍPAD PREVRÁTENIA

REOSTAT S REOSTATOM

VENTILÁTOR 2 VENTILÁTORY S MOTOROM 300W

ZACHYTÁVANIE BENZÍNOVÝCH VÝPAROV BEZ KOLEKTORA BENZÍNOVÝCH VÝPAROV

PRIDRUŽENÁ VARIANTA VSTREKOVANIA NEZÁVISLÝ VARIANT VSTREKOVANIA

Edit, no podľa fotiek je to old model 93-97 a motor 1,9TD. Takže pochybujem, že motor je r.v. 2000. To by už bolo HDi.

[upravil dne 7/9/11 11:25 od marko306]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba počkať nech sem niekto napíše kde by si mal na motore vyhľadať vyrazený kód motora a iba tak zistíš čo to je za rok. Hore som editol aj ja vlákno a tam som pisol čo som iba z obrázkov zbadal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...