PEGOT 406 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Zdravím.Mám ještě jeden problém.Mám vysoký volnoběh,cca 1000otáček.Poraďte mi prosím,v čem bude problém.Čerpadlo?Řídící jednotka?Nebo něco jiného?Díky za odpověď.Jirka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Máš to sice v jiném vlákně ale stejně napiš motor, výkon, rok ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 prisponovane lanko od sitice, zkus ho povolit mely by ti klesnout.... Jinak taky to dela to zkurvene dlouhy lanko k cerpadlu ktery obtoceny okolo airboxu, ja sem to zkratil a airboxu sem se vyhnul..... a tem mam volnobeh nekde na 900 otackach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 1.8 16V LFY r.v. 97 mi drží a vždycky držel 1000 otáček... neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švejk Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 2.0i 16V RFV, taktez drzi cca 1100 za studena, 900 za tepla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 to Dzuny, tak to je neco spatne 1.8 16V typ XU ma predepsany volnobeh 850 otacek, novejsi 1.8 16V typu EW dokonce jen asi 750 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 Nojo, že je něco špatně, řekni mi něco co nevím. Krokáč je nový, pohraju si asi s tou sponkou lanka u klapky. [upravil dne 6/9/11 23:02 od Džůny] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 co zelene cidlo teploty chladici kapaliny pro ECU ? A nebo mas fakt moc pritazeny lanko plynu a nedovira ti klapka. A nebo netesnost sani nekde za klapkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 No to čidlo je možné. Myslíš že dává špatné údaje o teplotě a proto drží motor vyšší otáčky? Chmm, mohlo by to souviset i s tím škubáním motoru. Návod na výměnu jsem našel tady, kdyby někdo potřeboval: http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2004110701 Lanko by mělo být OK a těsnost sání taky. [upravil dne 7/9/11 10:43 od Džůny] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 je na domecku termostatu na prave strane bloku motoru nad prevodovkou, sezenes ho v Kelly a stoji asi od 380Kc bez slevy (origo cislo 1920 K9) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 7. září 2011 Sdílet Odesláno 7. září 2011 Jo díky, rychleji píšu než myslím, už jsem to našel i s návodem (a upravil horní příspěvek). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 5. únor 2012 Sdílet Odesláno 5. únor 2012 Zelené čidlo jsem tento pátek vyměnil a zatím nepozoruju žádnou změnu. Drží 1100 za studena a za tepla něco málo pod 1000. Přisávat by to nemělo nikde a lanko je volné. Tak čím to? -15° není ideální prostředí k testování, ale po zahřátí by to nemělo mít vliv, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. únor 2012 Sdílet Odesláno 5. únor 2012 k tomu falosnemu vzduchu skus dat dole hadicu z klapky od filtra a na volnobehu ked ju zatvoris dlanou malo by to hned chcipnut ak ti to nesaje odnikial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superjoe19 Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 Mám podobný problém, dnes som ráno naštartoval pri -11°C, všetko v pohode, prešiel som 100 km poväčšine po dialnici, vypol som motor, išiel som nakúpiť, po 20 minútach som naštartoval a otáčky sa držali na 2850 - 3000 ot/min!!! Skontroloval som lanko, ale bolo ešte voľné, v tom to nebolo. Skúsil som motor vypnúť a naštartovať znova, no až na tretíkrat to pomohlo a otáčky sa ukludnili. V čom mohol byť problém? To zelené čidlo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 zamrzla kapka vody ve škrtící klapce a zůstala otevřená,taky se to manželce stalo,stačilo zastavit na 15minut počkat až to povolí a bylo vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 krtek 2: Zkusím. Někdo tady ještě navrhoval benzin do rozprašovače a zkusit stříknout na různá místá, kde si přidá, tam by to mělo přisávat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superjoe19 Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 Charlie 1: ak to bola ta kvapka v skrtiacej klapke, kde sa tam nabrala?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 od odvetrania klukovej skrine napr ta hadica co ide z ventiloveho vika do skrtiacej klapky alebo tam skondenzuje vlhkost vo vzduchu ked je von zima a motor teply [Edited on 6/2/12 19:53 by krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superjoe19 Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 ok, tak to v stredu rozoberiem a vyutieram poriadne. Je na to aj nejaky sprej alebo nieco, co zabrani aby sa tam ta vlhkost neskondezovala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. únor 2012 Sdílet Odesláno 6. únor 2012 ci je na to sprej to pochybujem ale netvrdim ze ne ,ak nechces aby to kondenzovalo tak na tom nejazdi alebo sa vyhni kratkym trasam zaklad je dobre ohriat motor aby sa to teplom odparilo a motor chladol suchy tiez som mal teraz problem (minuly tyzden) motor blbnul trasu do roboty mam 1.5 km cize strasne kratka trasa to ho neohrejem ani na 70 stupnov,potom som to poriadne prebehol(ohrial) a na druhy den uz to bolo ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.