Coudy28 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Zdravím všechny omlouvám se že píšu zde ale dostal jsem doporučení že mi dokážete poradit. Mám citroen C5 rv.02 2.2 HDi auto mi sem tam padne do nouzáku takže s ním moc nejde jet ale stačí když na nějakou dobu vypnu klíček a zase jede. Diagnostika mi vyhodila tyto chyby --1. Přechodová závada: Signál turbodmychadla. Zkrat na plus, nebo nebo přerušení obvodu, nebo příliš vysoká hodnota. -- 2.Přechodová závada: Tlak turbodmychadla. Změřený tlak turbodmychadla je příliš vysoký. Podtlakové hadičky jsem kontroloval a jsou v pořádku. Prosím poraďte moc díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 A v ESP je chyba \"vysoky kroutici moment motoru\"? Mas prasklou nekterou membranu pro ovladani bypassu,egr,studene klapky,teple klapky,ovladani turba,ovladani swirll ventilu. Je toho moc. Jednoduhsi bude zajet za nekym kdo to zmeri pres vakuovku. Je toho na zmereni a zkouseni hodne.Resp nevim jestli to zvladnes. Indicie je ale-------podtlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojtěch Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 jojo straki to tam taky byla ta chyba s esp.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Ty jsi mu to delal?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojtěch Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 jj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coudy28 Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 Kruci takže servis. No Ricar ostrava to jisti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Vis kde je ovladani swirll klapek?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coudy28 Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 to je takova ta tyčka co jde zboku motoru kdesi dolu k převodovce ne ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Ano.Ale konec resp.kloubek z ni vede do saciho potrubi. Staci at je jeden v aute a druhy at sleduje tycku. Po prudkem pridani plynu se musi pohnout. Kdyz se hne tak pruser je jinde....nejspis membrana v ovladani turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coudy28 Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 To jsem zkoušel. rukou jsem dopadl na ovladani plynu a ta tyčka se ani nehla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Tak pod vzduch filtrem je ovladani pro tu klapku.Je ta,m elmag ventil. Na nem hadicky a jedna vede do membrany na tu klapku. Vzit podtlak a zkusit vypodtlakovat membranu swirll. Kdyz bude derava tak vymenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coudy28 Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 zitra se pokusím kdyby něco mohu se ještě ozvat ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Jasny. Spis ale SZ nebo sms. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.