Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

spolehlivost


vrtulnik76

Recommended Posts

V srpnovém autotipu vyšel článek o testování spolehlivosti aut a dílenskému zpracování podle německého AutoBild (DE) a ASA Peugeot obsadil 73 místo to není moc dobré umístění a já tomu 100% věřím podle vlastních zkušeností.

Jinak mám na prodej 407 SW rychlé jednaní sleva a velká vratil jsem se radši k osvědčenému německému koncernu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já už mám 407mu 3roky, najeto 195tis. a zatím jen běžná údržba (olej, brzdy, pneu....). Jediná větší oprava byla výměna prasklého chladiče klimatizace + dodělání mřížky TAHOKOV. Po motorové stránce bez závad. Měl jsi nejspíš smůlu. (nebo já štěstí???).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam 407 dva roky a žadnej průser se nekoná.Najeto 194 tis,původní fap,spojka,setrvačník.Tuk,tuk na drevo.Výměna pouze 2 spodní čepy,displej nad rádiem.

Ono dnes není žádné auto dokonalé,to si nemysli.Naše firma si pořídila fordy focuse II a po 100tis.km musím uznat celkem dost drahých oprav.A pořád se vrací.Elektrika ani ne,ale mechanicky tragedie. Slavný a dokonalý passat se taky nam projel párkrát nechtěně na odtahovce.

Ale to je jedno,spíš si kápl na špatnej kousek po špatným majiteli.

Znám jednoho člověka co má taky 407 2.0 hdi a ten ji dává zabrat,že nechápu,že mu ještě neklekla.Už ji vlastní několik let a ještě nemněnil vzduchový,palivovej a pylovej filtr.Štourl jsem do něj at na to auto tolik nes...e,tak vyměnil vzducháč.Teda ten zbytek co po něm zůstal.Tohle se jen tak nevidí.Roztrhlej filtr a v cuclej nějakej ten měsíc do hadice sání.

Takže možná máš auto po někom takovým,co víš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ke \"koncernu\"? To je ta pověstná \"německá kvalita\"? Dělám léta v německé firmě v oblasti automobilového průmyslu a o jejich \"kvalitě\" vím své. :D Nehledě na to, že spousta věcí, které na Peugeotech odchází je např. Siemens, Bosch... Francie jak vyšitá. ;) A jen tak mimochodem v naší firmě používáme služební Octavie a za poslední dva roky už u tří měnili motor. Naposledy to bylo před měsícem rok a půl staré auto, které mělo najeto zhruba 130 tisíc a výměna byla v rámci záruky. Že by někde byla chyba? Dneska je to spíš o štěstí, na jaký kus člověk narazí, protože spousta dílů pro auta různých značek se dělá na stejných linkách ve stejných firmách a dělají to ti samí ukrajinci, rumuni... Zřejmě jsi měl jen smůlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasim, zes mel spis smulu. Ja mam 407 taky skoro 2 roky a jak uz je vyse psano, krome provoznich veci jsem menil jen spodni cepy a ted teda budu muset menit kat, ale i to se dalo cekat, kdyz mam jeden z prvnich modelu. Pred 407 jsem mel fabii a po 50k byl na vymene hlavy motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vela problemov si ale zarobil peugeot sam - napr. elektro-hydraul servo (ten system po 08/2008 prerobili) , zavesenie prednej napravy - toto su veci ktore mali zistit pri testovani;-) (takisto prerobili po 2 rokoch), s displejmi mali problem uz od prvych kusov 407(nespravna polarizacia a tmavnutie), lamajuce sa klapky vo ventilacii - bol tu uz clovek s faceliftom 2008 co mal toto tiez...

toto niesu vobec veci ktore spadaju do \"po kom si kupil a ako sa staral\". Moje auto nema este ani 3 roky a 60tkm a uz menili toho vcelku dost (veci za cca 1000€), pricom ani jedna z tych veci nebola ovplyvnitelna starostlivostou koncoveho uzivatela. Zial peugeot mal investovat viac do kvality...

Su to krasne auta, ked nevrzgaju a nehrkaju (moje uz nie po intenzivnom hladani) aj fajne, a ked ma clovek stastie a chyti dobry kus tak aj vydrzia...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozno som mohol byt presnejsi - prerobili tesnenie aby sa capy nekazili dosledkom nedostatocneho utesnenia uz po 20-40tkm ale vydrzali aj 60-80tkm ;-) a neni to len slovensky problem, som v nemeckych forach kde tiez ludia menili prve modely po 20-30tkm... takze nielen cesty k tomu pomahaju (ale ani nemecke uz niesu co boli:-( )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...spousta věcí, které na Peugeotech odchází je např. Siemens, Bosch... Francie jak vyšitá. ;)

:potlesk:potlesk:potlesk krasne si to napisal... :super

len doplnim, ze Pezo dalej pouziva riadiace jednotky Siemens, VDO, Delphi a Continental :D:D:D:D vivat made in germany

tolko o koncernovych znackach... dnes znacka auta znamena len ten znak na prednej kapote... vsetko su OEM vyrobcovia roznych kvalit. ziadny francuz dnes neexistuje, len povodca znacky... moj pekny... :papa

[upravil dne 5/9/11 14:22 od Marcel00]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...