Mathush Odesláno 3. září 2011 Sdílet Odesláno 3. září 2011 Zdravím, snáď mi tu niekto z Vás bude vedieť poradiť, mám Peugeot 406, 11/99 66kw, najazdené 190 tis., a mám problém so štartovaním. Pri štarte dlhšie pretáča, kým naštartuje, baterka točí pekne, za jazdy tiež absolútne žiadny problém. Keď naštartuje, tak je všetko ok, otáčky neplávajú, za jazdy sa nedusí ani nič podobné. Vedel by mi niekto z Vás poradiť? Premýšľal som o sitku, čo je v nádrži na nečistoty, aj keď tankujem len na na benzínkach, za tie roky sa tam mohlo dostať ktoviečo a neviem, čo tam mohol predošlý majiteľ tankovať... ďalej ma napadli žhaviče, ale nemyslím si, že by mal problém naštartovať v týchto teplotách, možno sa mýlim. Za každú radu budem vďačný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 3. září 2011 Sdílet Odesláno 3. září 2011 Možno by pomohlo aj presnejšie definovať ten zlý štart, či dlho točí a potom naraz chytí, alebo postupne odpaluje 1 valec, 2,3 a postupne chytí? Skúsiť pri štartovaní počkať, pokial nepostojí podávacie čerpadlo, či vtedy nechytí lepšie. Samozrejme vymeniť palivový filter, ak nebol menený v blízkej dobe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathush Odesláno 3. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2011 Definovať zlý štart... čakám, kym mi čerpadlo neprestane ťahať, potom otočím klúčom a pretáča, ale neodpáli. Keď mu pridám nohou plyn /viem, že by sa to nemalo/, tak naštartuje. A chytá tak postupne mám pocit, ako si to presne napísal. Skúšal som pred štartovaním otočiť klúčom dva-trikrát, ale ani to nepomôže, vyzerá to v podstate, ako keby mu \"padala nafta.\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathush Odesláno 4. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2011 Dnes dokonca za jazdy zdochol a rozsvietilo kontrolku motora. Nevedel som, co s tym, tak som chvilu pockal a skusil nastartovat. Nastartoval, auto ide znova normalne, teda az na to startovanie, len mi svieti kontrolka motora... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. září 2011 Sdílet Odesláno 4. září 2011 zkus diagnostiku,bude tam důvod,proč to zdechlo...,může to být i špatný tlak čerpadla--jak dopravního v nádrži,nebo vysokotlakého, taky ventil DRV na čerpadle:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathush Odesláno 4. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2011 Inak to uz ani nevidim, len na diagnostiku. Neviem, preco mohol zhasnut, ale ak by bolo teoreticky tak velmi zaspineny palivovy filter, je mozne, ze kvoli tomu zhasol a rozsvietil kontrolku motora? A potom siel znova tak, ako by mal, len s tym rozdielom, ze svieti kontrolka motora. Som zvedavy, co povie dia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. září 2011 Sdílet Odesláno 4. září 2011 s tím filtrem tomu nerozumím--nevíš jak dloho tam je?, když ho vyměníš,nic tím nepokazíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathush Odesláno 4. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2011 Ten filter má teraz cca 31 tisíc km, tak by asi už aj bol čas na výmenu, len by ma zaujímalo, či je možné, že by mi kvôli palivovému filtru rozsvietilo kontrolku motora. Ale snád do prace zajtra prejdem, dufam, ze ma to nikde nenecha a hned rano dam objednat ten filter. [upravil dne 4/9/11 21:57 od Mathush] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. září 2011 Sdílet Odesláno 4. září 2011 DRV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathush Odesláno 4. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2011 A co konkretne s DRV? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 To je taký drahý regulátor tlaku paliva, je to umiestnené na vysokotlakovom čerpadle a keď si popísal aj to zdochnutie auta za jazdy tak súhlasím s predchádzajúcimi príspevkami, že to bude asi on. Moc sa asi neoplatí odkladať výmenu, lebo špecialita toho dielu je že ťa môže nechať kdekoľvek na ceste A čo s ním? -> vymeniť [upravil dne 5.9.2011 18:16 od loque] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathush Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 Takze on zapricinuje podla vas aj tie zle starty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Jo, taky to dělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathush Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 Lebo mam z toho pocit, ako keby mi padala nafta a myslim, ze bez toho, ze by som naslapaval plynovy pedal pri starte by som to ani nenastartoval. Takze mozem sa poobzerat, po nejakom darcovi organov na moj peugeot [upravil dne 5/9/11 21:53 od Mathush] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 tym ze naslapes plynovy pedal, nedocielis to ze ti nebude padat nafta... plynovy pedal nieje rucna pumpa nafty z nadrze... je to len zhoda nahod ze ti to nakopne. ja menim palivovy filter pri vymene oleja kazda 10~15t km a to jazdim vylucne na rakusku naftu. 30t km sa mi zda na slovensku naftu privela. takze vymen najprv filter a potom pokracuj dalsimi radami tu od kolegov... dia je dobra najma vtom ze ti krasne ukaze tlak paliva a hned vies na com si... kym nezacnes tym najjednoduchsim dalej sa nepohnes. bude to tu jeden prispevok na druhom a uplne zbytocne. konaj a daj vediet ako si pochodil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.