vanat Odesláno 3. září 2011 Sdílet Odesláno 3. září 2011 Čau chlapy,mám problém s mou 406-tkou a to tak že když přijdou vedra a nechám ji jen tak nastartovanou tak po 10 minutách chcípne a už nejde nastartovat, a teplota ukazuje nějakých 115 °C.Nastartovat jde až po nějakých 20 minutách až trochu schládne a tak je to pořád dokola. Nikdo si stím neví vůbec rady co stím je. Dnes jsem zjišťoval kdy spíná ventilátor a sepne až u 105°C a to jen na první pomalý chod a když auto sám chcípnu a vypnu klíče tak se i ventilátor přestane točit.Roztočím ho jen zapnutím klíče tak aby to auto ochladil na stanovenou teplotu. Pokud vím tak by se vrtule měla točit při vysoké teplotě motoru až do té doby než ochladí na stanovenou teplotu a nezáleží na tom jestli je auto v pohybu anebo už stojí zamčené?! Díky za vaše rady, Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
švejk Odesláno 3. září 2011 Sdílet Odesláno 3. září 2011 ja osobne bych to tipoval na spatne cidlo pro ty ventilatory (mozna - mene pravdepodobne jejich ridici jednotka). Z toho, co jsem pochopil, tak tyhle motory maji jine cidlo pro teplotu, co jde videt na budicich a jine pro ridici jednotku ventilatoru. Kdyz se clovek podiva na domecek termostatu, tak jsou tam 3 cidla (kazde s jinou barvou konektoru). Ktere z nich dava informaci ridici jednotce tedka z hlavy nevim, ale 100% jsem tady nekde na foru videl obrazek s popiskem, ktery je k cemu. Kdyz by ses podival do sekce \"Modely -> 406\", mel bys to najit. Mam takovy pocit, ze obrazek tam daval clen \"Ferry\", ale hlava je derava a jiste to taky nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 Čidla jsem nechával všechny u diagnostikáře překontrolovat a říkal že jsou v pořádku a problém pořád přetrvává. Ani ten diagnostikář si stím neví rady a netuší čím to je. Už přemýšlím nad tím, že koupím druhý motor a bude už snad stím klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Mám stejný motor jako ty. A co termostat, nebo chladič není zanesený?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Čidla jsem nechával všechny u diagnostikáře překontrolovat a říkal že jsou v pořádku a problém pořád přetrvává. Ani ten diagnostikář si stím neví rady a netuší čím to je. Už přemýšlím nad tím, že koupím druhý motor a bude už snad stím klid No to jdeš s kanónem na vrabce, aby ses pak nedivil, že po výměně motoru se ten novej shodou okolností taky přehřívá.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 Termostat je v pohodě a chladič taky. Kdyby se začal hřát i ten druhý motor tak to by mi už z toho kleplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 Když máš stejný motor tak po kolik jde tobě teplota v největším vedru?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Měnil jsem ted termostat (od Godzila.01) a spínámi okolo 100st.Celsia (nevím přesně). Vloni jsem kupoval nový chladič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 A přehřílo se ti to někdy tak že auto pak něšlo nastartovat?? Tohle dělá třeba mně, auto se zahřeje na nějakých 115 °C samo chcípne a nejde pak nějakých 30 minut nastartovat. Ale že by to mělo nějakou ochranu že při přehřátí odpojí okruh a zdechne, tak o tom nevím nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 to by se mělo s origo diagnostikou vyřešit raz dva:myslim zkus jiného servismana... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 Bylo to na diagnostice Bosch, ta nic nezjistila, a navíc tento diagnostikář je tady u nás široko daleko nejlepší. Mám odzkoušené i jiné ale nikdy mi auto neopravili jako tento.Ale asi to zkusím nechat připojit na jiný tip diagnostiky a uvidíme jestli to bude to samé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 ještě jednou--zkus origo Planet2000 a maníka,co tomu rozumí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Diagnostika se bohužel ve většině případů smrskne na vyčtení chybových hlášek, ale v tvém případě je to o tom, že se podívá na jednotlivé aktuálně měřené hodnoty a otestuje funkci prvků kterých se to týká... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 Nevím jestli to tady u nás někdo má,ale budu se muset poptat,díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyklon Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 No a nemůže to být zavzdušněné? Někdy může být zavzdušnění skryté - tj. když máš např. nefunkční víčko na kompenzační nádobce. Vím o čem mluvím, měl jsem to na R19 - vyměnil jsem vše možné a nemožné (včetně těsnění pod hlavou) až nakonec obyčejné víčko s podtlakovo-přetlakovým ventilem a bylo vyřešeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 Pokud se ti to přehřeje a nejde nastartovat, tak to jsme měli u 205 a tam to bylo čidlo teploty, myslím. Musel bych se zeptat. Po výměně vše v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 1) mas tam klimu nebo nemas ? 2) pokud mas klimu, zkus odpojit hnede cidlo na domecku termostatu, zda se rozbehnou oba ventilatory naplno 3) pokud se ventilatory nerozebehnou, zkontroluj relatka vpredu pod maskou, jsou tam tri, nastrkane do chladicove steny, promer vsechny, zda spravne spinaji a zkontroluj taky draty zezadu, co vedou do patic tech relatek, zda nejsou uhnile 4) pokud bude vse ok, chyba bude v ridici jednotce ventilatoru ( v levem prednim podbehu, dej si vyhledat heslo \"bitron\" zde na klubu nebo pres google, najdes i obrazky ) ( jen podotknu, ze se stale bavime o verzi auta s klimatizaci, bez klima je to uplne jinak zapojene) 5) chce to napojit na diag (nejlepe ten zmineny Peugeot Planet 2000, ale tusim, ze Bosch by to taky mel umet) a zjistit, jake udaje ma RJ motoru o teplote chladici kapaliny ( k tomu ji slouzi zelene cidlo, ktere je hned vedle toho cidla hnedeho) 6) napis co a jak a pak budem premyslet dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czedisonek Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 Mně taky leze teplota v rozmezí 80 až 110 a bude výměna sahary protože nespíná vůbec nebo jen tu a tam . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 80-110 je normalni provozni teplota, sahara ma spinat na prvni stupen pri 97 a vypinat pri 92 a druhy stupen zapina pri tusim 113 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czedisonek Odesláno 6. září 2011 Sdílet Odesláno 6. září 2011 ale nespíná tak nějak už vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.