Brianbakki Odesláno 11. duben 2018 Sdílet Odesláno 11. duben 2018 Ok dik za pomoc zítra když seženu Měřák dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 14. duben 2018 Sdílet Odesláno 14. duben 2018 Ahoj, tak jsem to změřil, zapojených tenký drátek na alternátoru má 0,4 a odpojený skáče mezi 5 a 9 V 5, 6, 8 V max dá 9 co teď? Nevíš kde mám hledat krtku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 14. duben 2018 Sdílet Odesláno 14. duben 2018 To bylo za chodu motoru, když jen otočim klíček na druhou polohu a změřim odpojený tenký drátek oproti kostře ukáže mi 0,08 V Takže to fakt nebudí kde mám hledat chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. duben 2018 Sdílet Odesláno 14. duben 2018 no treba ist po tom drate alechcelo by to schemu lebo ty mas asi mux verziu a tam neviemkde ako je to ponapojovane ,treba vediet body kde merat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. duben 2018 Sdílet Odesláno 14. duben 2018 skus este merat odpojeny tenky kabel proti kostre pri startovani ale vypada to zeto nebudi jak pises Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 14. duben 2018 Sdílet Odesláno 14. duben 2018 Vím, že ten tenký vede do skříňky s pojistkama nad baterkou do konektoru ještě s jedním bílým kabelem ale ten už nevím kam vede... jsou kolem relatka, ale ty asi nebudou k nabíjení nebo buzení chtělo by to schéma toho nabíjení. Už jsem hledal, ale nenašel... Budu ještě dál měřit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. duben 2018 Sdílet Odesláno 14. duben 2018 to ani nenajdes bezne na nete ak mas mux jedine niekto kto ma plateny pristup do SB alebo autodata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 14. duben 2018 Sdílet Odesláno 14. duben 2018 Takže to budu muset dát do peugeot servisu? Ty vole to se mi fakt nechce... po jisté době servisum nevěřím! Proto se na to snažím přijít sám, ale když nemám pc s programem jsem namidlenej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 14. duben 2018 Sdílet Odesláno 14. duben 2018 to netvrdim su tu na forre ludia co to vedia ti poslat (schemu) ale zalezi od nich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 Tak budu jedině doufat, že si někdo všimne vlákna a třeba se přidá a pomůže krtku děkuju za snahu. Co když spojim kabel od baterky nepřímo k buzení alt? Neshoří to?zjistím jestli alt funguje ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 Ahoj, nepíšeš jaký máš model 406, zda neMUX nebo MUX. Dej VIN a bude možno hledat přesně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 Mám 406 kupé 2.2 hdi 98kw 2003 VF38C4HXF81436975 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 (upraveno) Už jsem zkusil snad všechno kolem nabíjení a nic jsem nenašel... snad pomůže to schéma, nevím zda jsou tam nějaká relatka nebo spínače, ale kvůli te volnobezce na alt myslím, že by tam něco být mělo, ale kde? Upraveno 15. duben 2018 uživatelem Brianbakki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 Potřebuji VIN, motor je mi jasný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 VF38C4HXF81436975 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 OK, vydrž. Pošlu ti to do SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 Díky díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 máš to tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 (upraveno) ked chces nabudit tak z plus pola baterky na tu tenku stiftu ale cez ziarovku napr zo zadnej lampy pokial mas schema tak mozes mi ju hodit do sz , pozrem sa ak chces Upraveno 15. duben 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brianbakki Odesláno 17. duben 2018 Sdílet Odesláno 17. duben 2018 (upraveno) Ahoj, tak mám něco naměřeno a opravdu jde do toho tenkého drátu k alternátoru kostra a jde tam už od rozvodné skříňky BSM B4. Červený kabel dám na plus od baterky a černý na tenký kabel od bsm do alternátoru ukazuje 10,2 V obráceně ukáže 0,04 V. Zkoušel jsem přes tu žárovku zapojit od plus z baterky do místa kam vede tenký kabel, který jsem odpojil. V tu chvilku při nastartovaném motoru zhasne kontrolka dobíjení, žárovka svítí slabě a Měřák na baterce ukáže 11,5 V, takže stále nenabíjí, ale mělo by kdyz zapojim to buzení takhle natvrdo? Ještě se musím podívat pod palubku na ty další kabely a bsi. Upraveno 17. duben 2018 uživatelem Brianbakki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.