KEDARBOBRY Odesláno 3. září 2011 Sdílet Odesláno 3. září 2011 Ahoj, na mé 406 mi na displeji naskakuje hláška battery charge fault a vypne mi sama klima a rádio, pak dokonce auto cuklo, ale jelo dál. Stává se to stále časteji. Baterku mám BOSCH Silver 74 a je 3,5 roku strá (jezdím denně) Nerad bych koupil novou baterii a pak zjistil že vada je jinde. [upravil dne 3/9/11 07:34 od KEDARBOBRY] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanko.z Odesláno 3. září 2011 Sdílet Odesláno 3. září 2011 alternator??? alebo volny klinovy remen??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 3. září 2011 Sdílet Odesláno 3. září 2011 Zkusil bych meracek a zmerit kolik voltu ma baterka rano v klidovem stavu. Kolik tam je po nastartovani a pripadne pri zapnuti vseho co jde zapnout....? Jinak asi diagnostika / samozrejme za rozumny peniz protoze davat za napichnuti cca vic jak 300 je uz docela luxus/ Muj tip regulator v altiku. Ale mam osobni zkusenost ze se \"vysipala\" baterka a nasledne se odpalil regulator vse pri jizde ..... Tak ze jsem zastavil na kafe a uz nenastartoval. Doplneno 4.9.11 - Byl to benzin 2,0i [upravil dne 4/9/11 18:24 od Lihous] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KEDARBOBRY Odesláno 3. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2011 klínový řemen je o.k. Asi budu muset najít nějakého šikovného autoelektrikáře. Neví někdo o někom z okolí Ostravy ?? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KEDARBOBRY Odesláno 4. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2011 tak prdlajs - řemen asi není o.k. Kontroloval jsem řemen na místě a vypadal dobře, byl napnutý a nejevil žádné poškození. Pak jsem jel a najednou pískání a takové divné zvuky jako by se něco zasekávalo ??? Zřejmě bude po cestě kudy vede řemen něco vadné - kladka nebo napínák - kdo ví ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 4. září 2011 Sdílet Odesláno 4. září 2011 No nejčastěji to bývá řemenice an klice a nebo volnoběžka alternátoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoonna Odesláno 4. září 2011 Sdílet Odesláno 4. září 2011 Ahoj, přesně to samé jsem měl minulý týden. Občas to začalo pípat, tak jsem proměřil baterku jesli dobíjí a všechno OK. Jezdil jsem dál a začalo to pípat a psát hlášku čím dál častěji. Dal jsem to ke klukům co mi spravují auto a bylo to altíkem, vadný regulátgor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KEDARBOBRY Odesláno 5. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2011 jj byla to ta volnoběžka na altiku, dnes jsem byl v servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 5. září 2011 Sdílet Odesláno 5. září 2011 Jo to je bohužel nemoc, tak hlavně, že vyřešeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skywalker.l Odesláno 20. srpen 2012 Sdílet Odesláno 20. srpen 2012 Mám stejný problém u svého 406 coupé. Častěji se hláška \"Battery charge fault\" objeví ráno když startuju nebo když auto déle stojí (ale není to pravidlem). Současně se rozsvítí kontrolka baterie. Když na neutrál protočím motor plynem, tak hláška zmizí i kontrolka baterie zhasne. Nevíte, kde je nejspíš problém? Také volnoběžka altíku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. srpen 2012 Sdílet Odesláno 20. srpen 2012 meral si dobijanie kolko ti to dava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skywalker.l Odesláno 8. listopad 2012 Sdílet Odesláno 8. listopad 2012 no, vzhledem k tomu, že je to problém nekonstantní, tak s sebou měřák nevozím. Když tam ta hláška není, tak je dobíjení v cajku, dává okolo 13V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. listopad 2012 Sdílet Odesláno 8. listopad 2012 no musis presne pomerat udaj okolo 13V nic nevypoveda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 8. listopad 2012 Sdílet Odesláno 8. listopad 2012 okolo 13 je hodne malo! peugeot musi dobijet pres 14v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. listopad 2012 Sdílet Odesláno 8. listopad 2012 tych 13.8 V je minimum vseobecne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skywalker.l Odesláno 10. listopad 2012 Sdílet Odesláno 10. listopad 2012 Změřeno - když se objeví hláška, napětí je cca 11-11,9V, jakmile protočím motor na volnoběh - 3000-min, hláška zmizí, napětí stoupne přes 14V. Nevíte, kde by mohl být problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 10. listopad 2012 Sdílet Odesláno 10. listopad 2012 regulator proudu se blizi ke sve smrti. ostatnim to odeslo asi hned, tobe to dava cas na vymenu. jake stesti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skywalker.l Odesláno 11. listopad 2012 Sdílet Odesláno 11. listopad 2012 Díky. A kde regulátor najdu (je souč. alternátoru??) A na kolik vyjde nový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. listopad 2012 Sdílet Odesláno 11. listopad 2012 Tipuji na uhlíky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antik Odesláno 11. listopad 2012 Sdílet Odesláno 11. listopad 2012 myslim si ze to je soucasti toho altiku. kdyz si pujcis jinej altik melo by to byt v cajku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.