Jump to content
KEDARBOBRY

Vada baterie nebo nabíjení ?

Recommended Posts

Ahoj, na mé 406 mi na displeji naskakuje hláška battery charge fault a vypne mi sama klima a rádio, pak dokonce auto cuklo, ale jelo dál. Stává se to stále časteji. Baterku mám BOSCH Silver 74 a je 3,5 roku strá (jezdím denně) Nerad bych koupil novou baterii a pak zjistil že vada je jinde.

[upravil dne 3/9/11 07:34 od KEDARBOBRY]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusil bych meracek a zmerit kolik voltu ma baterka rano v klidovem stavu.

Kolik tam je po nastartovani a pripadne pri zapnuti vseho co jde zapnout....?

Jinak asi diagnostika / samozrejme za rozumny peniz protoze davat za napichnuti cca vic jak 300 je uz docela luxus/

Muj tip regulator v altiku.

Ale mam osobni zkusenost ze se \"vysipala\" baterka a nasledne se odpalil regulator vse pri jizde .....

Tak ze jsem zastavil na kafe a uz nenastartoval.

Doplneno 4.9.11 - Byl to benzin 2,0i

[upravil dne 4/9/11 18:24 od Lihous]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak prdlajs - řemen asi není o.k. Kontroloval jsem řemen na místě a vypadal dobře, byl napnutý a nejevil žádné poškození. Pak jsem jel a najednou pískání a takové divné zvuky jako by se něco zasekávalo ??? Zřejmě bude po cestě kudy vede řemen něco vadné - kladka nebo napínák - kdo ví ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, přesně to samé jsem měl minulý týden. Občas to začalo pípat, tak jsem proměřil baterku jesli dobíjí a všechno OK. Jezdil jsem dál a začalo to pípat a psát hlášku čím dál častěji. Dal jsem to ke klukům co mi spravují auto a bylo to altíkem, vadný regulátgor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám stejný problém u svého 406 coupé. Častěji se hláška \"Battery charge fault\" objeví ráno když startuju nebo když auto déle stojí (ale není to pravidlem). Současně se rozsvítí kontrolka baterie. Když na neutrál protočím motor plynem, tak hláška zmizí i kontrolka baterie zhasne. Nevíte, kde je nejspíš problém? Také volnoběžka altíku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Změřeno - když se objeví hláška, napětí je cca 11-11,9V, jakmile protočím motor na volnoběh - 3000-min, hláška zmizí, napětí stoupne přes 14V. Nevíte, kde by mohl být problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

regulator proudu se blizi ke sve smrti. ostatnim to odeslo asi hned, tobe to dava cas na vymenu. jake stesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...