Jump to content

V horku ztráta výkonu.


Recommended Posts

nvm čim to může bejt,ale otec si taky stěžuje,že když jsou horka vzduch,tak mu to houby jede a když je zimějc tak to jede líp. A mně se to taky tak někdy zdá :) jinak nemáš třeba už špatnej (špinavej) vzduch. filtr?
Ne, ne. Filtr je KN a před časem jsem ho čistil....
Link to post
Share on other sites

Uz jsem ze skoly hodne let ale myslim ze teplem se vzduch roztahuje a tim padem se ho mene dostava do \"motoru\" a mene vzduchu = mene horeni /neberte me za slovo je to jen polopaticky a ani nevim zda sparvne :(

Jinak dale jsou cidla nasavaneho vzduchu jeho teplota .....

Vlhkost vzduchu nadmorska \"vejska\" .....

Mame HDi a ve vetsim teple sice jede ale ne tak pekne jako z rana po desti :mrk

[upravil dne 3/9/11 12:30 od Lihous]

Link to post
Share on other sites

JJ je to jak píše Lihous...Vetší teplotou vzduchu dochazí k jeho roztažnosti a tudíž je řidčí a motor ho nasaje podstatně méně,a tím dojde ke ztrátě výkonu...nevím jak velký vliv to ma u aut,tam by to zas tolik být znat nemělo ,ale třeba u letadel je to poměrně hodně patrnej rozdíl.Např u vrtulník Mi2 mel problem při vetších vedrech s plnou zatěží a přidavnými nadržemi vubec se odlepid od země,proto se občas musel rozjíždet jako letadlo..jednak to bylo ztrátou vykonu proudovych motorů,u kterych je teplotní rozdíl znat mnohem více a take že rotor mel okolo sebe mnohem řidčí vzduch ...:)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...