Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 coupe - poruchovost


Ducatista

Recommended Posts

Y2K naučil jsem se říkat co je na autě v pořádku a co se ostatním vysypalo, to mě občas dost pomůže. Včera jsem našel praslké levé přední světlo zespoda, mlžilo se, světlo doma nemám - nedostatkové zboží a tak místo opravy rezavé kapoty dalších 3000 Kč pápá (Alegro)... Nebudu už od coupe odrazovat, ale při koupi velkou opatrnost a když něco bude jen trošku haprovat ruce pryč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já trošku zvednu renomé:

Kupé mám od 21.5.2008, když jsem ho kupoval, mělo na tachometru 180000 km, teď mám cca 249000. Za tu dobu jsem měnil 1x cívku, 1x termostat, 1x tyčky stabiku na př. nápravě (ale to se mění na každé 406).

Když to shrnu, tak porucha byla jedna, a to ta cívka. Ráno jsem nastartoval a šlo to na 5. Jinak samá opotřebení - destičky, olej, filtry, rozvody, výfuk. Takže za sebe můžu říct, že je to bez poruch. Teď budu měnit zbytek cívek, ale preventivně - zdá se mi, že trochu po ránu houpe, ale není to nic drastického. Jo, vlastně ještě mám jednu poruchu - nehřejou mi sedačky. A to mě sere, páč mám rád, když na autě něco je, ať to funguje. Ale jak se říká, sedačky nejezděj, takže zatím je čas. :) Prostě to není nový auto, takže asi tak.

To Rootsky: jak to, že 140 nemá cívky? A jiskru to bere kde? :) Nemá jednotlivý cívky, ale lišty po třech, což je asi ještě horší... U 152 když jedna klekne, tak ji za 1000 vymění, když jedna klekne na 140, musíš za 3500 měnit celou lištu.... Takže nevím, co je lepší:myslim

Ale ještě jeden postřeh: Do takového auta plyn? To je hnus, velebnosti...

[upravil dne 2/9/11 08:39 od kupák]

Dík za info... LPG bych tam dát musel, na každodenní dojíždění do práce se nedá jezdit se spotřebou 10-11 litrů, v tomhle bohužel nemám na výběr. Radši \"sprasím\" tohle auto LPGčkem, než jít s davem a pořídít si nějakýho Passata atd... :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na coupe mam uz dost km.jazdim dlhe trasy a v porovnani s ostatnymi autami co som mal je to asi na rovnakej urovni co sa tyka spolahlivosti.menil som jednu cievku,kladku na klime,rozvody jasnacka,stabilizacne tycky normalka,lanovody na rucku a ostatne spotrebne veci co sa proste opotrebuvaju a nedavno palivove cerpadlo a to tusim kvoli tomu ze som casto jazdil nadrz do prazdna.ziaden iny zasah nebol.vymenene obe chladice,hrzdaveli tak sli nove.inac to auto co potrebuje dostava,ale vacsinou su to len naplne.v podstate som spokojny.

v6 maju svoje muchy a kazdemu urcite trosku robi vrasky na cele divne spravanie motora,teda otazky a obcas nepravidelny chod.osobne mam s tymto problem v zime na kratucke trasy kde sa motor neohreje tzv posuvacky do obchodu.este som to ani neriesil pretoze mi to nepride akutne a v lete je to ok.priznam sa ze diag ukazuje vadnu lambdu ale zatial som sa k tomu nedostal ked necitim ziaden problem.

keby som to isiel porovnat s prvym rokom vyroby 605-ky tak je to super spolahlive auto.ta 605-ka ma stala par rokov zivota urcite.predtym som mal 605-ku z 92 roku takisto 3,0 v6 a ta si nevyziadala takmer ziaden zasah.len jazdila a jazdila.mala 300tkm a motor po rozobrati (po buracke) bol podla servisu vo vybornom stave.

osobne ak mas o v6 zaujem tak poradim kupovat nevytunene auto od niekoho kto nevyzera ze ma problem s peniazmi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

len tak mimochodom.ak to budes jazdit medzimesto tak spotreba taka urcite nebude.mne na 17 palcovych kolesach vychadza okolo 8,2-8,3 litra aj s dialnicou a to nijak pomaly nejazdim.na origo 16-stkach som sa v pohode dostal pod 8.nad plynom som uvazoval, ale kedy sa mi vrati 1700 euro je tazke povedat pretoze ziadne auto si nekupujem na roky a moze odist do sveta kedykolvek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na coupe mam uz dost km.jazdim dlhe trasy a v porovnani s ostatnymi autami co som mal je to asi na rovnakej urovni co sa tyka spolahlivosti.menil som jednu cievku,kladku na klime,rozvody jasnacka,stabilizacne tycky normalka,lanovody na rucku a ostatne spotrebne veci co sa proste opotrebuvaju a nedavno palivove cerpadlo a to tusim kvoli tomu ze som casto jazdil nadrz do prazdna.ziaden iny zasah nebol.vymenene obe chladice,hrzdaveli tak sli nove.inac to auto co potrebuje dostava,ale vacsinou su to len naplne.v podstate som spokojny.

v6 maju svoje muchy a kazdemu urcite trosku robi vrasky na cele divne spravanie motora,teda otazky a obcas nepravidelny chod.osobne mam s tymto problem v zime na kratucke trasy kde sa motor neohreje tzv posuvacky do obchodu.este som to ani neriesil pretoze mi to nepride akutne a v lete je to ok.priznam sa ze diag ukazuje vadnu lambdu ale zatial som sa k tomu nedostal ked necitim ziaden problem.

keby som to isiel porovnat s prvym rokom vyroby 605-ky tak je to super spolahlive auto.ta 605-ka ma stala par rokov zivota urcite.predtym som mal 605-ku z 92 roku takisto 3,0 v6 a ta si nevyziadala takmer ziaden zasah.len jazdila a jazdila.mala 300tkm a motor po rozobrati (po buracke) bol podla servisu vo vybornom stave.

osobne ak mas o v6 zaujem tak poradim kupovat nevytunene auto od niekoho kto nevyzera ze ma problem s peniazmi.

díky, přesně takové recenze nebo zkušenosti jsem právě potřeboval zjistit, zkrátka chci přesně vědět, do čeho případně jdu. Dnes jsem si byl na Ducati přezout obě kola a v pneuservisu jsem s tím chlapíkem, s kterým se už dlouhodobě znám, prohodil pár slov a malou 106 prý okamžitě koupí :D Je totiž nebouraná, mám ji z Itálie kde nejezdila v soli po důchodci s origo italským techničákem, s klimou v skoro max. výbavě. Tak jsem mu říkal, že prodat ji budu chtít jedině po koupi kupéčka, což může trvat měsíc, ale taky rok.

A nějaký majitel Coupe HDI by tu nebyl, že by mi napsal ještě pár zkušeností s nafťákem?

Josefsv: píšeš že může odejít kdykoli - neplánuješ teda někdy v budoucnu prodej? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Y2K no jak jsem psal v tom vlákně KOUPÍM - kupéčku nejvíc sluší tmavá barva, černá, modrá, červená. Stříbrná, světle zelená metalíza nebo ta světle žlutá mi k tomu autíčku až tak nesedí... A u Tvýho žluťáska - lakovat ho je nesmyslná investice. A nebudu zapírat - taky bych se bál, že pokud by tam bylo ještě hodně závad, tak bych nakonec vydělával jen na opravy... :( A tohle zažívám s oběma Ducati - co chvíli se tam něco posere, jenže je to pro mě srdeční záležitost a ani jednu neprodám. :D

Na druhou stranu u Tvýho auta má člověk jasný, co všechno se tam dělalo a co všechno s tím bylo a není to jak kupovat zajíce v pytli z bazaru, kde je u všeho super stav, nebouraný, málo kilometrů, blablabla... Takže ještě uvidím, jak se říká, nikdy neříkej nikdy :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nehodi sa zlta? :D

neblazni, to auto inu ani nechce :D

a uz tam je vsetko vymenene za nove, nema sa uz co pokazit :D

ale ne, sam neviem ci ho predam ;) uvidime

tak ked kupis, hadam bude sluzit dobre bez bolenia hlavy :P

Moja Ducati napriklad zas nepotrebovala zatial okrem normalneho servisu absolutne nic ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím se svojím coupé mám najeto cca 12tis. km,a za tu dobu jsem na něm měnil akorát silenblok motoru(hrušku) a jinak nic co by stálo za řeč... teď až dojedu desticky na předku tak na něm udělám komplet brzdy+rozvody ale to beru za investici na dlouhou dobu co se prostě musí udělat.

Ad spotřeba: hodně záleží na stylu jízdy ale vpohodě se s tím dá jezdit kolem 9l/100km.a to moc jak šnek nejezdím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jozefsv, Y2K: tak zrovna vyhřívání sedačky by mě při koupi nijak netrápilo... :D

jozefsv: Ale máš ho v krásné barvě, takže kdyby bylo na prodej, tak dej vědět ;)

Y2K: jakoupak 748? Pro mě je nedostižná řada 748/916/996/998... ty novější modely mě už neoslovují. Takže se divím, že je někdo stejně \"postiženej\", žijeme ve spotřební společnosti a ocenit klasiku už umí málokdo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este ma napadlo ze som menil spojku,zanedbal som vymenu spojkoveho loziska ktore hucalo a myslel som ze este 2 tyzdne vydrzi ale nevydrzalo.ruplo mi to na ceste 300km od domu.nastastie asi 200m od servisu v ktorom odviedli vybornu pracu a za jeden den bolo auto opravene.niekde som to tu aj pisal,stalo ma to nejakych 480 euri asi.

aby som ti auto predal tak by si musel vediet vsetky detajly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jozefsv: však já nespěchám ;) porozmýšlej jestli a kdy, bys ho chtěl prodat a samozřejmě pak by to bylo na delší rozhovor abys mi sdělil všechny detaily co se týče historie auta. A samozřejmě bych se na něj přijel podívat.

Y2K: tak dej vědět jak dopadneš - jestli z Tebe bude tovární kolega :D Doufám, že ale víš, do čeho jdeš. 748 oproti tvýmu Monsteru je totiž jako 406 V6 oproti mojí malé 106 diesel. Bude se to podstatně víc srát a opravy a servis bude mnohem dražší. Ale tím tě nechci odrazovat :bojim:D

[upravil dne 4/9/11 11:54 od Ducatista]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...