podolak2 Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 čaute, podal jsem inzerát zde: a členové mi tam napsali že to není MUX ? O co se vlastně jedná co to je to MUX? nebo jake jsou rozdíly mezi starším a novším modelem, píši že to mám stary model, ale je to ročník 2005 takže to je nový, ale nevím co je to to MUX když řikaji že to neni MUX¨. Dík za vysvětlení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 MUX jako multiplex to znamena jiná elektroinstalace a spousta rj vcetne komfortni bsi , ve zkratce to řeknu tak nemux elektroinstalace se davala max do roku 2002 poznas to na prvni pohled podle kulatych pacek pod volantem , mux ma packy ovalne vetsi a ovladac na radio je ve tvaru musle a ne tycinky. jeste ve vetsi zkratce to co prezentujes v inzeratu jako 2005 je max rok 2002 , dej vin a overime to na 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 Napiš VIN, bude po dohadech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 Když máš hranaté páčky pod volantem tak to na MUX fakt nevypadá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 v čem je vlastně tohodle výtvoru výhoda? Tam když se po nějaká páčka tak se to musí vyměnit celé a je to buchanec...nebo to tak není?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 Protože po celém autě byly \"kilometry\" kabelů, např. do dveří řidiče vedlo asi 25 kabelů. A tím starým způsobem, který používal \"releovou logiku\", případně jednoduché tranzistorové/ jednoduché mikroprocesorové elektronické prvky, se nedaly realizovat složitější funkce. Proto se přešlo na systém, kdy po celém autě je rozvedena sběrnice: + 12V, 0V a komunikační signál (jeden nebo dva) a po tomto komunikačním signále se posílají telegramy s adresou. Slyší je všichni, ale adresát jej zachytí a zpracuje. Tím je možné programem realizovat takové funkce, jako Follow me home, měnit interval stírání podle rychlosti a světelných podmínek, korigovat klimu podle svitu slunce, neodemknout kufr dokud se neotevřou dveře. Hlavní bylo snížit počet kabelů na autě při současném značném zvýšení počtu komplikovaných funkcí. Každý prvek (vypínač, motůrek) je nyní řešen jako komunikující počítač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy002 Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 Když máš MUX tak si po jednom drátě schopný převést spousty informací a pak sběrnice tyto informace rozhodí do těch zdrojů, které je potřebujou. Když nemáš MUX tak si představ, že máš pevnou linku a aby jsi se k někomu dovolal tak k němu musíš mít natažený kabel... Podle páček to určitě není MUX, tudíž bych se divil i tomu roku výroby (už včera jsem si toho všiml, ale nechtěl jsem to pitvat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 kazdy system v aute ma svuj pocitac (ABS,destovy senzor, packy pod volantem, display,radio, budiky,motor atd..) a ten dokaze po 2 vodicich komunikovat nejen s BSI ale i systemy mezi sebou prostrednictvim prave BSI. Drive napriklad do dipslaye s teplotou a spotrebou vedlo asi 18 vodicu. V MUX verzi tam je pouze 5 (vc. napajeni a osvetleni) (vzorovy priklad P206). A pokud se podivame na prinos pro uzivatele? Komfort Auto je nejen lehci o desitky kil medi,ale take ma mene konektoru, ktere mohou oxidovat, praskat, atd.. tady tim to velice dobre eliminujes. mezi dalsi vyhody MUX patri hromada nastaveni a kontroly v diagnostice jako je denni sviceni, automaticky zadni sterac po zarazeni zpatecky a zapnutem prednim steraci, vystrazna svetla pri prudkem brzdeni a mnoho dalsiho (zalezi na typu BSI) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 jeste dodam ze jednotlive pocitace mezi sebou komunikuji pres tzv CAN sbernici, (CANBUS). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lachtis Odesláno 3. září 2011 Sdílet Odesláno 3. září 2011 No, páčky ano, ale další věcí, která neznačí, že by se jednalo o rok 2005 ( který mám i já ) je ten starý \"vykrojený\" volant, který byl max. do roku 2002... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 3. září 2011 Sdílet Odesláno 3. září 2011 Kdyz juknu z venku na to auto tak pod zpetnym zrcatkem vysi nejake koralky, to i ve vnitr takze by to odpovidalo, ovsem co me zarazi je, ze jsou striknute vsechny listy, ktere se strikali az od roku nekde 2005 a to uz multiplex byl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 3. září 2011 Sdílet Odesláno 3. září 2011 Stříklé všechny lišty máme i my a to máme 2002 MUX....samo že se stříkali dodatečně a není to origo....podle toho to nepoznáš..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.