Dakaros Odesláno 31. srpen 2011 Sdílet Odesláno 31. srpen 2011 Ahoj pežoťáci, tak mam zase pár dotazů... Snažím se dát dohromady 206ku mé drahé polovičky, jelikož v pátek musí na TK. Měla tam převodovku, který vypadávaly podivným způsobem rychlosti a jelikož měla spojku na odchodu, tak jsem při její výměně přehodil i převodovku, kterou mam doma ulitou jako funkční.... funkčí se ukázala tak že má v háji synchrony na 2ce, takže nevyhovující.... Zajímalo by mě, co vyjde lépe: Jestli opravit synchrony, nebo vyřešit vypadávání všech rychlostních stupňů na původní převodovce pri velice nízkých otáčkách... Já jsem autu dal na zadek a ani jednou mi nic nevypadlo.... Pak zbývají dvě možností... další převodovka, nebo skála :-) Tak a druhej problém a trochu závažnější je ten, že to brzdí na pikaču.... Nefunguje ABS a jeden z okruhů brzdí o dost víc než druhej... výsledke pri ,,zadupnutí¨ v 60kmh byl ten, že jsem skoro skončil ve škarpě... a na štěrku se nejdřív zablokuje práve zadní kolo, pak levé přední a pak zbytek.... To TK neprojde.... Teď co s tím? Může být nějak seklý ABS? A jak určit proč ono abs nejde? V žádnym z mých aut jsem ho neměl, takže jsem trochu bezradnej... Sorry za ten román, co jsem napsal a předem děkuji za reakce... [upravil dne 31/8/11 22:09 od Dakaros] [upravil dne 8/9/11 19:55 od Dakaros] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 31. srpen 2011 Sdílet Odesláno 31. srpen 2011 mozna je to jen zavzdusneny, chtelo by to odvzdusnit nejdriv normalnim zpusobem a pak jeste pres diagnostiku. zkus taky zkontrolovat, jak fungujou trmeny, jak jsou na tom vodici tycky trmenu, vse ocistit a promazat. s tou prevodovkou, nejsou jen vytahany tahla radici paky ? pripadne jestli nejsou spatny silentbloky zaveseni motoru a prevodovky, kombinace tehle vuli muze vest k nepresnemu razeni a i vypadavani kvaltu, olej pak do toho patri vyhradne Total BV transmission 75W80, jinej nedavat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 31. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2011 No zavzdušnění budu řešit zítra, ale mam trochu obavy, že jak sáhnu na odvzdušňováky, tak mi zůstanou v ruce... Přední třmeny jsou myslím v pořádku, před měsícem jsem měnil desky a nechával srážet kotouče a pístky šly rukou krásně vrátit... Zadní čuníci nevím, jak na tom jsou, bubny jsem dole neměl, ale ručka zabírá nádherně a už při lehkým zatáhnutí obě kola blokujou, takže minimálně pakny budou ok... Brzdové vedení vypadá velice dobře, na to jak vypadá zbytek kastle... Je to celý nějaký divný to auto... rezne na místech, kde by reznou nemělo... Vzadu na zadní nápravě v pravo je krabička, do který vedou brzdový trubičky, neměl jsem čas to zkoumat, co to je, ale předpokládal bych, že to je zátěžovej regulátor (žil jsem v domění, že je jen u kotoučovejch brzd), ten je zrezlej jako prase, jednotka (nebo motor) ABS je taky celkem narezlá, dají se tyto věci nějak lehce rozebrat, příppadně obrousit, pročistit, namazat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 8. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2011 Tak a je to :-) Brzdy odvzdušněny a TK to prošlo relativně v poho.... jen katík dosluhuje... Jinak převodovku jsem tam hodil původní. pořádně rozhejbal a namazal táhla a jede to jako nové a zatím žádná rychlost nevypadla :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 9. září 2011 Sdílet Odesláno 9. září 2011 Ty kvalty vypadávaly,protože byly zarezlé táhla řazení,hodněkrát jsem to řešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.