rkolac Odesláno 31. srpen 2011 Sdílet Odesláno 31. srpen 2011 Čau, mám problém s montáží neorg. autorádia,každopádně ho chci namontovat aby šlo zapnout bez klíčku,jelikož stále něco v autě kutím ,tak ať to alespoň hraje.Tohle se mi podařilo jen když jsem na ISO konektoru od rádia rozpojil žlutý kablík a připojil jeho část na červený,podle mne by to mělo být obráceně jelikož žlutý je přívod a červený přerušuje,jenže na rádiu i po vypnutí pořád svítí kolem ovladače červené podsvícení,nevím zda to je tak správně,nemám totiž manuál,mám rádio JVC KD-G721,mám strach že to bude mlátit baterku,panel totiž chci nechávat v autě,stojím na dvoře, proto bych rád věděl zda to někdo na tomto autě už dělal a jak to propojil aby to bylo ok,nejraději bych aby šlo přes klíček i normálně ale to asi nejde,nevadilo by mne ani přes klíček ale abych ho mohl pustit když stojím anichž by svítila baterie ,jinak to nehraje(tohle má třeba škoda fabia). díky za rady ,jakékoliv [upravil dne 31/8/11 20:48 od rkolac] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 Manuály jsou ke stažení tady http://www.jvc.cz/download.php?type=6 snad ti to pomůže [upravil dne 1/9/11 11:13 od jarmyl] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkolac Odesláno 1. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2011 Díky manuál už mám stažený ale o podsvícení tlačítka po vypnutí tam nic nepíšou,dnes na noc jsem vycvakl panel a zdá ce že to baterce vůbec neublížilo,nevím co by to udělalo když bych ho nechal zacvaklej,ještě jsem zjistil že se mne ten držák ve kterém je zacvaklý ten plech co drží rádio se nejak divně hejbe a tím pádem jde pak špatně zavřít ten kryt,musím mu vždy trochu pomoct.Nenašel jsem žádný šrouby kterýma by se to dalo přitáhnout:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 Tak tady máš ještě schéma: 4pin je stálých 12V - žlutý drát (na rádiu) 7pin je spínaných 12V - červený drát Kterej je kterej třeba tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkolac Odesláno 1. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2011 Ano to je ok,já musel ale rozpojit žlutý a připojit žlutý kablík co jde k rádiu na červený spojený,podle mne by to mělo právě být obráceně nebo se pletu???,jinak to bez klíčku nefunguje,nejsem žádnej velkej elekrikář.Mate mne pořád to podsvícení,to se mne tam nelíbí,podle mne to svítit nemá!!! [upravil dne 1/9/11 13:59 od rkolac] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 Ještě to změř na autě, jestli to není prohozený - ten pin 4 a7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkolac Odesláno 1. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 1. září 2011 no zkusím to ale musím sehnat měřák,proto jsem myslel že to už na tom autě někdo tady dělal a bude vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydeep_peta Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 rkolac: máš sz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strycek2 Odesláno 5. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2011 môžem potvrdiť, že tie kontakty sú poprehadzované, ale neviem presne ktoré... ja som mal problém, že mi nenapájalo pamäte...začal som pátrať a objavil som medzikus ktorý som nanešťastie vytiahol s pôvodným rádiom...takže som ten prevodník hodil späť a všetko je s kostolným poriadkom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.