Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

kolik papa benzinu nebo nafty


plaz

Recommended Posts

pokud to budes mit jen do mesta tak to vem :) pokud chces casto jezdit dal,tak bych sel do 1.4 ;) se spotrebou ses tak na stejno.

ja jezdim s 1.1 kolem 7 litru - 20km do skoly + 3mesto

otec s 1.4 SW jezdi tak 15km kombinace a jezdi kolem 7.5

1.1 dalnice - vzal si neco pres 6

1.4 dalnice - vzal si 5.6 ;)

a pokud je to 2002, over si zda uz to ma kulate packy, auto pak ma multiplexni rozvody a to je ohromny krok dopředu ohledně nastavení ŘJ dle požadavků uživatele (např denni sviceni)

Co ma auticko nalitano?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

promin kamik-N ale tomuhle nevěří. To ti řekl palubák ? Měl jsem tu čest jezdit pár dní ve slavné, mocné, božsky opájené škodě ochcávia 2. S tou nejlepší a nejúžasnější motorizací 1.9 TDi 77 Kw. Výsledek, tu auto do 12 km od nastartování žere okolo 7 litrů což ukazoval palubák, po přepočítání ty bylo spíše 7.5 až 8. Po ujetých 12 km a konečném zahřátí motoru se spotřeba dostala na 5 - 6 litů to ano ale jenom pouze dokad se jelo do!! 90 Km/h !!. Jak jsem s tím jel po dálnici tak trvalá spotřeba při normální jízdě do 130 Km/h byla opět kolem 7 litrů. Což moje prochlastaná 1.6 8v dokáže při 130 udělat spotřebu pod 6 litrů. A OD VÝMĚNY MOTORU 1.1 ZA 1.6 JSEM NEZAŽIL ŽE BYCH PŘI VÝJEZDU Z VESNICE NESTAČIL OSTATNÍM ŘIDIČŮM. Potom jen tak ze srandy jsem psotavil moji koncepčně starou z 90 let 1.6 obyčejnou 8V proti nové technice v podobě TDi. No výsledek byl takový že aspon vím jak vypadají moje zadní LED světla když se odemně vzdalují. Samozřejmně chápu že porovnávám jablka a hrušky a že tento příspěvek sem vůbec nepatří, ale naskytla se příležitost chvilku jezdit v TDi tak jsem to vyzkoušel když všichni ostatní melou o tom jak je tato motorizace v podobě TDi skvělá a jak to hovno žere. Podle mě to tak NENÍ. Ten trošek co já byh tady za 150 tis, km ušetřil na tej naftě bych později dal do nového Turba, nedejbože aby se zesralo čerpadlo, vstřiky a u dieselu o hodně poruchovější než u benzínu. Tímto nechci říci že je špatně i HDi, dokud si sám HDi neotestuji nemohu o něm říci nic špatného, je dosti možné že podělané TDi které má půlka našeho národa jako modlu je ve finále horší než HDi. Když jsem chtěl stačit ostatním řidičům musel jsem na to sakra šlapat a v duchu jsem si říkal kde je ten obrovský kroutící moment co to auto má ? Alespon tak mi to bylo od dieseláků líčeno kroutící moment je nejdůležitější ale alespon tady nebyl k ničemu platný. Zkoušel jsem to i točit od 3000 se vůbec nic neděje a tak to pokračuje do 4000 kde se dá už jen tak zařadit. Aby můj názor na spotřebu nebyl podložen jenom jedním motorem. Mám dobrého kamaráda co zastává naftu ten má podle něho silnou čiplou 1.9 TDi a co jsem se sním bavil o spotřeba tak o proti té slabé verzi má všude cca o 1 litr větší spotřebu. Tam už úspora není vůbec žádná. Spíše to je pro zlost rychleji se ničí komponenty motoru, hlavně když dojíždí do mín jak do 12 KM se ten motor jenom ničí.

Prosím neberte tento článek jako moji zaujatost proti dieselu testoval jsem pouze TDi, neříkám že HDi je horší než benzín nejezdil jsem v tom.

Omlouvám se že tento příspěvek až tak nepatří do tohoto vlákna, pouze jsem měl příležitost vyzkoušet dieslové auto, tak jsme se chtěl podělit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápem ako môžeš zrovnávať TDi a atmosfériský benzín... :myslim Jedine tak subjektívne ako si to popísal, pretože objektívne je proste TDi pracant do služobných fábií, oktávií a transportérov kde je treba aj nejaký ten krútiaci moment, ktorý ti tá 1.6ka v benzíne proste nedá. Skús si do kufra nahodiť 400kg (ako sa bežne preťažuje naša firemná Fabia Combi :bojim) a potom si daj štart z miesta... :papa

Mám už toho dosť (10 rokov) najazdené na služobných autách (benzín / nafta = 50/50) a viem, že keď potrebujem ťahať vozík alebo previezť ťažké veci tak si benzíňák nezoberiem... Keď sa chcem pri prevoze materiálu a svojho pozadia aj trochu \"povoziť\" tak beriem benzínovú 2,8 VR6 Alhambru :D:D:D

Ja som tiež zastáncom benzínu ale napr. proti HDi nemám zhola nič... keď sa dožijem 60tky tak si na staré kolená kúpim nejaké chrochtadlo z automatom a budem sa \"kochať\"... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,4 benzin mi žere rovnako ako cinicmanovi.......no raz sa mi na dlhej trase s plnym autom aj to len šlo batožiny podarila spotreba 5,9l/100km ..........

no a HDI je dokonalejší motor ako ako TDi aspoň podla mňa :) sice TDi niekedy ma menšiu spotrebu ako HDI ale HDI je pružnejší a ma väčšie spektrum otačok, a po chipe a doladeni podla šoferovich predstav ma aj krasne malu spotrebu, nedymí a je ešte výkonnejší a pružnejší :)

a k te GTI....tak rejtymu to žere do 7 litrov, čomu moc neverim ale on to stale tvrdi :-P :D

[upravil dne 13/12/11 08:48 od winco]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...