Charlie 1 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 ty diody jdou jednoduše seřídít dia LPG... Vyjet LPG do prázdna,napojit na dia zjistit odpor natankovat cca 7l(nebo kolik budete chtít) seřídit rozsvícení červené diody a zbytek diod rozdělit v poměru k zbytku nádrže...tzn.třeba 47l-7l=40l a mám 4 kontrolky tak se rozdělí diody po 10l a ukazuje to úplně přesně,ale chc si s tím pohrát....:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slipkont Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 :o:o prostě ten peugeot-club je plný chytrých lidí, já to říkám pořád .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 Mě diody ukazovaly špatně, při servisce jsem to řekl, seřídil to, nebylo to ještě ono, tak jsem si to nechal při další servisce znovu doladit a teď se mě rosvítí červená při asi 10 litrech v nádrži. Nádrž mám externí. Petře, nenech se odrbat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 9. duben 2013 Sdílet Odesláno 9. duben 2013 jo musí to jít,nebo se jim nechtěl tahat drát od nádrže do kabiny,,,,to je taky možnost lenost.... BRC ma Ducatista ataky tam má měřák v kabině.... co ti tam dali za vstřiky LPG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobra 72 Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 No, zcela upřímně, já na nějaký diody prdím. Stačí, když se mi rozsvítí ta, co ukazuje, že jedu na plyn. A vím, že na 55 litrů ujedu něco přes 500 kiláků... Jsem zvyklej z formana, tam žádnej ukazatel nebyl. I když, vlastně byl, na nádrži byl klasickej budík, ale kdo by furt lezl do kufru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 tak to mam hotove , ptal jsem se na ten merak a ze to prej montovali ale u 99% aut to prej do roka tovedeni uhnilo nebo zacalo blbnut tak uz to nemontujou , ale kdybych chtel tak mi to na moji zadost dodelaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 mě to funguje asi následovně, prvních 50 km tam jsou všeny, dalších 50 zhasne druhá a pak dvě zelený a rezerva všechny po 100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miku Odesláno 10. duben 2013 Sdílet Odesláno 10. duben 2013 Ty ledky mi informativně fungujou ,(důležitá je ta , která mi oznámí , že jedu na plyn ) ale vždy při čerpání plynu vynuluji denní km na tachometru a řídím se počtem ujetých km.Při ujetí cca 400km jedu natankovat,čerpačku mám po cestě do práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobra 72 Odesláno 11. duben 2013 Sdílet Odesláno 11. duben 2013 Jj, dělám to úplně stejně, jako Miku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarino24 Odesláno 12. duben 2013 Sdílet Odesláno 12. duben 2013 ja mam toroidnu nadrz v kufri a ledky ukazuju dobre a ked zacne pipat a blikat tak znamena ze uz tam skoro nic nie je a vtedy idem natankovat.Co ma skor stve ze neukazuje dobre benzin.Ide na plyn ale auto si mysli ze ide na benzin a klesa rucicka aj keby tam bola uplne plna nadrz benzinu.Minule mi svietila rezerva tak som tankol 5l a jazdil som na plyn a vyslo mi to okolo 500km na plyne tak sa riadim podla toho nie podla toho co mi ukazuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 14. srpen 2013 Sdílet Odesláno 14. srpen 2013 Zdravím všechny \"plynaře\". Zatím jsem najezdil necelých 40tis.km a spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 25. říjen 2013 Sdílet Odesláno 25. říjen 2013 koukám kdo najednou vše začal jezdit na plyn...i ty kteří ho zatracovali.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 4. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2013 koukám kdo najednou vše začal jezdit na plyn...i ty kteří ho zatracovali.... Kdo to byli? :-o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
venca.5 Odesláno 15. únor 2014 Sdílet Odesláno 15. únor 2014 Máte niekto skúsenosti s LPG na motore 1.4 16V KFU - 65kW (207,206,307,C3,C4) ?. Chcel by som dať namontovať konkrétne systém Tartarini alebo BRC. Je to spoľahlivé? Neblbne elektronika a pod.? Vďaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobra 72 Odesláno 7. březen 2014 Sdílet Odesláno 7. březen 2014 Nemá tady někdo, krom Ferryho, systém AG DGi? Vypadl mi nějaký šroub z reduktoru, vytekl z toho nějaký humus a teď to syčí a smrdí plyn... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 7. březen 2014 Sdílet Odesláno 7. březen 2014 Péťa myslím....ten šroub kup tam kde dělají AG steluje se tím bohatost a množství lpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobra 72 Odesláno 7. březen 2014 Sdílet Odesláno 7. březen 2014 Aha, tak to bude ten, co mi s ním kroutil můj mechanik... Jo, už jsem se objednal k plynařům kousek od Plzně, jen musím týden jezdit na benzín. Snad to nebude nic horšího, už se začínám trochu děsit, když vidím, co už jsem do toho auta nasypal... [upravil dne 9/3/14 19:59 od Kobra 72] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bavorachzech Odesláno 27. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2015 Ahoj. Mám Peugeota nově. Je to 2.2i 116 kW. Chtěl bych ho nechat předělat na LPG. Zatím uvažuji o systémech Magic G4, Lovato, Elpigaz a Landi Renzo. Bohužel co člověk to názor. Chtěl bych se zřejmě vyhnout STAGu kvůli nižší životnosti vstřikovačů. Máte někdo zkušenosti s některým z těch systémů na stejném či podobném motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 27. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2015 Mám 2.0i 100Kw, LPG Stag 300+. Najeto 96000 km a vstřikovače jsou původní, bez repasu. Vše šlape po celou dobu bez nejmenších problémů. Mám zjištěno, že případný repas vstřikovačů bude za pár korun. Takže u mě Stag za 1*. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bavorachzech Odesláno 27. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2015 Mám 2.0i 100Kw, LPG Stag 300+. Najeto 96000 km a vstřikovače jsou původní, bez repasu. Vše šlape po celou dobu bez nejmenších problémů. Mám zjištěno, že případný repas vstřikovačů bude za pár korun. Takže u mě Stag za 1*. Díky za odpověď... Ještě se zeptám, je to s přimazáváním nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.