Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jezdíme na PLYN


Fusion

Recommended Posts

ty diody jdou jednoduše seřídít dia LPG...

Vyjet LPG do prázdna,napojit na dia zjistit odpor

natankovat cca 7l(nebo kolik budete chtít)

seřídit rozsvícení červené diody a zbytek diod rozdělit v poměru k zbytku nádrže...tzn.třeba 47l-7l=40l a mám 4 kontrolky tak se rozdělí diody po 10l a ukazuje to úplně přesně,ale chc si s tím pohrát....:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě diody ukazovaly špatně, při servisce jsem to řekl, seřídil to, nebylo to ještě ono, tak jsem si to nechal při další servisce znovu doladit a teď se mě rosvítí červená při asi 10 litrech v nádrži. Nádrž mám externí. Petře, nenech se odrbat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, zcela upřímně, já na nějaký diody prdím. Stačí, když se mi rozsvítí ta, co ukazuje, že jedu na plyn. A vím, že na 55 litrů ujedu něco přes 500 kiláků... Jsem zvyklej z formana, tam žádnej ukazatel nebyl. I když, vlastně byl, na nádrži byl klasickej budík, ale kdo by furt lezl do kufru... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty ledky mi informativně fungujou ,(důležitá je ta , která mi oznámí , že jedu na plyn ) ale vždy při čerpání plynu vynuluji denní km na tachometru a řídím se počtem ujetých km.Při ujetí cca 400km jedu natankovat,čerpačku mám po cestě do práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam toroidnu nadrz v kufri a ledky ukazuju dobre a ked zacne pipat a blikat tak znamena ze uz tam skoro nic nie je a vtedy idem natankovat.Co ma skor stve ze neukazuje dobre benzin.Ide na plyn ale auto si mysli ze ide na benzin a klesa rucicka aj keby tam bola uplne plna nadrz benzinu.Minule mi svietila rezerva tak som tankol 5l a jazdil som na plyn a vyslo mi to okolo 500km na plyne tak sa riadim podla toho nie podla toho co mi ukazuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...
  • O 2 měsíce později...
  • O 1 měsíc později...
  • O 2 měsíce později...
  • O 3 týdny později...

Aha, tak to bude ten, co mi s ním kroutil můj mechanik... :) Jo, už jsem se objednal k plynařům kousek od Plzně, jen musím týden jezdit na benzín. Snad to nebude nic horšího, už se začínám trochu děsit, když vidím, co už jsem do toho auta nasypal... :)

[upravil dne 9/3/14 19:59 od Kobra 72]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj. Mám Peugeota nově. Je to 2.2i 116 kW. Chtěl bych ho nechat předělat na LPG. Zatím uvažuji o systémech Magic G4, Lovato, Elpigaz a Landi Renzo. Bohužel co člověk to názor. Chtěl bych se zřejmě vyhnout STAGu kvůli nižší životnosti vstřikovačů. Máte někdo zkušenosti s některým z těch systémů na stejném či podobném motoru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 2.0i 100Kw, LPG Stag 300+. Najeto 96000 km a vstřikovače jsou původní, bez repasu. Vše šlape po celou dobu bez nejmenších problémů. Mám zjištěno, že případný repas vstřikovačů bude za pár korun. Takže u mě Stag za 1*.

Díky za odpověď... Ještě se zeptám, je to s přimazáváním nebo ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...