Jump to content
Sign in to follow this  
Mišak

Pár dotazů k rozvodům P406 2.0Hdi

Recommended Posts

ahoj kluci,

opět potřebuji poradit, v sobotu jsem se chtěl podívat jak vypadá řemenice na klice.Bylo slyšet vždy po vypnutí motoru zapištění.Zjistil sem že mam tu gumu zakrytou kovem tak nevím jak mam udělat křídový test.Sundal jsem ji v domnění že se něco dovím.bez řemenice jsem nastartoval a chtěl poslechnoutzda zvuk je pryč.Zvuk pryč byl,,ale,,,.Normalně se mi posunoval rozvoďák směrem ven od motoru a myslím že celkem dost.zdechl jsem motor zkusil znova stejný problem.Aby toho nebylo málo tak sem si všiml že začala tect vodní pumpa ne moc ale sákne, za noc tak 5cm loužička.je možné že sem jí zkusrvil jak se mi posunoval řemen?Rozvody jsou tam 60tisic po předchozím majieli značky SKF.

Neda se nic dělat udělam nové rozvody, ale...

Podle navodu na xantiaclubu sem vyčetl že čerpadlo se nemusí aretovat že mu je jedno jak bude.Fakt??

Vačka se jistí jedním šroubem M8 šel mi tam celkem stuha je to normalní?A ikdyž tak je tak se dá rozvodem hnout cirka o zoubek.

A pak na zavěr nevím jak má vypadat ten kolík do setravčníku.Podle navodu co psal borec tak ho nedaval jen poznačil kolo od kliky.Nejsem si jist jestli je to uplně okej jistota je jistota.

Prozatím díky určo ještě něco doplním :papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

To určitě ano ja se chtěl podívat jak vypadá řemenice z druhé strany.A proto sem ji sundal a zkusil natočit možná dobře že sem to udělal a pak nebračel že mi skočil rozvod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddie prosím tě mužeš mi prosím tě nějak ukazat nebo nakreslit jak vapadá ten kolik čím se aretuje setrvačník? a musím značit kolo čerpadla nebo ne? děkuji.

Jinak přiznavam že sem ocas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám na aretaci setrvačníku ohnutou kulatinu do tvaru jakéhosi Z vysokého asi 20cm, protože ta díra je za startérem. Nebo někdo sundavá startér. Zkus si tam posvítit zespodu, ta díra je trochu vidět. Jinak čerpadlo se neznačí, u commonrailu na jeho poloze nezáleží na rozdíl od starých rotačních čerpadel, proto ani nemá aretační díry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretoze potom nie je nic co drzi remen na mieste a moze sa stat ze zbehne z dolneho ozubeneho kolesa, pripadne moze zbehnut z osky aj cele koleso (malo pravdepodobne), nasledky si vies asi predstavit sam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ozzy

bez uražky:) -- Kdo nic neděla nic nezkazí a taky se nic nenaučí.Pokud si kurvým svoje moje vina.Ale dík za tvé rady.

Odiie - díky klobouk dolů před tebou.

Pro všechny ja sem u auta nebyl sám.Čuměl sem na řemen a otec nastartoval takže sem všechno vyděl hned.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dneska rozvody rozhozeny.Zítra dojsou nové v sobotu namontovat a už zase skačem přes kaluže:)

Nakonec sem setrvak zajistil rovnou kulatinkou zespod auta blběj přístup ale šlo to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dnes rozvody dodělany.Povedli se.Abych se přiznal nebylo tak těžké jak sem se domníval řekl byxch že to snad bylo nejednodužší co jsem zatím dělal.Nejhorši je když do začatku víš hovno to se pak blbě děla dělají se kraviny viz. můj pokus bez řemenice.

jinak díky všem za reakce a rady myslím že se zase brzo ozvu:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...