milko9 Odesláno 29. srpen 2011 Sdílet Odesláno 29. srpen 2011 dobry mam taky problemik ... siel som z prace auto normalne rytilo prisiel som domov v pohode ako nahle som ho odstavil a po 5 minutach som siel znova prec auto uz nechytilo tocislo ale naprazdno palivove cerpadlo je v poriadku len neprudi doneho el prud. ked ho dam napriamo na 12 v tak cerpadlo rozbehne auto chyti ... akonahle zapojim origo zasuvku z cerpadlom ani ne sekne . je nato dake rele alebo poistka ? poradte som uz bezmocny... dakujem .. Milko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 30. srpen 2011 Sdílet Odesláno 30. srpen 2011 Elektrické čerpadlo má poistku č.35 v motorovom priestore. Prúd do neho ide cez silové kontakty hlavného dvojitého relé motora a jeho cievky ovláda riadiaca jednotka motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milko9 Odesláno 30. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2011 to je sice pekne ale podla mna ak by bolo daco z ecu tak nechyti ani ked je palivo e napriamo nie ? moze to byt to rele cerpadla ? ze je zlepene a nezopne ho pri skruteny kluca do polohy 2 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 30. srpen 2011 Sdílet Odesláno 30. srpen 2011 Nehovorím že máš dačo s ecu. Ja som len napísal postupnosť ako to ide ďalej. Začal by som meraním na poistke 35. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milko9 Odesláno 31. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2011 ok je to vyriesene palive rele bolo zlepene a nepustilo el prud do cerpadla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parlament Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 Ahoj,asi mávam rovnaký problém.Od vianoc kľud(odťah z Rakúska) až do včera.Našťastie sa mi podarilo naštartovať núdzovo na LPG.Viete mi povedať kde mám hľadať to hlavné dvojrelé(palivové relé,ak je to teda to isté) na svojom aute.Skúšal som v serviceboxe,ale nič rozumné som nenašiel.Nevylučujem,že zle hľadám:)Ak ho mám vadné a zistím objednávací kód asi zabehnem do Peugeotu/Citroenu pre nové.Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 Ahoj,asi mávam rovnaký problém.Od vianoc kľud(odťah z Rakúska) až do včera.Našťastie sa mi podarilo naštartovať núdzovo na LPG.Viete mi povedať kde mám hľadať to hlavné dvojrelé(palivové relé,ak je to teda to isté) na svojom aute.Skúšal som v serviceboxe,ale nič rozumné som nenašiel.Nevylučujem,že zle hľadám:)Ak ho mám vadné a zistím objednávací kód asi zabehnem do Peugeotu/Citroenu pre nové.Ďakujem. Bohužiaľ, tu sme riešili motor HDi, nie benzín:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parlament Odesláno 1. září 2011 Sdílet Odesláno 1. září 2011 Samozrejme som si všimol to HDI,vadí to?Benzínové motory nemajú dvojrelé?Alebo sa tu viac cení založenie extra vlákna na ten istý problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janty Odesláno 7. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2011 zdravim ..mam problem nastartovat auto ,,,poradili mi vymontovat cerpadielko ktore je ulozene v nadrži vymontoval som ..napojil na 12v ...cerpadielko funguje ,,,tak ze problem vidim v napajacom konektore na cerpadlo ibaze neviem v krtorych kablikoch mam namerat prud ? teda nameral som prud iba v tenkom žltom kabli ostatne nič ziadna štava v nich nieje aj po zapnuti spinačky ...v com moze byt problem ? oznacenie kablov : 1.modry hrubši, 2.žlty hrubši (obe kable bez naznaku štavy) 3.tenky biely 4.tenky žlty s pritomnostou neustaleho prudu ak mozte poradte mi kto ma stym skusenost :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 7. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2011 Tu je schéma HDi- čka, ale 306. V tom červenom je palivové čerpadlo v nádrži. Neviem či je to rovnaké so 406. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeblo Odesláno 11. srpen 2013 Sdílet Odesláno 11. srpen 2013 Od vcera mam podobny problem raz sa mi podari nastartovat cerpadlo pocuc pri otoceni klucom do polohy 2 a inokedy ho nepocuc a nenastartujem. vcom by mohol byt problem? je mozne ze odchadza cerpadlo, alebo to rele niekedy nezopne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 11. srpen 2013 Sdílet Odesláno 11. srpen 2013 Môže to byť jedno aj druhé... Ideálne by bolo merať napatie na poistke pre čerpadlo vtedy, keď ho nepočuješ. Tým vylúčiš hlavné dvojité relé. Skús pozrieť konektor na čerpadle pod zadnou sedačkou, či nie je zaoxidovaný. Prípadne otvoriť naftový filter, či v ňom nie sú medené piliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeblo Odesláno 12. srpen 2013 Sdílet Odesláno 12. srpen 2013 Ak tomu dobre rozumiem tak touto metodou merania napetia viem zistit ci je chyba v rele alebo v cerpadle len vtedy ak je poistka medzi rele a cerpadlom. Ak nameram napetie rele prepusta, ak nenameram rele neprepusta. Ake je cislo tej poistky pre 406 hdi facelift? Uz som nasiel, je to cislo 25. Chcem sa opitat este ze ked rele je chybne ci na palubovke vidim stav paliva? [upravil dne 12/8/13 13:58 od skeblo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeblo Odesláno 13. srpen 2013 Sdílet Odesláno 13. srpen 2013 Kolko asi stoji to rele na 406 2.0 hdi? Dako to neviem najst. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 13. srpen 2013 Sdílet Odesláno 13. srpen 2013 To relé nemá nič spoločné s ukazovaním stavu paliva, čiže ho vidíš aj keby relé nezoplo. A nameral si niečo na tej poistke? Koľko stojí neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeblo Odesláno 13. srpen 2013 Sdílet Odesláno 13. srpen 2013 Nenameral, respektive nemeral som, lebo ako na potvoru :grr stale to funguje a vzdy nastartujem. Pouzite rele som zistil ze sa da za 20e. Za 2 tyzdne sa mi 3x stalo ze som nemohol nastartovat a to autom chodim kazdy den. Tak musim cakat a trpnut kedy ma to prekvapi a kedy to nenastartuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 13. srpen 2013 Sdílet Odesláno 13. srpen 2013 Videl by som to na odchádzajúce čerpadlo v nádrži Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kotlos.16 Odesláno 13. srpen 2013 Sdílet Odesláno 13. srpen 2013 Někdy stači zespodu nadrže zabouchat v mistě čerpadla třeba nasadou,klackem...a ono se chytne,ale je to nouzovka na dojeti. Za tu dobu bude asi vydřen komutator... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeblo Odesláno 15. srpen 2013 Sdílet Odesláno 15. srpen 2013 No tak dnes som uz nenastartoval, zmeral som napetie na poistke 25 a to bolo po zapnuti kluca do 2 polohy ked rele zoplo 12,6V a ked rele rozoplo asi po 4 sekundach 3,4V priblizne a cerpadlo pocut nebolo. Neviem ci tie hodnoti su v poriadku, ale vyzera to na cerpadlo, musel som odsunut zadnu sedacku a postlacac gumu pod ktorou je cerpadlo. Potom auto chytilo. Cez vykend sa este pozriem blizsie na cerpadlo. PS. v rele bolo pocut cukanie 2x, prvy krat ked som dal kluc do 2 polohy tam bolo 12,6V a potom asi po 4 sekundach druhy krat a potom som nameral 3,4V. [upravil dne 15/8/13 21:01 od skeblo] [upravil dne 15/8/13 21:03 od skeblo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 16. srpen 2013 Sdílet Odesláno 16. srpen 2013 Po zapnutí kľúča do 2. polohy cvakne relé a pustí tých 12,6V do čerpadla, cez tú poistku. Pokiaľ do 4-5s nezačneš štartovať, RJ odpojí relé a odstaví čerpadlo - to druhé cvaknutie. Takže ti to funguje správne. Problém máš v čerpadle, tak, ako som písal vyššie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.