Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

palivove cerpadlo 306 2.0 HDi


milko9

Recommended Posts

dobry mam taky problemik ...

siel som z prace auto normalne rytilo prisiel som domov v pohode ako nahle som ho odstavil a po 5 minutach som siel znova prec auto uz nechytilo tocislo ale naprazdno palivove cerpadlo je v poriadku len neprudi doneho el prud. ked ho dam napriamo na 12 v tak cerpadlo rozbehne auto chyti ... akonahle zapojim origo zasuvku z cerpadlom ani ne sekne . je nato dake rele alebo poistka ? poradte som uz bezmocny... dakujem .. Milko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,asi mávam rovnaký problém.Od vianoc kľud(odťah z Rakúska) až do včera.Našťastie sa mi podarilo naštartovať núdzovo na LPG.Viete mi povedať kde mám hľadať to hlavné dvojrelé(palivové relé,ak je to teda to isté) na svojom aute.Skúšal som v serviceboxe,ale nič rozumné som nenašiel.Nevylučujem,že zle hľadám:)Ak ho mám vadné a zistím objednávací kód asi zabehnem do Peugeotu/Citroenu pre nové.Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,asi mávam rovnaký problém.Od vianoc kľud(odťah z Rakúska) až do včera.Našťastie sa mi podarilo naštartovať núdzovo na LPG.Viete mi povedať kde mám hľadať to hlavné dvojrelé(palivové relé,ak je to teda to isté) na svojom aute.Skúšal som v serviceboxe,ale nič rozumné som nenašiel.Nevylučujem,že zle hľadám:)Ak ho mám vadné a zistím objednávací kód asi zabehnem do Peugeotu/Citroenu pre nové.Ďakujem.

Bohužiaľ, tu sme riešili motor HDi, nie benzín:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

zdravim ..mam problem nastartovat auto ,,,poradili mi vymontovat cerpadielko ktore je ulozene v nadrži vymontoval som ..napojil na 12v ...cerpadielko funguje ,,,tak ze problem vidim v napajacom konektore na cerpadlo ibaze neviem v krtorych kablikoch mam namerat prud ? teda nameral som prud iba v tenkom žltom kabli ostatne nič ziadna štava v nich nieje aj po zapnuti spinačky ...v com moze byt problem ? oznacenie kablov : 1.modry hrubši, 2.žlty hrubši (obe kable bez naznaku štavy) 3.tenky biely 4.tenky žlty s pritomnostou neustaleho prudu ak mozte poradte mi kto ma stym skusenost :roll:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Môže to byť jedno aj druhé... Ideálne by bolo merať napatie na poistke pre čerpadlo vtedy, keď ho nepočuješ. Tým vylúčiš hlavné dvojité relé. Skús pozrieť konektor na čerpadle pod zadnou sedačkou, či nie je zaoxidovaný. Prípadne otvoriť naftový filter, či v ňom nie sú medené piliny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak tomu dobre rozumiem tak touto metodou merania napetia viem zistit ci je chyba v rele alebo v cerpadle len vtedy ak je poistka medzi rele a cerpadlom. Ak nameram napetie rele prepusta, ak nenameram rele neprepusta. Ake je cislo tej poistky pre 406 hdi facelift?

Uz som nasiel, je to cislo 25.

Chcem sa opitat este ze ked rele je chybne ci na palubovke vidim stav paliva?

[upravil dne 12/8/13 13:58 od skeblo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nenameral, respektive nemeral som, lebo ako na potvoru :grr:grr stale to funguje a vzdy nastartujem. Pouzite rele som zistil ze sa da za 20e.

Za 2 tyzdne sa mi 3x stalo ze som nemohol nastartovat a to autom chodim kazdy den. Tak musim cakat a trpnut kedy ma to prekvapi a kedy to nenastartuje :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak dnes som uz nenastartoval, zmeral som napetie na poistke 25 a to bolo po zapnuti kluca do 2 polohy ked rele zoplo 12,6V a ked rele rozoplo asi po 4 sekundach 3,4V priblizne a cerpadlo pocut nebolo.

Neviem ci tie hodnoti su v poriadku, ale vyzera to na cerpadlo, musel som odsunut zadnu sedacku a postlacac gumu pod ktorou je cerpadlo. Potom auto chytilo. Cez vykend sa este pozriem blizsie na cerpadlo.

PS. v rele bolo pocut cukanie 2x, prvy krat ked som dal kluc do 2 polohy tam bolo 12,6V a potom asi po 4 sekundach druhy krat a potom som nameral 3,4V.

[upravil dne 15/8/13 21:01 od skeblo]

[upravil dne 15/8/13 21:03 od skeblo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po zapnutí kľúča do 2. polohy cvakne relé a pustí tých 12,6V do čerpadla, cez tú poistku.

Pokiaľ do 4-5s nezačneš štartovať, RJ odpojí relé a odstaví čerpadlo - to druhé cvaknutie. Takže ti to funguje správne.

Problém máš v čerpadle, tak, ako som písal vyššie ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...