Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

chcipani pri startu, hlavne v zime


Vergilius

Recommended Posts

Dobry den. Manželka má 307 1,6 benzin v automatu.

Studene starty delaji autu problemy. Kdyz nastartuju v zime, po cca 2 vterinach motor zhasne. V teplejsim obdobi sice drzi, ale musi zase cekat zhruba pul minuty, nez zaradi rychlost a muze se rozjet jinak taky chcipne. Nedavno jsem tomu chtel prijit na kloub, ale marne. Dokonce jsem vysledoval, ze nesmim ani pohnout volantem, jinak se dostavi jiz zminene chcipnuti motoru. (ze by i servo na to melo vliv se mi ovsem nechce verit). Kupoval jsem novy akumulator a problem stale pretrvava. V servise pri napojene diagnostice nezjistili zadnou zavadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak byl jsem v servise. Pri popsani problemu technikovi mi bylo receno jak jiz bylo zmineno zrejme spatne cidlo teploty. Ejhle oprava se nekonala. Mechanik napojil auto na diagnostiku a zadnou zavadu nenasel a ani chcipnuti po startu se nekonalo. (pokousel se nastartovat trikrat a vse v pohode). Myslim si, ze to bude tim, ze to startuje v dilne, kde teplota samozrejme moc neklesa. Prijel jsem teda s autem domu s neporizenou a vecer kolem pate hodiny auto zase odmitalo poslusnost. Chciplo hned po prvnim startu. (jako naschval). Zacinam byt zoufaly. Jeste mi poradil technik pri startovani slapat na plyn. Rovnou mi mohl rict at tankuju kerosin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidlo teploty preto, lebo ked je motor studeny, tak musi byt davkovana bohatsia zmes, nieco ako sytic.

Ak ale cidlo poskytne spatny udaj o teplote motora, napriklad ze motor je teply ale v skutocnosti studeny

tak to ma za nasledok davkovanie menej bohatej zmesy (sytic) a preto auto scipne, lebo neni dostatocne obohatena

zmes tak ako prestudeny motor je potrebne...

v dielni by sa to prejavilo keby bol motor uplne studeny, cize cez noc nechat v servise.

este moze byt problem v podavacom cerpadle paliva v nadrzi. moze mat slaby tlak, ale to by asi na dia technik zbadal...

to sa zvykne prejavovat ale pri skoro prazdnej nadrzi, ked sa cerpadlo viacej namaha. takze tu asi chyba nebude

aj ked sa neda vylucit, len ako vravim technik to asi pozrel.

takze za mna pre zaciatok na 95% cidlo teploty motora...

... Jeste mi poradil technik pri startovani slapat na plyn...

...a zmen technika...

[upravil dne 8/10/11 05:14 od Marcel00]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 5 týdnů později...
  • O 1 měsíc později...

Novy software byl nahran celkem dvakrat za posledni rok, vzdy od jineho servisu. Na dekarbonizaci nemam nazor ani zkusenosti s ni.

Ovsem ejhle problem zrejme vyresen. Koupil jsem nove svicky a provedl vymenu. Stare uz byly celkem dost vypalene. Z puvodnich 0,9mm byl mezi kontakty odstup vice jak 1,2mm.

Zatim pazout startuje jak vinko, tak doufam, ze mu to i vydrzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 9 let později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...