Vincent1 Odesláno 27. srpen 2011 Sdílet Odesláno 27. srpen 2011 Zdravím kolegové, neporadíte mi, jestli nějaké relé neovládá otvírání/zavírání klapky přívodu vzduchu...? nějak mi nefunguje a tak hledám příčinu problému..děkuju za radu...!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 27. srpen 2011 Sdílet Odesláno 27. srpen 2011 Je to tady asi 100% popsané... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 27. srpen 2011 Sdílet Odesláno 27. srpen 2011 třeba: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vincent1 Odesláno 27. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2011 díky za vyčerpávající návod...jediný co mě děsí je dostat se sk tomu, tzn. to odstrojení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 27. srpen 2011 Sdílet Odesláno 27. srpen 2011 Co tě na tom děsí? Přístup je docela dobrej. Ta schránka se dá napoprvé vyndat za cca 10 minut... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merlin99 Odesláno 28. srpen 2011 Sdílet Odesláno 28. srpen 2011 Ked ta desi toto, na 407 nikdy nepomysli , tam sa pri problemoch s klapkami rozobera palubovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka.budejovice Odesláno 20. srpen 2012 Sdílet Odesláno 20. srpen 2012 Zdravím, našla by se hodná duše, která by našla v servisboxu el. schéma motorku ovládání klapky přívodu vzduchu? Vymýšlíme jak omezit proud na motorku a trochu je problém, že je motorem obousměrný. Potřeboval bych vědět, zda je motůrek ovládaný přímo z bsi nebo odjinud. Díky za případnou pomoc. Určitě se pak podělím o řešení, už mě to pěkně štve. Nechci se smířit s tím, že motůrek je stále přetěžovanej a může se kdykoliv zlomit ta osa nebo ožvejkat kolečko. V knize Jak na to, je jen schéma s motůrkem, co má 3 dráty, já mám pouze 2. [upravil dne 20/8/12 15:03 od Jirka.budejovice] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 20. srpen 2012 Sdílet Odesláno 20. srpen 2012 Ano je to vedené dvoudrátově a to konkrétně na piny 25 a 26 konektoru ze zadní strany Panelu klimatizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka.budejovice Odesláno 21. srpen 2012 Sdílet Odesláno 21. srpen 2012 Jj už mám schéma. bude to trochu složitější, ale řešení se zdá být na světě. Díky všem zůčastněným za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 21. srpen 2012 Sdílet Odesláno 21. srpen 2012 No to řešení už tady je popsané... já vidím problém ve stáří a křehnutí toho plastu, takže když tu klapku vyměníš za novou nebo vyztužíš starou tak podle mě bude pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka.budejovice Odesláno 21. srpen 2012 Sdílet Odesláno 21. srpen 2012 Vím, že se to tu řešilo mikrospínačema, ale hlavně na starých modelech, kde asi funguje vypínání trochu jinak a motůrek se vypne až při zatížení motůrku v krajní poloze kolečka. Mě se motůrek i bez zátěže na dorazu sám vypne, nevím dejme tomu, že za 15 sekund. Na motůrku jsme naměřili při dorazu kolečka proud 400mA, při otáčení motůrku bez koleček tam je pouze 20 mA. Takže to zkoušíme vyřešit tím, že když se kolečko zastaví v krajní poloze, tak tomu dovolíme dát max proud 50mA a napětí spadne možná na 1V. A to ty kolečka vydrží v pohodě. Nemyslím si, že je to stářím plastových koleček, prostě to někdo zprasil a nepřemýšlel při výrobě. Nejvíc mě rozesmálo, když jsem na krabičce našel VALEO CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 21. srpen 2012 Sdílet Odesláno 21. srpen 2012 OK, dělej jak myslíš, bez vynálezců by nezačla Vědeckotechnická revoluce já se holt omezil na to, že jsem to udržoval promazané a po 11-ti letech fungovala jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka.budejovice Odesláno 21. srpen 2012 Sdílet Odesláno 21. srpen 2012 Uvidím jak to dopadne, hlavně je to úprava v řádu desetikorun, takže lepší než shánět motůrek někde na vrakáči za 500. Hřídelku jsem sice s kolečkem prošrouboval a slepil, ale jestli by to udrželo tu sílu to nevím. [upravil dne 21/8/12 13:04 od Jirka.budejovice] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.