Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ťažko ide servo riadenie na 2.0 Hdi


zolco

Recommended Posts

může to být odcházejícím čerpadlem serva--má nízký tlak--v servisu se dá změřit a porovnat s normovaným tlakem

jinak výměna servooleje nepomůže (to by tam musel být nějaký nepředpisový hustý hnůj), když čerpadlo bude mít tlak v rozmezí daném výrobcem,pak už jen porucha v samotném řízení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díval ses na to kolik je ho v nádobce?Oleje je tam asi 1,3l. Typ Dextron II.

dexron tam nepatri, ale fluide at

do P407 ma ist Fluide DA a to nieje to iste co DEXRON III alebo II. Dexron III ma oznacenie Fluide AT42 takze pozor na to... Tak neviem v akych pripadoch je Dexron III, preistotu na to upozornujem. :roll DexronIII ide asi do mechanickeho serva ... Do elektrickeho uz tento Fluide DA. Takze overit !

da.jpg

[upravil dne 6/10/11 13:00 od Marcel00]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marcel00,důvěřuj ale prověřuj.:DJá napsal co mám na víčku jak tu Ozzy 56 dal foto,ale podle jedné příručky pro uživatele co mám doma tak tam je od TOTALU FLUIDE AT42 a od ESSA ATF D č. ND 9730,94 a podle druhé co sem dostal věnem tak tam je TOTAL FLUIDE ATX. A teď si to přeber.V origo Peugeot servise sem chtěl koupit olej do serva tam mě dali DEXTRON III,že oni to tam dávají.zatím to funguje.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 1 měsíc později...

Mám podobný problém, ale prejavuje sa to len pri voľnobehu... Stačí sa trošku dotknúť plynu a volant ide ľahko. Straki mi poradil vymeniť olej za TOTAL ATX, a keď nepomôže, tak potom vymeniť čerpadlo :)

Zatiaľ to neriešim, pretože som si na chybu zvykol a viem ako sa dá obísť. Trošku pridať... :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Je pravda že sem neskoušel přidat plyn.hlavně si toho všímám když jedu na tu podtočenou dvojku do zatáčky.Nic mi neteče.Kapaliny mám dost.Podle mě se vyplatí koupit za 500 čerpadlo starší s tim že budu vědět že mu šlo zatáčet z lehka.Nebo by jsem si ho mohl nechat změřit.Jen nevím kolik má dávat správný tlak.

A stále stejná otázka jeké z nich tam bude pasovat.. jestli je více druhů nebo jeden pro HDI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za jízdy bych to moc nehodnotil kola maji gyroskopický efekt který je drží v přímém směru. Pokud se ti zdá, že s rostoucími otáčkami jde na místě líp otáčet tak asi bude čerpadlo horší. Vzal bych nějaké z vraku s tím, že ti na ně dají záruku ( třeba v Kališti se dá domluvit na 14-ti dnech ). Myslím, že pro 406 Hdi je jen jedne typ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...