roura Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 Ahoj dnes když jsem potřeboval zjistit typ vzduchového filtru na svym peugeotu (306 break ,1.4) sem narazil na zvlaštní věc...Filtr byl ze spoda zaneseny olejem...ne nijak hodne ale byl tam,tak se ptam jestli je to normalní...taky mi trocu utíka do vody a chtel jsem do zimy měnit tesnení pod hlavou ale ted se bojim jestli tam nebude i neco víc.... díky za nějake info k tomuto tematu .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 Neznám tenhle motor, ale předpokládám, že má do filtrboxu přivedené odvětrání klikovky, což znamená, že se olejové výpary dostávají na filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 Ahoj. Povodne, ked som kupil auto, vzduch. filter bol uplne zasrany a spodok cely od oleja. V sucasnosti menim, co vymena mot. oleja (1x/rok) a spodok vzduch. filtera je naozaj trochu od oleja. Dostava sa tam z toho odvetrania veka motora. Podla mna uplne normalne. Mal som prdnute tesnenie pod hlavou a hoci som cistil chlad. okruh asi 5x, mastna skvrna (duhovy flak) na vrchu nadobky je stale. Rezervoar chl. kvapaliny bol plny mazlaveho borbelu. Slusny mechanik ti urcite povie, ci je to na vymenu tesnenia pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roura Odesláno 26. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 Díky hoši,že jste mi trochu pozvedli naladu,už jsem se bal buhví čeho jestli říkaš že je to naprosto normální ,tak už jsem v klidu...Ten olej do chladici kapaliny utikal už předchozí majitelce,což jsou asi 3 roky a nic s tím nedělala,takže za ty leta už v chladicim okruhu nejakej tn olej je..nedavno jsem měnil kapalinu ale za 14 dni to tam bylo znova a to olej je pořád na stejne hodnotě...Nevím jestli se to vubec da nekdy totalně vyčistit...tady jsem četl neco o octech nebo ruzných přípravcích ale to bych to odepsal nejspíš uplně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 No ja som pouzil 1x nejaky cistic chlad. okruhu do aut a 1x cistic do radiatorov. Mastna skvrna tam je. Najlepsie by bolo vybrat cely chladic, nasypat tam piesok a nadobu riadne vyhrkat, vyplachnut. Olej sa mi straca pri vyssich rychlostiach (nad 130 km/hod.), co by chcelo asi vymenu gufier na ventiloch, co ma nasledne dopad na vysoke HC na emisnej. Pokial budes menit to tesnenie, daj si vymenit i tie gufera. Je to za par eur. K tomu vzduch. filtru: je to normalne, obcas to kukni a iba vytri, nech ti to nejde do rozbocovaca sania a nezaserie MAP senzor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.