Qcko Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 Teraz som si kontroloval akumulator a vsimol som si ze pri vyssich otackach motora mi ide spoza motora dym. Je nejake miesto ktore pozriet/zamerat sa, odkial by to mohlo ist? (resp. stava sa to? ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 hadice turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 26. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 Hmm, sakris, som si aj myslel, keby to bol vyfuk tak to ide stale... no nist, tak si pod to budem musiet lahnut, nemam rad ked nieco netesni ... dufam ze tam bude aspon trochu normalny pristup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dopiťák Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 no teď dělám xantii s tímto motorem a je tam přístup jak .... hodně štěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 No nevim co myslite spatny pristup.Vzdyt u HDi ve 406 mate vsechno jak na podnosu. U Xantuse taky. Zkuste 2,7 HDi a zadni EGr. Nebo demontaz hlavy na 2,1 TD treba 806. Taky DanculID vam muze rict jake se dela turbo na 307 2,0 HDi 100kW. Qcko:Je tam vsechno krasne pristupne.Staci premyslet jak k tomu:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 Mět sundavat hlavu na 806, tak si tem motor snad radši vyndám celej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 26. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 Diky moc, to mi odlahlo, chcem to prekontrolovat, nech viem co a ako... ruky som uz pchal vselikade co sa aut tyka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dopiťák Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 Ano na turbo je krásnej výhled ale šrouby jdou zboku a jak je tomu zvykem lahůdka foceno ze strany od řízení foceno z přední strany nápravy..foták místo poloosy a řekl bych že ti to fouká tady na 806 2.1TD sem hlavu dělal a pro mě normální práce..mám malý ruce a zrcátka...dělám tu i HDi na 807 egr na 2.7 Hdi sem nedělal takže nemůžu posoudit.. na 307 2.0 100kW sem turbo už taky měnil a je to podobné jako tahat startér z opel astra 1.7 DTi (motor daihatsu) kde je startér vzadu ..nad startérem olejovej chladič , pod startérem poloosa ,vedle startéru paliv. čerpadlo , za startérem držák řazení .. jen musíš brát v potaz že každej není tak vzručnej ..hold už tu radši nebudu psát.. čím sem tu na fóru déle tím tu jsou více nepřátelštější lidé .. [upravil dne 26/8/11 12:46 od Dopiťák] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. srpen 2011 Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 může někde fučet i z prvního dílu výfuku--pletence,katalyzátoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 27. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2011 Diky hosi, dvihnem si to dnes, prezriem ci su tam vsetky skrutky a urobim nejaku fotku:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 27. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2011 Hmm, tak som sa do toho dnes pustil... rozobrane som to mal za chvilku a pristup je tam v pohode, ziadny problem dat prec vsetko. Zaroven som aj nasiel pricinu dymenia... ked som cistil sanie (pri prilezitosti pokusov so zaslepenim EGR), tak som nemal origo tesnenie a dal som tam tmel na motory... hmm, ale asi nejako povolil, kazdopadne to prefukovalo spodom a ten maglajz (olej + sadze ) pomaly kvapkal dole po trubkach a ked boli horuce, tak sa to z nich podla vsetkeho vyparovalo, iny unik som nikde nespozoroval Zajtra to aj odfotim ked to budem skladat, ale mal som strasne spinave ruky EDIT: este ma napadla jedna vec Chcel som zhodit aj sanie, ale ako som to tak obzeral, tak by som musel zhodit dole aj egr, co znamena aj odpojit ten chladic na EGR... kazdopadne, vytecie tam moc vody? (je to dost nizko) a hlavne --> je to tak? Musi egr dole? [upravil dne 27/8/11 21:10 od Qcko] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.