Jump to content

Dym spoza motora RHZ


Recommended Posts

Teraz som si kontroloval akumulator a vsimol som si ze pri vyssich otackach motora mi ide spoza motora dym. Je nejake miesto ktore pozriet/zamerat sa, odkial by to mohlo ist? (resp. stava sa to? )

Link to post
Share on other sites

Hmm, sakris, som si aj myslel, keby to bol vyfuk tak to ide stale... no nist, tak si pod to budem musiet lahnut, nemam rad ked nieco netesni :D ... dufam ze tam bude aspon trochu normalny pristup :bojim

Link to post
Share on other sites

No nevim co myslite spatny pristup.Vzdyt u HDi ve 406 mate vsechno jak na podnosu.

U Xantuse taky.

Zkuste 2,7 HDi a zadni EGr.

Nebo demontaz hlavy na 2,1 TD treba 806.

Taky DanculID vam muze rict jake se dela turbo na 307 2,0 HDi 100kW.

Qcko:Je tam vsechno krasne pristupne.Staci premyslet jak k tomu:papa

Link to post
Share on other sites

Ano na turbo je krásnej výhled

1004516r.jpg

ale šrouby jdou zboku a jak je tomu zvykem :D lahůdka

foceno ze strany od řízení

1004519l.jpg

foceno z přední strany nápravy..foták místo poloosy

1004520o.jpg

a řekl bych že ti to fouká tady

1004521.jpg

na 806 2.1TD sem hlavu dělal a pro mě normální práce..mám malý ruce a zrcátka...dělám tu i HDi na 807

egr na 2.7 Hdi sem nedělal takže nemůžu posoudit..

na 307 2.0 100kW sem turbo už taky měnil a je to podobné jako tahat startér z opel astra 1.7 DTi (motor daihatsu) kde je startér vzadu ..nad startérem olejovej chladič , pod startérem poloosa ,vedle startéru paliv. čerpadlo , za startérem držák řazení ;) ..

jen musíš brát v potaz že každej není tak vzručnej ..hold už tu radši nebudu psát.. čím sem tu na fóru déle tím tu jsou více nepřátelštější lidé ..

[upravil dne 26/8/11 12:46 od Dopiťák]

Link to post
Share on other sites

Hmm, tak som sa do toho dnes pustil... rozobrane som to mal za chvilku a pristup je tam v pohode, ziadny problem dat prec vsetko.

Zaroven som aj nasiel pricinu dymenia... ked som cistil sanie (pri prilezitosti pokusov so zaslepenim EGR), tak som nemal origo tesnenie a dal som tam tmel na motory... hmm, ale asi nejako povolil, kazdopadne to prefukovalo spodom a ten maglajz (olej + sadze :D ) pomaly kvapkal dole po trubkach a ked boli horuce, tak sa to z nich podla vsetkeho vyparovalo, iny unik som nikde nespozoroval :)

Zajtra to aj odfotim ked to budem skladat, ale mal som strasne spinave ruky :aut

EDIT: este ma napadla jedna vec :)

Chcel som zhodit aj sanie, ale ako som to tak obzeral, tak by som musel zhodit dole aj egr, co znamena aj odpojit ten chladic na EGR... kazdopadne, vytecie tam moc vody? (je to dost nizko) a hlavne --> je to tak? Musi egr dole?

[upravil dne 27/8/11 21:10 od Qcko]

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...