Jump to content

schéma elektroinštalácie


Recommended Posts

zdravím \"pežoťáci\" jedna otázka: existuje a je dostupná najnovšia schéma el. inštalácie na 206SW 2,0D 2004? mám knihu od nemeckého autora - jak na to, alebo niečo podobné - a tá sa mi nepozdáva Ď

Link to post
Share on other sites

Celkové schéma elektroinstalace neexistuje. Podle VIN se nechá v dokumentaci dohledat schéma, ale jenom po částech. Takže pokud potřebuješ schéma určitého celku, tak musíš dát VIN a pak se nechá něco hledat.

[upravil dne 29/8/11 21:19 od HonzaZ]

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Zdarec, myslíte, že byste mi mohli někdo sehnat schema zapojení zadního stěrače na 206SW?

VIN: VF32EKFWF43102560 Díkes

Taky se přidám, kdyby někdo to schéma našel, moc by mě to pomohlo, nejde mi zadní stěrač na Peugeotu 206 SW, relátko pouze cvaká, přitom u motorku stěračů napětí je:myslim

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Zdar, mám problém se svým 206 1,1 44kW. Když zhasnu teplý motor a třeba po deseti minutách chci startovat, tak při otočení klíčku do druhé polohy se kontrolka motoru na okamžik rosvítí a pak pomalu pohasne. Jednotka nezahájí proces startování, nerozběhne se palivové čerpadlo. Startér točí, ale motor nechytne. Po schládnutí motoru (někdy po deseti minutách, někdy až ráno) vše normálně funguje. Vyměnil jsem čidlo teploty motoru (2 piny, jeden drát) a čidlo teploty chladící kapaliny (3piny, 3dráty) ale nepomohlo. Diagnostika píše: přerušení, nebo skrat +pólu čidla chladící kapaliny. Mám schéma k motoru TU1JP/TU3JP ale moc to nesedí se skutečností. Nebylo by někde k mání schéma k motoru HFX ? VIN: VF32AHFXF41169382 rok výroby 2000. Jestli by ho někdo měl, byl bych vděčný, nebo jestli má někdo podobný problém at se ozve. Díky vincent . . . .

Link to post
Share on other sites

Tak dnes další pokus . . . Natáhl jsem nové vedení mezi jednotkou motoru a čidly teploty motoru. Za studena několikrát normální start, na místě zahřáto asi na 80stC, zhasnuto, pak normální start. Zkušební jízda skončila cca po 1 km. Motor zhasl za jízdy a kontrolka diagnostiky motoru se chovala jako vždy, rosvítila se a pomalu pohasla . . . . . Jestli se tu někde řešilo něco podobného, tak mě tam prosím přesměrujte. vincent . . .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takže vyhledáno, opraveno, vyzkoušeno !!! Nakonec byla chyba v dvojitém relé vstřikovacího zařízení. Ta hnědá kostka pod řídící jednotkou motoru co spíná napájení pro vstřikování atd.

Poděkování panu Koláčkovi . . . .

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 4 years later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...