ricik13 Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 Prosím mám dotaz. Při jízdě z dovolené cca 1200km téměř v jednom kuse mi začala přetékat chladící kapalina pod zavřeným víčkem.Bylo si ce vedro ale ojel byl na teplotě cca 130 a voda se držela v pohodě na 90 st. Rozsvítila se kontrolka že je málo chladící kapaliny a po otevření kapoty jsem zjistil že se začala zrácet z pod víčka. Mohl by to být nějaký zásadní problém?? Jinak jízdní vlastnosti auta se nezměnily vše šlapalo jak má. děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 asi povolil pretlakovy ventil vo viecku... skus si od niekoho pozicat ci je to v tom viecku, ak sa to ukludni tak vymen viecko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 neni celkem normalne, ze takymto spusobem \"mizi\" chladici kapalina. Ked je pod tlakem vytlacana, asi je ruple tesneni pod hlavu alebo samotna hlava... apropo, dej si do popisu typ motoru a vse kolem auta. Bude lehci ti neco radit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 jestli je teď vše s motorem v pořádku,tak jen dobře kontroluj zda nepřibývá oleje v motoru,neubývá voda v chladiči,zda nejsou natlakované (tvrdé)hadice chlad. systému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 keby mu ruplo tesnenie tak mu voda vrie a nema len 90st. zacal by som vieckom na nadrzke. samozrejme skontroluj aj to co ti kolegovia radia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 23. srpen 2011 Sdílet Odesláno 23. srpen 2011 No......nech byt. Mne voda litala venku tri dny a teplota drzela 90......proste rupne tesneni zatoci se hlava a tlak leze do vody.Varit nemusi. Kdyz se povoli vicko na expanzce tak po teplotu 90 stupnu se to zvedne resp.cca tri dcl vytecou pak to musi drzet. Kdyz strika voda venku porad tak neni co resit. 100% potvrzeni je nejlepsi zmerit tlak vody pri ohratem motoru a v zatezi.Musi byt do 0,6 bar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricik13 Odesláno 25. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2011 Motor je 2.0 HDI 66KW r.v. 2004 model 406break teď co jezdím kratší trasy ddo práce atd je vše v normálu,ojej nepřibývá voda zatím nepřetekla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 25. srpen 2011 Sdílet Odesláno 25. srpen 2011 na kratke trasy sa motor tak intenzivne nezahreje... je to HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricik13 Odesláno 26. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 26. srpen 2011 jj já zapoměl napsat že je to HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.