Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0 hdi antipolution faul


marekmesiar

Recommended Posts

Takže všetko bolo v poriadku,až v sobotu večer táto hláška,prvá myšlienka fap.OK dam ho odstranit ako som kupil auto ,najazdil som na nom 107 000 a s fapom som nerobil nič.Diagnostika ukazala ale niečo ine:nizky tlak paliva,idem do mojho servisu a skoro som tam ani nedošiel,otačky kolisu ,autom trha šklbe,až nakoniec skapalo ,po minute som ho opet naštartoval a došiel do servisu.Na diagnostike ukazalo velke vykyvy tlaku paliva,otačky motora stale kolisaju,čiže najskor asi regulator tlaku ,ale čo ma trapy ešte je tak dva vstreky mali hodnotu +2 a to je dost.mám druhy kompletny motor tak mechanik my kazal doniest neake veci z neho ,potreboval by som vediet aku funkciu ma ta čast na ktoru ukazuju šipky.?V tom ramiku je označeny regulator tlaku ak sa nemylim.čo by to to okrem regulatora a trisiek ešte mohlo byt??Dakujem

post-30345-14109619387038_thumb.jpg

[upravil dne 22/8/11 20:35 od marekmesiar]

[upravil dne 22/8/11 20:37 od marekmesiar]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hovoris o korekciach vstrekov ? +2 ? ak ano tak bud rad... niekto ma aj +30 alebo -30. Su to predsa korekcie a to neznamena ze je vstrek vadny.

Teda neviem ci je to to iste aj u siemensa ako u delphi. ak nie tak beriem svoj koment spat.

Tiez by ma zaujimalo ako si na tom s palivovym filtrom, pripadne co mas v nadrzi aku naftu a pripadne v akom stave mas sitko v nadrzi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To na co se ptas je dezaktivace tretiho pistku a slouzi vetsinou pri deceleraci motoru kde se \"odpojuje\" treti pistek v RAIL cerpadle aby se nedelal zbytecne vysoky tlak.......(narychlo laicky receno)

Muze samozrejme delat problem ale na diagnostice to z 90% ukaze.

Nejdriv nech zkontrolovat privod paliva do cerpadla RAIL pred a za filtrem,pak zpateckovy test vstriku a ve finale bych poslal vstriky na test a vycisteni resp.zkusit prehodit za jine kdyz je mas na motoru druhem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ,asi mesiac dozadu som menil palivovy filter,naftu tam dávam vždy to isté plna nadrž na slovnafte+ vif aditivum,dávam tam zimne ,lebo ho mam, asi deci na nadrž,ale to asi nebude aditivom.To čerpadlo v nadrži ma tiež napadlo,vyskušam odpojit privod a uvidim či pravidelne tlači,pumpuje, naftu.Však to čerpadlo tlači aj pred štartom,asi neakych 10 sekund.a potom vyskušam za filtrom.

Aj ked myslim že privodom to nebude lebo to trhanie bolo spočiatku len v určitych otačkach 1800-2000 a až neskor sa to prejavovalo v plnom rozsahu.

Podla mna keby to malo tlačilo z nadrže tak sa to prejavy najme vo vysokych otačkach ,ked je potreba viac nafty ,ale toto sa nedialo.Moj prepoklad sniamač tlaku paliva na palivovej rampe ,alebo regulator.čo si myslite Vy?Dakujem za pomoc

[upravil dne 23/8/11 20:22 od marekmesiar]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to bude pro tebe asi nejrychlejsi a nejjednoduhsi menit jedno po druhem kdyz mas ten motor.

Bez mereni a diagnostiky to je na prd.

Musi se videt a merit co to dela.

Kdyz ti tady nekdo poradi napriklad snimac tlaku na rampe a ty ho vymenis a bude to ok tak to bude zrovna trefa.

Kdyz netrefis tak se bude trefovat dal.

Stare zname prislovi: Bez mereni a diag je to vesteni z kristalove koule autor: Přema:D:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...